۹۲۸۹۱۸
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

میناوند: به فدراسیون باختیم نه عراق

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: متاسفانه شرایطی که پیش از این دیدار برای تیم ملی ایجاد کردند عامل اصلی این شکست بود و از دید من به فدراسیون‌نشینان خودمان باختیم نه عراق.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت فوتبال ایران گفت: متاسفانه شرایطی که پیش از این دیدار برای تیم ملی ایجاد کردند عامل اصلی این شکست بود و از دید من به فدراسیون‌نشینان خودمان باختیم نه عراق.

مهرداد میناوند در گفت‌وگویی با اشاره به شکست ۲ بر یک تیم ملی برابر عراق اظهار داشت: ما این بازی را زمانی باختیم که حواشی علیه مارک ویلموتس و رفتن او به خاطر عدم دریافت مطالبات مطرح شد. حواشی اخیر از دید من عامل اصلی این ناکامی بود.

وی افزود: متاسفانه تا زمانی که مدیران فعلی در فدراسیون هستند فوتبال ما روز خوش را نخواهد دید. دیگر از جان این فوتبال چه می‌خواهید. متاسفانه یک شعار دارند که مدام آن را تکرار می کنند که فوتبال ما پنج ستاره است اما با وجود این افراد فوتبال ما منفی ۶ ستاره است.

پیشکسوت فوتبال ایران اضافه کرد: کارلوس کی‌روش زیرک بود و می‌دانست چگونه با آقایان تا کند اما ویلموتس اهل تعامل است و فدراسیون با او هم بازی می‌کنند.

میناوند اضافه کرد: متاسفانه با غرور یک ملت بازی می‌کنند. معلوم نیست که آقایان تا چه زمانی می‌خواهند در فوتبال کشور یکه‌تازی کنند و مادامی که مدیران فعلی باشند، روی خوش این ورزش را نخواهیم دید. این شکست به علت ساختار نادرست فوتبال ما بود.

وی خاطرنشان کرد: درست است از نظر فنی ما بد بودیم. البته عراق هم بد بود و روی ۲ اتفاق گل خوردیم اما از نظر فنی حرفی برای گفتن نداشتیم.

علت آن هم فقدان برنامه‌ریزی در آستانه این دیدار حساس بود. مگر می‌شود مربی تنها چهار روز قبل از دیداری با این حساسیت تیم ملی را تحویل بگیرد و تمرینات کمتر از پنج جلسه باشد؟! فدراسیون حتی هیچ اقدامی نکرد تا ببیند بازی قرار است کجا برگزار شود. این شرایط برای فوتبال ما شرم‌آور است. نمی‌دانیم که تا چه زمانی باید این آقایان را تحمل کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فدراسیون که کلاً تعطیله!!!
      ولی آخه تو رو چه به کارشناسی فوتبال، مینا جون تو برو جلو آینه به آرایش کردنت برس، واسه پوستت استرس ضرر داره،!!!
      آویزون حالا واسه ما ادای اس اسی هارو در میاری لنگی، تو به سایت نمیخوره نفله!!!

    • Blue man

      خاله مینا تو خودت از منتقدان کیروش بودی عوضی
      پس زر مفت نزن

    • استقلال کبیر . چهارفینال آسیا و دوقهرمانی. لنگ موز خور آسیا

      ب خودتون لنگیا باختیم خیانت کاران. مردم یادشون نمیره چ بلایی سر کی روش و تیم ملی اوردین.‌ ب چ دلیل؟ چون کی روش اشاره کرد ب فساد لنگ و گفته بود تیم حکومت و فدراسیونه و از قبل جامو بهش دادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج