جاباما
۹۲۸۹۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اولین ترکش منصوریان؛ اخراج دو بازیکن

علیرضا منصوریان پس از ابقا در سمت سرمربیگری ذوب آهن دو بازیکن خود را در اختیار باشگاه قرار داد.

ورزش سه: علیرضا منصوریان پس از ابقا در سمت سرمربیگری ذوب‌آهن دو بازیکن خود را در اختیار باشگاه قرار داد.

علیرضا منصوریان پس از کش و قوس فراوان کار خود را به عنوان سرمربی به صورت مشروط در ذوب‌آهن ادامه می‌دهد. وضعیتی که او را مجبور به انجام برخی تغییرات در لیست تیم کرده و باید این تیم را در آستانه یک خانه تکانی اساسی بدانیم.

علاوه بر انتخاب دوباره حسن استکی به عنوان دستیار منصوریان حالا دو بازیکن توسط سرمربی در اختیار باشگاه قرار گرفتند.

محمدباقر صادقی و زبیر نیک نفس با تصمیم علیرضا منصوریان از لیست تیم کنار گذاشته شده و در اختیار باشگاه برای تعیین تکلیف نهایی قرار گرفته‌اند.

دروازه‌بانی که در ابتدای لیگ مورد توجه کادر فنی قرار گرفت و شماره یک ذوبی‌ها را بر تن کرد اما با توجه به اشتباهات فراوان خیلی زود جای خود را به یوسف بهزادی و سپس معراج اسماعیلی داد تا همه چیز به ضرر بازیکن با تجربه اصفهانی پیش رود.

زبیر نیک نفس نیز که از سال گذشته زیر نظر علیرضا منصوریان کار می‌کند و جزو بازیکنان فیکس او به حساب می‌آمد از برنامه‌های کادر فنی برای پنج بازی اخیر کنار گذاشته شده تا جا برای بازیکنان جوان تر باز شود. هم‌چنین با توجه به اخباری که به دست رسیده بازیکنان دیگری مد نظر منصوریان برای خروج از لیست وجود دارند که تا روزهای آینده اسامی آن‌ها مشخص خواهد شد.

باید بگوییم که منصوریان نا آشنا با این فضا و انجام کار مشابه نیست. بگذارید فلش بک به لیگ شانزدهم بزنیم. زمانی که وی هدایت استقلال را بر عهده داشت و تیمش در نیم فصل اول با بحران نتیجه گیری مواجه شد.

او که در نقل و انتقالات ستاره‌های زیادی را به خدمت گرفته بود با فرارسیدن پنجره زمستانی بختیار رحمانی، امین حاج محمد، آرش افشین و میثم مجیدی را از لیست خود خط زد و با بحران دیگری به نام بسته شدن پنجره نقل و انتقالات از سوی فیفا مواجه شد. موضوعی که او را به استفاده از بازیکنان جوان تر مجبور کرد و در نهایت آبی پوشان به مقام نایب قهرمانی رسیدند.

حالا این مربی کاری مشابه با استقلال را در ذوب‌آهن پیاده می‌کند. عدم کسب نتایج خوب، بی ثباتی در خطوط مختلف و اشتباه زیاد بازیکنان به خصوص در فاز تدافعی باعث شده تا منصوریان به دنبال یک خانه تکانی در تیمش باشد.

اولین اقدام او کنار گذاشتن صادقی و نیک نفس از تمرینات و لیست تیم است و امکان اضافه شدن نفرات دیگر نیز وجود دارد.

از خط حمله تا خط دفاع همه در خطر قلم قرمز علی منصور قرار دارند و باید دید دومین ترکش ماندگاری با قید و شرط آقای سرمربی به چه بازیکنی برخورد می‌کند. جا به جایی‌هایی که باید امتیازات خوبی تا نیم فصل دوم به ارمغان آورد و بی شک بدون فکر از سوی منصوریان انجام نمی‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج