جاباما
۹۲۸۹۸۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دین‌محمدی: کار سختی برای صعود به جام جهانی داریم

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال گفت: اگر بازیکنان خوب کار نکنند و به خودشان نیایند، مطمئن باشید در ادامه دچار مشکل خواهیم شد و کار سختی در پیش داریم.

خبرگزاری فارس: سیروس دین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست تیم ملی مقابل عراق، در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت:‌ معلوم بود که تیم ملی ما می‌بازد؛ دلیلش هم این بود که در زمان کارلوس کی‌روش لیگ دو ماه تعطیل می‌شد تا بازیکنان را در اختیار داشته باشد و آنها در کنار یکدیگر تمرین کنند.

کی‌روش بی دلیل لیگ را ۲ ماه تعطیل نمی‌کرد چون می‌دانست این بازیکنان نیاز به برنامه‌های تاکتیکی زیادی دارند و باید حس برتری‌طلبی را به آنها تزریق کند.

وی افزود:حالا سه روز مانده به بازی تیم ملی بازیکنان دور هم جمع می‌شوند و فقط یکی دو جلسه کنار هم تمرین می‌کنند و طبیعی است چنین مشکلاتی ایجاد می‌شود. عراق مقابل ایران قوی‌تر و جنگنده‌تر بازی کرد و باید پذیرفت تیم‌هایی که مقابل ایران بازی می‌کنند، با تمام وجود می‌آیند. بازیکنان تیم ملی هم باید بدانند که در چه جایگاهی قرار دارند.

دین‌محمدی تصریح کرد: واقعیت این است که تیم ملی ما اصلا خوب کار نکرد و موقعیت آنچنانی خلق نکردیم. گلی هم که به ثمر رساندیم، توپ از بین چند بازیکن عراق عبور کرد و با اشتباه گلر حریف درون دروازه قرار گرفت؛ وگرنه موقعیتی خلق نکردیم.

اگر بازیکنان تیم ملی خوب کار نکنند و به خودشان نیایند مطمئن باشید در ادامه دچار مشکل خواهیم شد و کار سختی در پیش داریم.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: هنگام کرنر عراق با خودم گفتم خدا نکند این توپ گل شود. ترسیده بودم ولی توپ تبدیل به گل شد. بعد از این گل به خودم گفتم که عراق از ایران ترسی نداشت و آمده بود که بازی را ببرد و به خواسته خودشان رسیدند. کار ما سخت شده و باید همه رقبا را ببریم و با این شرایط سقوط‌مان ۵۰-۵۰ است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج