جاباما
۹۲۸۹۹۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فال روزانه ۲۴/ ۰۸/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۴/ ۰۸/ ۱۳۹۸

فال روزانه جمعه 24 آبان 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است


دوست عزیزی که 24 آبان به دنیا آمده ی، تولدت مبارک! امسال برایتان با سالهای قبل فرق خواهد داشت. از این رو که راه زندگی تان در مسیر تازه ای قرار خواهد گرفت و مسئولیت های جدیدی را متقبل می شوید. مدتی ست موضوعی ذهن شما را درگیر کرده است، شاید اکنون نتوانید به طور دقیق آن را هضم کنید اما خیلی زود تمام نگرانی هایتان از بین می رود. امسال قرارداد مهمی را امضا می کنید که تغییرات بزرگی را در زندگی تان ایجاد خواهد کرد. افراد سودجویی در اطرافتان هستند که بهتر است آنها را از خود دور کنید. به روابط تان اهمیت بیشتری دهید . کیفیت مهمتر از کمیت است، آن را فراموش نکنید. در مورد شرایط مالی اگر چه مجبور می شوید هزینه ای پرداخت کنید اما خیلی زود سود آن را به دست خواهید آورد. ماههای دی، اسفند و خرداد از بهترین ماههای شما خواهند بود.

فال روزانه ۲۴/ ۰۸/ ۱۳۹۸

اگر فکر می کنید که نمی توانید امروز مطابق برنامه هایتان پیش بروید، باید بگوییم که نگران هیچ چیز نباشید. هیچ اتفاقی نمی افتد اگر نتوانید به بعضی از برنامه هایتان نرسید. پس سعی کنید که با تمرکز همه کارهایتان را انجام دهید. به زودی دوست دوران قدیمی خود را خواهید دید و اطلاعاتی از او به دست تان می رسد که زندگی تان را دچار تحول خواهد کرد. برای ایجاد تغییر ابتدا با دیگران مشورت کنید، سپس وارد عمل شوید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۸/ ۱۳۹۸

شما دوست دارید تنها با افرادی که با شما تفاهم دارند ارتباط داشته باشید اما بدانید تنها در شرایطی زاویه دید شما گسترده تر می شود و خلاق تر می شوید که با افرادی متفاوت از خودتان باشید. در رابطه عاطفی، شما انتخاب های زیادی در سر دارید به طوری که مدام وسوسه می شوید اما بدانید که انتخاب درست را کرده اید، پس شک نکنید و انرژی خود را صرف آنچه دارید، کنید تا نتیحه دلخواهتان را به دست آورید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۸/ ۱۳۹۸

شما در شرایط پر از استرس و تنشی به سر می برید اما باید یاد بگیرید که در این شرایط چگونه کمک و حمایت های لازم را دریافت کنید. در رابطه عاطفی تان دچار ناامیدی شده اید، اما آنجا که انتظارش را ندارید، همه چیز به بهترین نحو تغییر خواهد کرد. بنابراین مثبت اندیش باشید. کتاب خواندن در این شرایط می تواند هم شما را آرام کند و هم چیزهای جدیدی به شما بیاموزد. بنابراین وقتی را برای این کار اختصاص دهید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۸/ ۱۳۹۸

چند روزی ست که ذهن تان به شدت درگیر است. برای این که امروز کمی از شر آنها خلاص شوید، بهتر است که کارهایی را که واقعا به آنها علاقه دارید، در برنامه تان قرار دهید. دور تصمیم گیری های مهم را خط بکشید، از خریدهای مهم هم دوری کنید زیرا انتخاب های خوبی نخواهید داشت. به جای آن سعی کنید که با طبیعت بیشتر در ارتباط باشید و از آن انرژی بگیرید. امروز روز خوبی برای یک قرار ملاقات عاشقانه با عشق زندگی تان است. پس تا دیر نشده هماهنگی های لازم را انجام دهید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۸/ ۱۳۹۸

حتی اگر در جایی ایستاده اید که با مخالفت های دیگران محاصره شده اید، باز هم مقاومت کنید. تصمیمی که شما گرفته اید تصمیم درستی ست که باید روی آن پافشاری کنید. سعی کنید کارهای امروزتان را بر اساس منطق پیش ببرید تا نتیجه خوبی داشته باشند. زندگی عاطفی شما خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید، دچار تغییر و تحول خواهد شد. فقط کافی ست مسیری که پیش گرفته اید را تا انتها بروید. به زودی یک خبر خوب در مورد شغل تان خواهید شنید که یکی از چاله های زندگی تان را پر می کند.

فال روزانه ۲۴/ ۰۸/ ۱۳۹۸

دوستی مدام به پر و پای شما می پیچد، بهتر است به او بگویید که اکنون زمان خوبی برای چنین گفتگوهایی نیست. سعی کنید از او دور بمانید در غیر این صورت تمرکزتان را برای کارهایی که باید انجام دهید، از دست خواهید داد. اگر به فکر شروع یک رابطه عاطفی جدید هستید، امروز زمان مناسبی است. شما در جمعی حاضر خواهید شد که مشترکات زیادی به شما دارند. سعی کنید که خودی نشان دهید و دیگران را به خود جذب کنید تا این ارتباط بین شما حفظ شود.

فال روزانه ۲۴/ ۰۸/ ۱۳۹۸

بعضی اوقات بحث کردن شما را به نتیجه نمی رساند و بهتر است که سکوت کنید. امروز از همان روزهاست که باید این کار را انجام دهید. با این کار همه چیز به روال عادی خود باز خواهد گشت. سعی دارید اشتباهی را که در روابط عاطفی خود مرتکب شده اید، تکرار نکنید. از این که مدام به بن بست می خورید، خسته شده اید اما نگران نباشید، به زودی اتفاقی شما را در مسیر درست زندگی تان قرار خواهد داد که سالهاست منتظرش هستید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۸/ ۱۳۹۸

در کاری به مشکل برخورده اید، بهتر است در این شرایط از تجربیات دیگران کمک بگیرید. اگر چه دوست ندارید که دیگران از هدفی که در سر دارید باخبر شوند اما چاره دیگری ندارید. شما و شریک زندگی تان تصمیم گرفته اید تغییراتی به زندگی خود بدهید، تصمیم شما هر چه باشد، از عوض کردن خانه گرفته تا تغییر شغل و... همه چیز همان گونه که انتظارش را دارید پیش خواهد رفت. پس به راهی که انتخاب کرده اید شک نکنید. دوستی از راه دور شما را با خبری خوش سورپرایز خواهد کرد.

فال روزانه ۲۴/ ۰۸/ ۱۳۹۸

جسارت گاهی خوب است اما اگر همیشگی شوید، ممکن است که شما را به دردسر بیاندازد. پس با یک برنامه ریزی منطقی و دقیق جلو روید. اگر چه امروز هر آنچه که در اطرافتان می بینید برایتان مبهم است اما از درون همان پیچیدگی ها به حقیقتی پی خواهید برد که خوشحالتان می کند. امروز در جمعی قرار می گیرید که کمی اعصاب تان را بهم می ریزد. سعی کنید بر اعصاب تان مسلط باشید و تنها کارتان را انجام دهید. فردی از دور هوای شما را دارد در حالی که شما از آن بی خبرید. به زوی متوجه حمایت های او خواهید شد.

فال روزانه ۲۴/ ۰۸/ ۱۳۹۸

اگر امروز دیدید که فردی اشتباهی مرتکب شده است و بر آن پافشاری می کند، بهتر است که دخالت نکنید تا او کار خودش را آنطور که می خواهد انجام دهد. فقط یادتان باشد به او گوشزد کنید که کنار کشیدن شما نشانه بی توجهی تان نیست بلکه می خواهید به او فضا دهید تا آزادانه تصمیم بگیرد. حال که اعتماد به نفس و جسارت شما افزایش یافته، راز دلتان را برای فردی که به او علاقه دارید بازگو کنید. مطمئن باشید که اتفاقات خوبی برایتان خواهد افتاد.

فال روزانه ۲۴/ ۰۸/ ۱۳۹۸

احساس در شما فوران کرده که نامش را عشق می گذارید اما بدانید که این راه پر از ماجراجویی و هیجان است، بنابراین از اتفاق هایی که برایتان پیش خواهد آمد، نگران و ناامید نشوید. برای داشتن یک رابطه خوب باید آن را بسازید. به فکر تغییر شغل تان هستید. حال که جسارت لازم را برای ایجاد تغییرات لازم به دست آورده اید، اولین قدم را بردارید. اگر چه کار ساده ای نیست اما منجر به پیشرفت و ایجاد تنوع در زندگی شما می شود.

فال روزانه ۲۴/ ۰۸/ ۱۳۹۸

اگر می بینید که یکی از نزدیکان تان رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان می دهد، به جای سوال از دیگران، بهتر است که خود علت آن را پیدا و سپس برای رفع آن تلاش کنید. به زودی یک پیشنهاد کاری به شما می شود، قبل از هر تصمیمی خوب فکر کنید تا بعدها پشیمانی به سراغتان نیاید. شما باید از فرصت هایی که پیش رویتان قرار می گیرد، نهایت استفاده را بکنید. به زودی اتفاقی روحیه شما را از این رو به آن رو می کند پس خودتان را برای یک شادی بزرگ آماده کنید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۸/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج