جاباما
۹۲۹۰۲۲
۱۵ نظر
۵۰۰۷
۱۵ نظر
۵۰۰۷
پ

تحول دراماتیک ذوالنور، از سفیر انگلیس تا اسد

دیدار چند وقت پیش مجتبی ذوالنور، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با «راب مکر»، سفیر انگلیس در تهران که آنها را در حال مصافحه با لبخند نشان می‌داد حسابی خبرساز شد تا آنجا که حتی به مذاق برخی اصولگراها هم خوش نیامد و انتقاد کردند. حالا تصاویری از ذوالنور منتشر شده است که وی به دیدار بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه در دمشق رفته و با وی گفتگو کرده است.

برترین‌ها: دیدار چند وقت پیش مجتبی ذوالنور، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با «راب مکر»، سفیر انگلیس در تهران که آنها را در حال مصافحه با لبخند نشان می‌داد حسابی خبرساز شد تا آنجا که حتی به مذاق برخی اصولگراها هم خوش نیامد و انتقاد کردند. حالا تصاویری از ذوالنور منتشر شده است که وی به دیدار بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه در دمشق رفته و با وی گفتگو کرده است.

تحول دراماتیک ذوالنور، از سفیر انگلیس تا اسد

دیدار ذوالنور با سفیر انگلیس در شرایطی انجام شده که روابط دو کشور بیش از گذشته دچار تنش شده بود . سفیر بریتانیا بعد از این دیدار در توییتی نوشته بود که جلسه خوب و مفصلی با رئیس کمیسیون امنیت ایران داشته است. او نوشت که باز‌نگه‌داشتن مسیرهای گفت‌وگو اهمیت زیادی دارد. کاربران ایرانی زیادی به این توییت واکنش نشان دادند و از سفیر بریتانیا سؤال پرسیدند. اما وقتی یک کاربر انگلیسی از او درباره دلایل این دیدار پرسید، مکر پاسخ داد: «من با خیلی از افراد از طیف‌های گوناگون سیاسی دیدار می‌کنم. این شغل من است.» به نظر می‌رسد جلسه مفصل او با ذوالنور نیز حول همین محور چرخیده است.

ذوالنور هم در این رابطه گفته بود: سفیر انگلستان اولین سفیری بود که بعد از انتصاب اینجانب به ریاست کمیسیون امنیت ملی مجلس از بنده درخواست ملاقات کرد، در ابتدا گفته شد که دیدار رسانه‌ای نشود، مسئولان گفتند که این پروتکل بوده و اگر آن‌ها می‌خواهند رسانه‌ای نشود نباید این کار را انجام داد، ما هم قبول کردیم که رسانه‌ای نشود اما دو ساعت بعد دیدار رسانه‌ای شده بود. سفیر خواسته بود که محتوا و جزئیات سفر رسانه‌ای نشود اما کلیات دیدار رسانه‌ای بشود، این اطلاع‌رسانی را وزارت امور خارجه انجام نداده بود و عکس گرفته‌شده غافلگیرانه بود.

تحول دراماتیک ذوالنور، از سفیر انگلیس تا اسد

در جدیدترین رویداد، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در دیدار با بشار اسد، پیروزیهای مقتدرانه در عرصه میدانی و دیپلماسی را به رییس جمهور سوریه تبریک گفت و بیان کرد: «پیروزی‌های سوریه و حوزه مقاومت در مقابله با تروریست‌های تکفیری در عرصه میدانی به شکست اقتدار نظام سلطه و استکبار جهانی منجر گشته است». ذوالنوری سوریه را دوستی دیرینه و سنتی جمهوری اسلامی ایران با اشتراکات دینی و تاریخی خواند و تصریح کرد: « جمهوری اسلامی ایران و سوریه در یک جبهه و با دشمنی مشترک در حال مبارزه هستند».

بشار اسد رییس جمهور سوریه در ادامه این دیدار جمهوری اسلامی ایران را کشوری مقتدر در منطقه و حامی سوریه در منطقه خواند و گفت: «نگاه ما به آینده منطقه کاملا روشن است و اهداف ما در منطقه تحقق یافته است. وی با قدردانی از حمایت‌های دولت و ملت ایران از سوریه افزود: « سوریه از مواضع قاطع و حکیمانه امام خامنه ای در مقابله با اقدامات دشمنان، امنیت و ثبات منطقه و سوریه صمیمانه قدردانی می کند».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رحمان ف

      خوش به حالمون

    • بدون نام

      کار بدی کردی

    • بدون نام

      چقدر این مردکه بال وپر در اورده که ادعامیکنه ازماحمایت کنه تو تواگه ادم خوبی بودی متوصل به کشور های دیگه بخصوص ایران وروسیه نمی شدی بلکه به ملت خود اتکا میداشتی که ازهمه قوی تر وداعمی تره ماحمایت ترا نخواستیم روپای خودت باش. وازما دست بکشی لطف کردی .هیچ کس بازور. پایدار نمانده که تو باشی .

    • بدون نام

      ذوالنور وزیر خارجه خخخخخخ ظریف قهرکن

    • یاور

      حالا دلیل مخالفت شدید ذوالنور رو با لوایح معطله ور مجمع تشخیص متوجه شدیم

    • بدون نام

      این فقط دلش میخواد مشهور بشه!

    • ایرانی

      خوشحاله دیگه.کی خودشو میدید اینجا بایسته....

    • بدون نام

      ایشان با هر بادی تغییر جهت میدهد

    • بدون نام

      اگه یه روزی دموکراسی تو این مملکت برقرار بشه امثال این بابا باید برن غاز بچرونن

    • بدون نام

      نان به نرخ روز!!!

    • بدون نام

      خب حالا بگین با کدام یکی از قبل ارتباط داشته

    • علی اکبر

      سلام، آدمهای دو رو و قدرت طلب، سفیر انگلیس رسانه ای نشه و بشار اسد بشه، این افراد برای رسیدن به قدرت حاضرن خانواده خودشون رو هم قربانی کنن چه برسه به مردم بیچاره، چرا در مورد گرانی بنزین همه لال شدید...

    • بدون نام

      آقای ذالنور این قدر ملیحانه با سفیر انگلیس صحبت می کنی این شجاعت نیست در مورد قیمت بنزین صحبت کن

    • بدون نام

      داره خودش رو گرم می کنه برای انتخابات ریاست جمهوری ....

    • بدون نام

      داره خودش رو گرم می کنه برای انتخابات ریاست جمهوری ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج