۹۲۹۰۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چنگیز: قهر ویلموتس در باخت به عراق بی‌تاثیر نبود

پیشکسوت فوتبال گفـت: متاسفانه حاشیه‌هایی که پیش از این مسابقه برای تیم ملی رخ داد و باعث شد (مارک) ویلموتس قهر کند، در این شکست بی تاثیر نبود.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت فوتبال گفـت: متاسفانه حاشیه‌هایی که پیش از این مسابقه برای تیم ملی رخ داد و باعث شد (مارک) ویلموتس قهر کند، در این شکست بی تاثیر نبود.

«عبدالعلی چنگیز» اظهار داشت: ایران در مقابل عراق نتوانست نمایش خوبی به اجرا بگذارد و در نهایت شکست خورد تا کارش برای صعود به عنوان تیم اول سخت شود.

وی افزود: اینکه تیم ملی در بازی با عراق حتی صاحب یک ضربه کرنر هم نشد آمار نگران کننده‌ای است و نشان می‌دهد ایران در فاز تهاجمی عملکرد خوبی نداشته است.

پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: متاسفانه حاشیه‌هایی که پیش از این مسابقه برای تیم ملی رخ داد و باعث شد ویلموتس قهر کند در این شکست بی‌تاثیر نبود.

چنگیز خاطرنشان کرد: فوتبال ایران اگر می‌خواهد موفقیت‌های درازمدت داشته باشد و فقط مقطعی به پیروزی نرسد، باید زیرساخت‌هایش را درست کند؛ باید به فوتبال پایه‌ای بیشتر از هر زمان دیگری بها دهیم.

وی تاکید کرد: اگرچه کار سختی برای صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی پیش رو داریم اما با تلاش دسته‌جمعی چنین خواسته‌ای قابل دسترس است.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال در پایان گفت: ایران در مرحله برگشت مسابقات انتخابی جام جهانی باید تلاش مضاعفی از خود نشان داده و در تمام مسابقات خود به پیروزی برسد تا بعدها بابت این شکست‌ حسرت نخوریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج