جاباما
۹۲۹۰۵۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رهبری: قضیه‌ی فلسطین بزرگترین مصیبت است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: محو اسرائیل، یعنی مردم فلسطین اعم از مسلمان و یهودی و مسیحی سرنوشت خود را تعیین کنند و اراذلی مثل نتانیاهو را بیرون اندازند.

خبرگزاری مهر: سران قوا، جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت کننده در اجلاس بین‌المللی وحدت اسلامی، صبح امروز(جمعه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبری: قضیه‌ی فلسطین بزرگترین مصیبت است

مهمترین محورهای سخنان رهبر انقلاب:

-ما از مردم فلسطین حمایت می کنیم، یهود ستیز نیستیم

-محو اسرائیل، یعنی مردم فلسطین اعم از مسلمان و یهودی و مسیحی سرنوشت خود را تعیین کنند و اراذلی مثل نتانیاهو را بیرون اندازند.

-نامگذاری هفته‌ وحدت در جمهوری اسلامی یک نامگذاری محض نیست، یک تاکتیک سیاسی هم نیست، [بلکه] یک اعتقاد و ایمان قلبی است. جمهوری اسلامی به معنای واقعی، معتقد به لزوم اتحاد امت اسلامی است.

وحدت، مراتبی دارد؛ پایین‌ترین مرتبه‌اش این است که مذاهب و اقوام علیه هم دست به تعرض نزنند؛ مرتبه‌ بالاتر این است که در مقابل دشمن مشترک، دست به دست هم بدهند؛ از این بالاتر اینکه کشورهای اسلامی هم‌افزایی کنند؛ و مرحله‌ بالاتر اینکه همه‌ دنیای اسلام متحد شوند برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی.

️-اگر کشورهای اسلامی [حتی] پایین‌ترین مراتب وحدت را هم رعایت می‌کردند، این‌همه مصیبت در دنیای اسلام وجود نداشت. قضیه‌ فلسطین، امروز بزرگ‌ترین مصیبت دنیای اسلام است.

-وضع ما در قضیه‌ فلسطین قطعی و اصولی است. امام از پیش از انقلاب، خطر نفوذ و ظلم صهیونیست‌ها را تصریح می‌کرد؛ اولِ پیروزی انقلاب هم جمهوری اسلامی مرکز صهیونیست‌ها در تهران را به فلسطینی‌ها داد. این، هم یک کار واقعی بود، هم یک کار نمادین. ما به فلسطینی‌ها کمک کردیم و باز هم کمک می‌کنیم، هیچ‌گونه ملاحظه‌ای هم نداریم و همه‌ دنیای اسلام باید این کار را بکند.

-در بیانات امام راحل و بیانات مسئولین جمهوری اسلامی، مکرر [مسئله‌ی] «محو دولت اسرائیل» مطرح شده؛ این به معنای محو مردم یهودی نیست؛ ما با آنها هیچ کاری نداریم. این به معنای محو آن حکومت و رژیم تحمیلی است. محو رژیم صهیونیستی یعنی مردم فلسطینی که صاحبان اصلی آن سرزمینند، خودشان دولت خودشان را انتخاب کنند و اراذلی مانند نتانیاهو را ازاله کنند، و این اتفاق خواهد افتاد؛ مثل کشور بالکان که بعد از ۶۰ سال مستقل شد و ملت به کشور خودشان برگشتند.

-ما طرف‌دار مردم و استقلال فلسطین هستیم؛ ما یهودستیز نیستیم. یهودی‌ها در کشور خودمان با کمال امنیت دارند زندگی می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج