جاباما
۹۲۹۰۷۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

آمریکا از کُره هم پول بیشتری مطالبه کرد

«مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا روز جمعه، کره جنوبی را تحت فشار قرار داد تا هزینه‌های بیشتری برای استقرار نیروهای آمریکایی در این کشور بپردازد و توافق اطلاعاتی نظامی بین سئول و توکیو را حفظ کند.

فارس نوشت: «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا روز جمعه، کره جنوبی را تحت فشار قرار داد تا هزینه‌های بیشتری برای استقرار نیروهای آمریکایی در این کشور بپردازد و توافق اطلاعاتی نظامی بین سئول و توکیو را حفظ کند.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، اسپر پس از جلسه با « «جئونگ کیونگ دو» همتای خود گفت، دو کشور به منظور حمایت از تلاش‌های دیپلماتیک مداوم برای خاتمه دادن به برنامه هسته‌ای کره شمالی، باید در رزمایش‌های مشترک نظامی خود انعطاف‌پذیر باشند.

آمریکا و کره جنوبی در تلاش هستند تا توافقی را در هفته‌های آتی برای تامین هزینه‌های استقرار ۲۸ هزار و ۵۰۰ نیروی آمریکایی در سال آینده، انجام دهند.

اسپر گفت: «کره جنوبی یک کشور ثروتمند است و می‌تواند و باید هزینه‌های بیشتری را برای استقرار ارتش آمریکا در کره جنوبی پرداخت کند.»

یک قانون‌گذار کره جنوبی هفته گذشته اعلام کرد که مقامات آمریکایی برای استقرار سالانه نیروهای خود در این کشور، ۵ میلیارد دلار درخواست کرده‌اند که این مبلغ ۵ برابر آن چیزی است که سئول با آمریکا توافق کرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      خخخخخخ ترامپ فقط داره میدوشه

    • رحیم. شکری

      تبرم بالا رفته کره شمالی قدرت بیشتری گرفته بایدبپردازیدتامستعمره آمریکادیگرنشوید که اگرشدید سال دیگر ۵۰ برابرهزینها بیشتری رابایدبدهید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج