۹۲۹۰۹۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

درخشان: قبل از دیدار با عراق خودزنی کردیم

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: برخی رفتارها در فوتبال ما خودزنی است و قبل از بازی مقابل عراق شاهد این رفتارها بودیم و عواقب آن را هم دیدیم.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت فوتبال ایران گفت: برخی رفتارها در فوتبال ما خودزنی است و قبل از بازی مقابل عراق شاهد این رفتارها بودیم و عواقب آن را هم دیدیم.

حمید درخشان به شکست تیم ملی برابر عراق اشاره کرد و اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد نبودیم و نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاده که بازیکنان انگیزه لازم را برای جنگیدن ندارند؛ چهره بازیکنان ناامید به نظر می‌رسید و آن‌ها انگیزه لازم را برای رویارویی با عراق نداشتند.

وی افزود: تیم ملی خوب بازی نکرد. از طرفی (مارک) ویلموتس می‌توانست در مهره چینی و انتخاب بازیکن بهتر عمل کند که این اتفاق رخ نداد. مسعود شجاعی بازیکن قابلی است، اما بهتر بود سرمربی از او در دقایق پایانی بازی استفاده کند و برای اول بازی که جنگ زیاد است از بازیکنان جوان‌تر استفاده کند.

کارشناس فوتبال ایران اضافه کرد: ظرفیت تیم ایران بالا است و بازیکنان ثابت کرده‌اند که در میادین بزرگ می‌توانند موفق ظاهر شوند، اما ویلموتس در مهره چینی کمی دچار مشکل است و باید در این زمینه تجدید نظری صورت گیرد.
درخشان اضافه کرد: ما در روز بد خودمان باختیم چرا که عراق هم تیمی نبود که بخواهد یا بتواند ما را اذیت کند. متاسفانه روی ۲ اشتباه فردی گل خوردیم و ویلموتس باید این اشتباهات را برطرف کند.

وی درمورد حواشی قبل از بازی با عراق و تاثیر آن روی این دیدار خاطرنشان کرد: فدراسیون می‌داند در نهایت باید مشکلات را حل کند. برای این بازی، تیم ملی ما برنامه‌ریزی مناسبی نداشت و متاسفانه با توجه به این موضوع در فوتبال ما خودزنی صورت گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج