جاباما
۹۲۹۱۰۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

انصاری فرد: امیدوارم بیرانوند مرد سال آسیا شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ضمن تبریک به علیرضا بیرانوند و خانواده بزرگ پرسپولیس و فوتبال ایران امیدوارم بیرانوند به عنوان پنجمین ایرانی و پرسپولیسی جایزه مرد سال آسیا را ببرد.

خبرگزاری مهر: محمدحسن انصاری‌فرد در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره قرار گرفتن نام بیرانوند بین سه نامزد نهایی بهترین بازیکن سال ۲۰۱۹ آسیا اظهار کرد: به علیرضا تبریک می‌گویم. او شایستگی‌های زیادی دارد و یکی از مهره‌های ارزشمند پرسپولیس و تیم ملی است.

بیرانوند شایسته کسب این جایزه در سال قبل نیز بود اما امیدواریم که امسال به حقش برسد و بار دیگر یک بازیکن پرسپولیس نام فوتبال ایران را در قاره آسیا بالا ببرد.

او ادامه داد: قرار گرفتن نام بیرانوند در بین سه نامزد نهایی حاصل تلاش همه مربیان و بازیکنان پرسپولیس و تیم ملی بوده و بدون شک کار تیمی و گروهی و اتحاد درون تیمی همیشه به تیم کمک کرده است.

انصاری‌فرد گفت: پرسپولیس همیشه مهد اسطوره‌ها و ستاره‌ها و افتخار آفرین ها در فوتبال ایران بوده و پیش از این نیز بازیکنان بزرگی مثل علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا و خداداد عزیزی با کسب این جایزه باعث افتخار فوتبال و مردم ایران شده‌اند. امیدوارم بیرانوند امسال این جایزه را ببرد و باعث خوشحالی و غرور فوتبالدوستان ایرانی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج