جاباما
۹۲۹۱۱۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

ابتلای ۳۰۰ نفر به سالک در دامغان

امام‌جمعه دامغان بابیان اینکه ۳۰۰ نفر از اهالی این شهرستان به بیماری سالک مبتلا شدند، گفت: دانشگاه علوم پزشکی سمنان برای رفع این بیماری تلاش بیشتری کند.

خبرگزاری مهر: حجت‌الاسلام سید محمدحسینیان ظهر آدینه در نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) این شهر، از مبتلا شدن ۳۰۰ نفر در این شهرستان به بیماری سالک خبر داد و ابراز داشت: شیوع این بیماری در روستاهای جنوبی دامغان نسبت به دیگر مناطق شهرستان بیشتر است.

وی ضمن بیان اینکه می‌بایست بیماری سالک که موجب نگرانی مردم این شهرستان شده است ریشه کن شود، افزود: می‌طلبد دانشگاه علوم‌ پزشکی سمنان و مرکز بهداشت دامغان برای ریشه‌کنی و توجه به برطرف شدن آن و رسیدگی بیشتر توجه کنند.

امام‌جمعه دامغان ضمن اشاره به گرامیداشت کتاب و کتابخوانی بابیان اینکه کتاب غذای روح است، افزود: کتاب در سلامت جامعه بسیار نقش‌آفرین بوده و سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

حسینیان ضمن بیان اینکه اگر کتاب نباشد و کتابخوانی ترویج پیدا نکند آن جامعه رشد نخواهد کرد، تصریح کرد: ازاین‌رو باید فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه گسترش پیدا کند و مردم به کتابخانه‌ها مراجعه و کتاب‌های درخواستی خود را دریافت کنند.

وی به فرارسیدن هفته بسیج اشاره و از این نهاد به‌عنوان شجره طیبه و نهادی تأثیرگذار یادکرد و افزود: بسیج در طی ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران منشأ خدمات فراوان بوده و خدمات این نهاد در عرصه‌های سازندگی، فرهنگی، اجتماعی و در دوران هشت سال دفاع مقدس بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

حسینیان ضمن تبریک هفته گرامیداشت وحدت و میلاد باسعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) یکی از راه‌های حفظ وحدت در جامعه را تقویت خط وحدت و مقاومت برشمرد و اضافه کرد: بامحبت نسبت به یکدیگر نباید اجازه دهیم تا شاکله شیعه بر هم بخورد می‌بایست تمدن اسلامی بازسازی و از مسلمانان منطقه حمایت شود.

امام جمعه دامغان ضمن بیان اینکه افزایش قیمت بنزین از شب گذشته بر اساس سیاست‌های دولت و انتقادات بسیاری را به دنبال داشت، ابراز داشت: گرانی بنزین آن‌هم در شب میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) عیدی خوبی از سوی دولت به مردم نبود و مردم از این حرکت و روش دولت رضایت ندارند.

وی افزود: دولت برای افزایش قیمت بنزین یک‌ذره کار روانشناسی انجام می‌داد که با توجه به وضعیت بد اقتصادی مردم و گرانی‌های سرسام‌آور آیا در این مقطع باید بنزین گران می‌شد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از وضعیت خوب بهداشت ودرمان کشور که مردم به این روز افتادن با گرانی بنزین که باید منتظر بدبختی بیشتر مردم بود هرچند برای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج