جاباما
۹۲۹۲۲۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کره‌شمالی، سئول را تهدید کرد

کره‌شمالی همسایه جنوبی خود را تهدید کرد در صورتی که اقدام به تخریب تاسیسات گردشگری در منطقه مرزی با این کشور نکند،‌به صورت یکجانبه آن را تخریب خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: خبرگزاری کره‌شمالی روز جمعه گزارش داد که پیونگ‌یانگ به سئول هشدار داده در صورتی که این کشور اقدام به تخریب تاسیسات گردشگری در منطقه کوه «کومگانگ» که در منطقه خلع سلاح میان دو کشور قرار دارد نکند،‌ کره شمالی به صورت یکجانبه اقدام به تخریب آن خواهد کرد.

در ماه اکتبر «کیم جونگ اون» رهبر کره‌شمالی از این منطقه دیدار کرده بود و از سازه‌هایی که در آن منطقه ایجاد شده بود انتقاد کرد. سئول به پیونگ‌یانگ پیشنهاد برگزاری گفت‌وگوهایی عملی درباره ایجاد منطقه گردشگری در منطقه خلع سلاح کرده اما کره‌شمالی از برگزاری هرگونه مذاکرات درباره این موضوع خودداری کرده است.

پروژه ساخت تاسیسات گردشگری در کوه کومگانگ از سال ۱۹۹۸ آغاز شد و سرمایه گذاری در این پروژه توسط کره‌جنوبی و شرکت «هیوندای آسان» انجام شد اما این پروژه در سال ۲۰۰۸ و پس از آنکه به یک شهروند کره‌جنوبی به بهانه ورود به منطقه ممنوعه در کره‌شمالی شلیک شد، متوقف گردید.

در کنار آن، پروژه ایجاد شهرک صنعتی در شهر مرزی کائسونگ نیز در سال ۲۰۱۶ به طور کامل متوقف گردید. توقف این پروژه به دلیل افزایش تحریم‌های بین‌المللی علیه پیونگ‌یانگ به دلیل آزمایش‌های موشکی و توسعه تسلیحات هسته‌ای روی داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج