۹۲۹۳۰۱
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

راهبرد آینده صدا و سیما ارائه رایگان محصولات در فضای مجازی است

روایت علی عسکری از ایجاد اینترنت ملی

رئیس صدا و سیما در اختتامیه شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه با اشاره به راهبرد آینده این سازمان از ارائه رایگان خدمات و سرویس‌های صدا و سیما در بستر فضای مجازی و شبکه‌های موبایلی به مردم خبر داد.

روزنامه جوان: به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، علی عسکری با بیان اینکه در دنیای امروز، ماهیت رسانه‌ها به توانمندی رقابت‌پذیری آن‌ها بستگی دارد، گفت: اگر یک رسانه این توان را نداشته باشد، نمی‌تواند رقابت کند و از صحنه رقابت محو و نابود می‌شود.

روایت علی عسکری از ایجاد اینترنت ملی

نقش فناوری رسانه نیز در این رقابت بسیار تعیین‌کننده است، یعنی کسی که در تراز بالایی از فناوری رسانه باشد به تاب‌آوری و مقاومت کمک می‌کند و باعث می‌شود یک رسانه برتر، مقاوم و رقابت‌پذیر باشد، بنابراین فناوری رسانه در سه ساحت گوناگون می‌تواند به این امر کمک کند؛ اول در زمینه تولید، یعنی کسی که دارای تراز بالای فناوری باشد تولیداتش باکیفیت‌تر خواهد بود که عنصر رقابتی مهمی است. علاوه بر این، فناوری رسانه در زمینه سرویس‌ها و خدمات نیز بسیار مؤثر است، به این معنا که هر چقدر توانایی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بالا برود، توانایی ارائه سرویس‌ها نیز ارتقا می‌یابد که این امر در ضریب انتشار مؤثر خواهد بود.

وی ادامه داد: فناوری رسانه در زیرساخت‌ها، فیبر نوری و همچنین شبکه دسترسی موبایل نیز تأثیر دارد. آنچه مهم است اینکه در بین همه فناوری‌ها، پهن‌باند‌ها و گسترش زیرساخت‌های آن سرعت بیشتری یافته است. در آینده نیز تمرکز بر استفاده از فناوری سایبر قرار می‌گیرد و فضای مجازی و اینترنت روند و رشد فزاینده‌ای پیدا کرده است و این یک علامت و هشدار مهم برای ماست که باید آن را جدی بگیریم.

راهبرد ما این است که خدمات و سرویس‌های صدا و سیما را در بستر فضای مجازی و شبکه‌های موبایلی هم رایگان به مردم ارائه کنیم. گرچه در زمینه پهن‌باند فضای مجازی کار می‌کنیم، اما به عنوان رسانه‌ای فراگیر، ساحت دیگری فراروی ماست که در آن به عنوان تسهیل‌گر عمل خواهیم کرد. در این فضا در کنار همه فعالان بخش خصوصی خواهیم بود تا فوران تولیدات در این فضا ایجاد شود و جوانان ایرانی محصولات فراوانی برای کشور تولید کنند.

او افزود: باید تولیدات داخلی را شکوفا کنیم چراکه اگر افراد توانمند بتوانند تولید کنند، با تعامل و هم‌افزایی در این عرصه، حضور فعالی خواهیم داشت. صدا و سیما می‌کوشد با یاری گرفتن از نیرو‌های توانمند، جبهه‌ای ملی در مقابل این هجمه در فضای پهن‌باند شکل دهد. امروز امریکایی‌ها از اینترنت علیه سایر کشور‌ها و ملت‌ها استفاده می‌کنند و از آن برای جذب منافع خودشان بهره می‌برند. آن‌ها می‌کوشند مرز‌های کشور‌ها را در هم بشکنند و بر فرهنگ و هویت ملت‌ها چیره شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهتر که نشه دیگه هرروز باید شاهد قطعی باشیم وبه بهانه های مختلف سرویس قطع بشه موقعی که پولشون هم برای دزدی کم میاد گرونش کنن

      پاسخ ها

      • shanjani.............

        '''' پس در آینده نه چندان دور میشود ''' سازمان صدا و سیما و اینترنت '' ملی و یا میلی ایران !!!

    • محسن سلیمی

      به کره شمالی نزدیک و نزدیک تر داریم میشم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج