۹۲۹۳۱۳
۹۹ نظر
۵۱۶۱
۹۹ نظر
۵۱۶۱
پ

تأثیرگذارترین چهره‌های سال ۲۰۱۹ از نگاه BBC

امروزه با گسترش فضای مجازی، مردم بیشتر و بیشتر با زندگی افرادی آشنا می‌شوند که در سرتاسر دنیا کار‌های خاصی انجام می‌دهند و معروف شدن و حتی افزایش تعداد فالوئر‌های شبکه‌های مجازی این افراد، باعث می‌شود که جمعیت زیادی تحت تاثیر آن‌ها قرار بگیرند؛ البته این تاثیرات همیشه مثبت نیست و گاهی حتی عواقبی منفی دارد.

برترین‌ها: امروزه با گسترش فضای مجازی، مردم بیشتر و بیشتر با زندگی افرادی آشنا می‌شوند که در سرتاسر دنیا کار‌های خاصی انجام می‌دهند و معروف شدن و حتی افزایش تعداد فالوئر‌های شبکه‌های مجازی این افراد، باعث می‌شود که جمعیت زیادی تحت تاثیر آن‌ها قرار بگیرند؛ البته این تاثیرات همیشه مثبت نیست و گاهی حتی عواقبی منفی دارد.

مجله تایم (Time)، صرف‌نظر از تاثیرات مثبت یا منفی، فهرستی از تاثیرگذارترین افراد جهان در زمینه‌های مختلف، در سال ۲۰۱۹ تهیه کرده و آن‌ها را در چهار دسته‌بندی هنرمندان، نمادها، اسطوره‌ها و پیشگامان، ارائه داده است. با ما همراه باشید.

هنرمندان

دواین جانسون (راک)

تأثیرگذارترین چهره‌های سال ۲۰۱۹ از نگاه BBC

دواین جانسون در زندگی، کار‌های مختلفی انجام داده؛ از زمانی که در کشتی کچ، یکی از بهترین‌ها بود، تا وقتی که پا به عرصه سینما و تلویزیون گذاشت و کار بازیگری، نویسندگی و تهیه‌کنندگی را برعهده گرفت.

او حتی خیریه‌ای برای کودکان بیمار نیز تاسیس کرد. این دومین باری است که راک در فهرست تاثیرگذارترین افراد سال قرار می‌گیرد. اولین بار در سال ۲۰۱۶ چنین اتفاقی افتاده بود.

گل گدوت، بازیگر نقش اصلی فیلم سینمایی «زن شگفت‌انگیز» (Wonder Woman) درباره او گفته: «او مصداق بارز این عبارت است که می‌گوید، شاید مردم چیزی را که گفتید، فراموش کنند؛ شاید کاری را که کردید نیز از یاد ببرند، اما هرگز احساسی را که به آن‌ها دادید، فراموش نخواهند کرد. دواین همیشه کاری می‌کند که افراد دوروبرش بهترین احساس ممکن را داشته باشند».

گروه BTS

تأثیرگذارترین چهره‌های سال ۲۰۱۹ از نگاه BBC

گروه موسیقی BTS که اهل کره‌جنوبی هستند، در صنعت موسیقی کره پیشگام محسوب می‌شوند؛ آن‌ها پشت‌سر هم رکورد‌ها را می‌شکنند و پیامشان درباره سلامت روح و روان، از دست دادن و فقدان، عشق ورزیدن به خود و فردگرایی را به تمام دنیا می‌فرستند. آن‌ها در سازمان خیریه کودکان یونیسف نیز درباره کمک کردن و قدرت بخشیدن به کودکان سرتاسر دنیا سخن گفته‌اند.

هالسی، که اخیرا با گروه همکاری کرده، درباره آن‌ها گفته: «گروه BTS با پیام‌های مثبتش درباره اعتمادبنفس، پیچیدگی فلسفه پنهان در آهنگ‌های درخشانش، انرژی و هم‌افزایی زیاد و پیوند برادری در میان اعضا و در هر مرحله از کار و نیز اقدامات متعدد خیرخواهانه و انسان‌دوستانه‌اش، گام‌های بزرگی به‌عنوان الگوی میلیون‌ها طرفداری برداشته که عاشق این گروه هستند».

آریانا گرنده

تأثیرگذارترین چهره‌های سال ۲۰۱۹ از نگاه BBC

شهرت آریانا از زمانی شروع شد که به‌عنوان ولنتین گربه در سریال Victorious بازی کرد و از آن‌پس هم تبدیل به خواننده و ترانه‌سرایی تمام‌وقت شد. او تا به امروز، جوایز متعددی برده و آهنگ‌هایش نیز رکورد‌های زیادی را شکسته که همین امر او را تبدیل به یکی از ده نفری کرده که بیشترین تعداد فالوئر‌های اینستاگرام را دارند. او فعال حقوق زنان نیز هست.

ترویه سیوان، خواننده و ترانه‌سرا، درباره او گفته: «آریانا، در عرض چند ماه، نه یک آلبوم، بلکه دو آلبوم داشته که رکورد‌ها را شکسته؛ که آلبوم دومش، «متشکرم، بعدی» (Thank U, Next) تنها در عرض چند هفته نوشته شد. او قوانین را می‌شکند و موسیقی را می‌فهمد. عشق او به طرفدارانش و به موسیقی، راهنمای هریک از اقداماتش به‌شمار می‌آید».

بری لارسون

تأثیرگذارترین چهره‌های سال ۲۰۱۹ از نگاه BBC

او بازیگر شناخته‌شده‌ای است و اخیرا نقش «کاپیتان مارول» را نیز در سری فیلم‌های دنیای سینمایی مارول ایفا کرده است. او در حوزه مسائل اجتماعی و سیاسی نیز فعال است و کمپین‌هایی برای برابری جنسیتی برگزار می‌کند.

تسا تامپسون، بازیگر هالیوودی، که در فیلم سینمایی «انتقامجویان: پایان بازی» (Avengers: Endgame) با او همبازی بوده، درباره او گفته: «بری لارسون، چه در جلوی دوربین و چه پشت ان، یک جنگجو است.

او اولین بازیگر زنی است که نقش اصلی فیلم اختصاصی یک ابرقهرمان زن را در دنیای سینمایی مارول برعهده گرفته است، اما وقتی که در جلوی دوربین، مشغول رکوردشکنی نیست، برای برابری جنسیتی و نیز پایان دادن به اذیت‌وآزار جنسی در محیط‌های کاری مبارزه می‌کند.

رهبران

گرتا ثانبرگ

تأثیرگذارترین چهره‌های سال ۲۰۱۹ از نگاه BBC

نام گرتای ۱۶ ساله، فعال زیست‌محیطی در فهرست ۱۰۰ رهبر برتر وارد شده است. این دختربچه مدرسه‌ای سوئدی، کمپینی درجهت اگاه‌سازی مردم از تغییرات آب‌وهوایی و تشویق دولت‌ها به اقدامی درجهت رفع آن، تشکیل داده و رهبری اعتراض‌کنندگان را در سرتاسر دنیا برعهده گرفته است. او یکی از جوانترین افرادی است که تاکنون کاندیدای جایزه صلح نوبل شده است.

اما گونزالز که خودش یک کمپینر است، درباره او گفته: «گرتا ثانبرگ، قدرتش را در درون ما دید و ما هم به‌نوبه خودمان، قدرتمان را در او مشاهده کردیم. گرتا با شروع مبارزه در کشور خودش، سوئد، برای داشتن آینده‌ای عاری از آلودگی، تخریب زیست‌محیطی و تغییرات آب‌وهوایی، الهام‌بخش دانش‌آموزان بااراده است و باعث خجالت بزرگسالان بی‌تفاوت».

نماد‌ها

تیلور سوییفت

تأثیرگذارترین چهره‌های سال ۲۰۱۹ از نگاه BBC

تیلور از ۱۴ سالگی، وارد حرفه موسیقی شد و از آن زمان تاکنون، رکورد‌های زیادی را شکسته، آلبوم‌هایش بیش از ۵۰ میلیون نسخه فروش داشته و تیلور تبدیل به یکی از خوانندگانی شده که پرفروشترین آلبوم‌های تمام تاریخ را داشته است. او از خیریه‌های متعددی در ارتباط با حمایت از کودکان، پشتیبانی می‌کند و حامی سرسخت حقوق زنان نیز هست.

شاون منز، موزیسین معروف که دوست تیلور نیز هست، درباره او گفته: «تیلور باعث می‌شود که افراد مسن، احساس جوانی کنند و افراد جوان نیز احساس کنند که هرکاری از دستشان برمی‌آید. این اتفاق، واقعا پدیده نادر و ویژه‌ای است. اگر من بخواهم تنها به یک هدف در زندگی و حرفه‌ام دست پیدا کنم، همین است».

میشل اوباما

تأثیرگذارترین چهره‌های سال ۲۰۱۹ از نگاه BBC

این چهارمین بار است که میشل اوباما ، بانوی اول سابق ایالات متحده آمریکا در سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ و همسر باراک اوباما، در این فهرست قرار می‌گیرد.

او در طول این سال‌ها، فعالیت‌های زیادی به‌عنوان حامی مردم درجهت آگاهسازی از فقر، آموزش و تحصیلات، تغذیه، فعالیت جسمی و غذای سالم انجام داده است. او وکیلی مجرب و نویسنده نیز هست و کمپینی برای اشاعه پیام برابری جنسیتی در سرتاسر دنیا تشکیل داده است.

بیانسه، خواننده معروف هالیوودی که دوست میشل نیز هست، درباره او گفته: «من بسیار خوشحال و سپاسگزارم که دخترانم و پسرم در دنیایی زندگی می‌کنند که میشل اوباما در آن مانند چراغ امید می‌درخشد؛ چراغی که به ما انگیزه می‌دهد که انسان‌های بهتری باشیم و کار‌های بهتری انجام بدهیم».

لیدی گاگا

تأثیرگذارترین چهره‌های سال ۲۰۱۹ از نگاه BBC

لیدی گاگا ، خواننده‌ای است که تاکنون چندین جایزه برده، آلبوم‌هایش در سرتاسر جهان بیش از ۲۷ میلیون نسخه فروش داشته و رکورد‌های متعددی را نیز شکسته است. او در فیلم‌های سینمایی و شو‌های تلویزیونی مختلفی نیز بازی کرده که برنده جایزه شده‌اند. او فعال حقوق زنان نیز هست و خیریه خودش را تاسیس کرده که به جوانان در راه موفقیت و داشتن زندگی بهتر کمک می‌کند و از زورگویی و قلدری جلوگیری می‌کند.

سلین دیون، خواننده محبوب و مشهور، درباره او گفته: «بله! او یک موزیسین، ترانه‌سرا و خواننده شگفت‌انگیز است و همانطور که در فیلم سینمایی «ستاره‌ای متولد شده است» (A Star Is Born) مشاهده کردیم، بازیگر بی‌نظیری نیز هست، اما میراث او چیزی ورای صنعت نمایش است. او برای نسل‌های آینده نیز الهام‌بخش عشق و آزادی خواهد بود».

اسطوره

محمد صلاح

تأثیرگذارترین چهره‌های سال ۲۰۱۹ از نگاه BBC

بسیاری از مردم دنیا، محمد صلاح را بخاطر دریبل‌هایش، سرعتش و گل‌هایی که می‌زند، یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان می‌دانند. او در مصر به‌دنیا آمده و درحال حاضر برای تیم لیورپول انگلیس بازی می‌کند. او مبالغ زیادی را به پروژه‌های مربوط به کمک به فقرا اهدا می‌کند؛ به‌خصوص در شهر زادگاه خودش، ناگریگ؛ همین کمک‌ها باعث شده که در این شهر، یک مدرسه و یک بیمارستان تاسیس شود.

جان اولیور، مجری شوی تلویزیونی، درباره مو صلاح گفته: «مو به نمادی برای مصری‌ها، انگلیسی‌ها و مسلمانان سرتاسر دنیا تبدیل شده و ازطرفی به‌عنوان شخصی فروتن، بافکر و دوست‌داشتنی نیز شناخته می‌شود؛ کسی که درباره صفات و شهرتش، فخرفروشی نمی‌کند».

مارک زاگربرگ

تأثیرگذارترین چهره‌های سال ۲۰۱۹ از نگاه BBC

مارک ، هم‌بنیانگذار و مدیر کمپانی فیسبوک است. او در ۲۳ سالگی، تبدیل به یکی از جوانترین میلیاردر‌های خودساخته در دنیا شد. نام مارک هم مانند میشل اوباما، برای چهارمین بار است که در این فهرست قرار می‌گیرد.

شون پارکر، تاجر و دوست مارک، درباره او گفته: «مارک، بیشتر از هر شخص زنده دیگری، دنیا را تغییر داده، اما جای تعجب است که خودش تغییری نکرده؛ او هنوز هم همان مرد مهربان، خوشرو و کمی خجالتی ۱۵ سال پیش است؛ زمانی که او را برای اولین بار دیدم».

پت مک‌گریث

تأثیرگذارترین چهره‌های سال ۲۰۱۹ از نگاه BBC

او میکاپ‎آرتیست (گریمور و آرایشگر) اهل برتانیاست که ملکه انگلستان، بخاطر خدماتش، جایزه MBE را به او اهدا کرده است. بسیاری از مردم، او را یکی از تاثیرگذارترین هنرمندان گریمور دنیا می‌دانند. پت بخاطر تکنیک‌های گریم خاص، ماجراجویانه و نوآورانه‌اش معروف شده است.

بورلی جانسون سوپرمدل درباره او گفته: «پت مک‌گریث باعث شد که ما دیده شویم. گریم او چیزی فراتر از عالیست؛ به‌خصوص استفاده او از رنگ‌های زیبا و خاص. معمولا گریمور‌های معروف چنین کاری انجام نمی‌دهند. مردم از ریسک کردن و امتحان کردن کار‌های جدید می‌ترسند».

پیشگامان

کریسی تیگان

تأثیرگذارترین چهره‌های سال ۲۰۱۹ از نگاه BBC

کریسی، به‌عنوان یک مدل، مادر و خوراک‌شناس! جایگاه بزرگی در دنیا برای خود دست‌وپا کرده است. او با جان لجند خواننده ازدواج کرده و دو فرزند دارد. کریسی، دو کتاب آشپزی هم نوشته و مجری برنامه تلویزیونی نیز هست. او مدافع فعال حقوق زنان و مهاجران هم هست.

اریک ریپرت، دوست کریسی، که خودش آشپز است، درباره او گفته: «خصوصیتی که بیشتر از هرچیز دیگر در کریسی دوست دارم، این است که او خود خودش است. او مسحورکننده و شیک است و به نمادی برای مردم تبدیل شده، اما کاملا قابل‌دسترسی و خوش‌برخورد و گرم است؛ و مهمتر از همه اینکه، زنی است که به مادر بودن خود افتخار می‎‌کند و همسری بسیار حامی نیز هست. من واقعا او را تحسین می‌کنم».

نینجا (تایلر بلوینس)

تأثیرگذارترین چهره‌های سال ۲۰۱۹ از نگاه BBC

نینجا تاثیرگذارترین استریمر (کسی که بازی ویدئویی انجام می‌دهد و آن را برروی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد) پلتفرم توییچ در سرتاسر دنیاست.

او بیش از ۱۴ میلیون فالوئر در این شبکه اجتماعی داشته و ویدئوهایش در یوتیوب، تقریبا ۲۲ میلیون بیننده دارند. او ابتدا با استریم کردن بازی فورتنایت (Fortnite) معروف شد و پس از آن به‌سرعت تبدیل به یک نماد شد. تاثیر او بر نوجوانان و جوانان، یکی از مهمترین عواملی بود که باعث شد، کانون هواداران این بازی ساخته شود.

جوجو اسمیث-شوستر، بازیکن یکی از تیم‌های باشگاهی فوتبال آمریکا، درباره او گفته: «نینجا نقش بزرگی در اعتبار دادن به ورزش‌های الکترونیکی داشت. او یک افسانه واقعیست؛ کسی که بازی‌های ویدئویی را به جایگاه امروزی‌اش رسانده و ما بهمین خاطر بسیار مدیونش هستیم».

منبع: bbc

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا اشتباه نوشتید هالسی کره ای نیست!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان درست شد.

      • بدون نام

        هالزی نه هالسی

      • بدون نام

        دنیایی که توش میشل اوباما و بگروه ی تی اس تاثیرگزاراش باشن جای زندگی نیست

      • مریم

        بدون نام ۲۰:۴۱ اگه راس میگی قبل حرف زدن اول برو سواد یاد بگیر و بدون که تاثیر گذار اونجوری نوشته نمیشه بعد بیا حرف بزن

      • مریم

        ارمی جان فایتینگ
        بقیه رو ولش کن اصلا خودمون دور هم خوشیم و لذت میبریم از زندگیمون و این کافیه

      • مریم

        همه چی به قیافه نیست مهم ذات و درونه ادماست من خودم ارمیم ولی خوب نیست به بقیه هیت بدیم دوست عزیز اونام طرفدارای خودشونو دارن

      • مریم

        در همین حد بدون که بی تی اسو تو زندگی خیلی از ارمیا تاثیرات خیلی خوبی گذاشته و از اونجام که کل دنیا پر از آرمیه و تعدادمون خیلی زیاده پس خیلیا هستن که این افراد تو زندگیشون تاثیر گذار بوده

      • بدون نام

        حالا نه که اگه آدمای دیگه بودن دنیا مثلا جای بهتری می شد
        شما با این آدما مشکل داری برو سرتو بکوب به دیوار

      • بدون نام

        شما ببخشید که غلط املایی داشتم
        از کل حرفم به کلمه ز توجه کردی؟

    • حشمت عزیزی ملک آبادی

      یعنی در این فهرست از خانواده ی کارداشیان و جنر کسی نبود؟
      آنها پیشکامان و تاثیرگذاران مد و لباس و همچنین کارآفرینی و سراسر زیبایی هستند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید فهرستو بدن دست تو از اول تا آخرش خونواده ی کارداشیان رو مینویسی.

      • بدون نام

        اونا پیشگام عمل های جراحی زیبایی هستند!

      • بدون نام

        خاک تو سرت

      • بدون نام

        خانواده بی خاصیت کارداشیان خانواده عروسکهای پلاستیکی

      • بدون نام

        حشمت کارداشیان

      • بدون نام

        حشمت، به خدا عزیزی! برو همون ملک آباد

    • بدون نام

      جالب بود ای کاش روزی برسه که مردمانمون هم مثل اینها دغدغه ای غیر از نان شب داشته باشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امیدوارم

    • بدون نام

      لیدی گاگا اینجا چه خوشگله ! از بس تیپ احمقانه و وحشتناک میزنه حال آدمو بهم میزنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم همین فکرو کردم.

      • بدون نام

        هروقت میخواد پسر تور بزنه دلبری میکنه در سایر مواقع مثل بوشلمبو میمونه

    • بدون نام

      ترجمه ترجمه ترجمه خسته نشدید؟ یکم از مسائل مملکتتون بنویسید ی تحلیلی ی حرف درست حسابی چیزی ...وففففف

      پاسخ ها

      • سمانه

        شما اگه دنبال مسائل مملکت هستید بخشایه زیادی به مسائل مملکتت رسیدگی کرده اونارو بخون بهتره این مطالب روبازنکنیدواستون سنگینه کمرت رگ ب رگ میشه

    • lolv

      نینجا هم شد استریمر؟

      فقط shroud و DDavid

    • 2424

      اقا تاثیر گذارترینشون بنزین 3 تومنیه

    • army

      من عاشق بی تی اسم . امیدوارم که هر روز موفق تر بشن و بیشتر بدرخشن .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم. اونقدرر هم طرفدار دارن که نیازی به ادمایه بی خود که بهشون هیت میدن داشته باشن

    • بدون نام

      صد در صد انتظار داشتم که اسم بی تی اس توی این فهرست باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم صد درصد انتظار نداشتم

    • بدون نام

      اون احمقایی که الان می یان بدون فکر نظر می دن و سریع می نویسن اه بازم که بی تی اس ، وای آخه مگه بی تی اس چی داره که همه الکی کشته مردشن یا اینکه میگن طرفدار های بی تی اس یه مشت بچه ی ۱۲ ساله هستن
      برن به خودشون زحمت بدن ، یه سرچ تو گوگل کنن : سختی های بی تی اس
      شما ها هیچ کدومتون نمی دونید که این گروه چقدر سختی کشیده تا به اینجا رسیده و افراد این گروه از چه چیز هاییشون زدن تا به این مقام برسن
      بعد بیاید نظر بدید و بگید که اصلا با توجه به این همه سختی و زحمت جدا از خود قیافه و آهنگ هاشون ، لایق این همه توجه هستن یا نه
      زود قضاوت نکنین و به نظرات بقیه هم احترام بذارین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی میگی تَوهُم؟الان کسی چیزی گف؟ :/

      • بدون نام

        گوگل نداريم گاگول

      • z*bts

        دقیقا همینطوره! بهتره درباره چیزی ک هیچی دربارش‌ نمیدونن هیچ نظری ندن! در ضمن bts انقدری طرفدار داره ک هیچ نیازی ب این عادما نداشته باشه و هیچکس اصراری نداره ک اینا خوششون بیاد ازشون! متاسفم برای این فرهنگ پایین!

      • بدون نام

        یه عمره طرفدارای بی تی اس همین چرتو پرتو عین طوطی تکرار میکنن !!!!!سختی کشیدن که کشیدن مگه بقیه چجوری اومدن؟؟؟؟؟بقیه هم سختی کشیدن

      • بدون نام

        با این کامنت بی ادبانه ت ثابت کردی سن عقلی ت زیر ۱۲ سال هست:)))))

      • بدون نام

        اون کاربر بی ادبی که گفته گاگول
        واقعا برات متاسفم
        این بنده خدا نظرشو داده ، بیکار هستین زیر کامنت مردم فحش ندیدن لطفا

    • بدون نام

      این میشل اوباما از منم زشت تره
      حداقل من آرایش نمیکنم

      پاسخ ها

      • z*bts

        کاش انقد ظاهر بین و احمق نباشیم!

      • بدون نام

        دو تاتون خیلی شباهت دارید البته فقط تو قیافه خخخخخخخخخ

      • بدون نام

        خاک توی سرت

      • 방탄소년단

        به قیافش چه کار داری؟

    • بدون نام

      غیر از یکی دوتاشون، هر چی اسگله، شده تاثیرگزار در دنیا. دنیای پر از دیوانه.

      پاسخ ها

      • رها

        منم

      • بدون نام

        عمت اسکله

      • بدون نام

        بی ادب

      • بدون نام

        دیوانه هایی امثال تو که بی کار هستن و فقط برای اینکه یه حرف مفتی زده باشن الکی میان نظر میدن

      • بدون نام

        آره راست میگی . دنیا پره از دیوانه هایی مثل تو که قد یه نخود نمی فهمن

    • آرمی

      قبل ازینکه مطلبو باز کنم میدونستم بی تی اس هم تو لیست هست :))

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا منم میدونستمممممم

      • z*bts

        دقیقا! TT

      • بدون نام

        لایک

      • بدون نام

        دقیقا منم همین فکرو کردم

    • بی نام

      راک عشق منه

    • بدون نام

      بچه ها یکی از راه های فرار از ایران ازدواج با دختر یا پسران کشورهای جنگ زده مثل عراق افغانستان و سوریه هست. من میخوام همینکارو انجام بدم و یه دخد. افغانی که تو محلمون هست رو بگیرم البته دورگست. مادرش ایرانیه. بعدش میخوام باهاش برم کانادا یا آلمان و اونجا زندگی کنم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا با ایرانی ها نمی تونی بری؟ لیاقتت همینه

      • بدون نام

        خب به ما چه حتما همه باید بفهمند قراره چه اسکلی از مملکت خارج بشه. فرار اسکلها که میگن همینه

      • بدون نام

        کار خوبی میکنی حتما برو

      • بدون نام

        ای خاک توی مغزت

      • بدون نام

        بدون نام.
        اولا اون دختر یه رگش ایرانیه. دوما به ایرانیها اقامت نمیدن یا اینکه باید پول زیادی داشته باشی. یکی از اقواممون همینکارو کرد الان آلمانه بچشم همونجا بدنیا اومد. اقامتم بهش دادن.

      • بدون نام

        نكنه خودتم افغاني هستي و از اين طريق داري براي دختراتون شوهر پيدا مي كني؟ آخه اينطوري مي تونن شهروندي ايران رو بگيرن

      • بدون نام

        کاربر 16 و 50
        اتفاقا دخترای افغانی بیشتر و زودتر از ایرانیا شوهر میکنن. روی دست پدر و مادرشون نمیمونن که کسی بخواد تبلیغشون رو بکنه
        خیلیا تو ایران الان دارن با افغانیا ازدواج میکنن بخاطر گرفتن اقامت. .

      • بدون نام

        اصلا ایرانی هستی؟

      • 방탄소년단

        برو. کار خوبی می کنی تلاشتو بکن.

    • Sarah mo

      یعنی واقعا بی تی اس باید باشه ولی اکسو نه؟
      شما یا قیافه اعضای اکسورو ندیدید یا قیافه اعضای بی تی اس قبل از دیبوت
      از بین همشون فقط کوکی و یونگی خوبن به نظرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان اکسو چه ربطی داره؟ بی تی اس همه رکوردایه بیلبورد و خواننده هایه امریکایی رو میشکنه بعد تو داری با اکسو مقایسه میکنی؟ اعضایه بی تی اس از همه نظر از اکسو بهتر و سرتر هستن حتی صدا و چهره ی بی تی اس خیلی خیلی بهتر از اکسو هست

      • بدون نام

        قیافه چه ربطی به تاثیر گذاشتن داره؟

    • بدون نام

      کریسی و گرتا دوست

    • بدون نام

      زاكربرگ چه تاثيري گذاشته جز خرابي ؟ مرده شور واتساپ خنگش رو ببرند يعني يه بچه دبستاني امكاناتي بهتر از اين ميذاشت كه اين اسكول پولدوست گذاشته. من كه گيتس رو بهش ترجيح ميدم

    • مریم

      اسم تیترو که دیدم یاد بی تی اس افتادم چند روزم هست که نت قطعه و این اولین خبری بود که تو این چند روز از بی تی اس خوندم

    • سلام

      بازم بی تی اس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره مگه چیه؟

      • بدون نام

        مشکلی داری؟

      • بدون نام

        تو که مشکل داری نظر نده

      • بدون نام

        مشکلی داری برو سرتو بکوب به دیوار

      • 방탄소년단

        اره بی تی اس. سال های بعدم بی تی اس

    • بدون نام

      اون دختر سوئدیه خیلی مسخره بود اومد یه سخنرانی خنده دار در حد فیلمای تینیجری کرد قیافشم شبیه فیلمای ...میمونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره واقعا از بدم میاد مثل وحشی ها حرف میزنه سلیطه

      • بدون نام

        تو خیلی مسخره ای که ارزش کاری می کنه رو درک نمی کنی ، اون داره زمین رو نجات می ده و تو ام داری اینجا تو برترینها ول می چرخی

      • بدون نام

        14:22
        ساده نباش! اينا همه ش كار خود همون سياستمداراست

    • بدون نام

      مرده شور بی تی اس و هرچی گروه گ کره ایی ی
      عشق تتلو است و بس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ساکت لطفا، متاسفم واسه ادبیاتت، همین گروه هایه کره ای الان بهترین گروه هایه جهان هستنو رکورد هارو میشکونن

      • بدون نام

        تو بچسب به همین تتلوت بدبخت

      • بدون نام

        انقدی که تتلو تو یک آهنگش فحش می ده یک آدم عادی در یک ماه نمی ده . مشخصه شعور و ادب خودت هم در حد همون تتلو هست

      • z*bts

        احمق! -_-

    • H

      بی بی سی همیشه باید چرند بگه آخه میشا اوباما چه چهره شاخصیه . بی بی سی خائن

    • بدون نام

      واقعا بی تی اس لیاقت این همه رکورد و جایزه داره چون از همه لحاظ عالی هستن هم چهره و قیافه، هم صدا و هم شخصیت و استعداد. به نظرم بهترین گروه کره ایه دنیا هستن، اگر نبودن میلیون ها ادم طرفدارشون نبودن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک گلم

      • 방탄소년단

        دقیقا.

    • بدون نام

      راک عشق است

    • بدون نام

      وای اونی که اومدی اکسویه بی استعداد رو با بی تی اس که بزرگترین گروه دنیان مقایسه کردی اخه واقعا فازت چیه؟ اعضایه اکسو اصن قیافه ندارن، ولی اعضایه بی تی اس همشون خیلی خوشگلن

      پاسخ ها

      • z*bts

        من خودم آرمیم! ولی درست نیست ب گروهای دیگه توهین کرد! بابا یکم ب سلایق‌هم احترام بزاریم ب هیچ جایی بر نمیخوره!

    • بدون نام

      از 7 میلیارد انسان روی کره ی زمین چند نفر اینها رو می شناسند و یا غیر مستقیم تاثیر کاراهای اونها رو حس می کنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونقدر تاثیر دارن که الان اسمشون اینجاس و تویه بیکار اینجا ول میگردی

    • بدون نام

      فقط محمد صلاح

    • بدون نام

      جیره خوار های ال سعود اینجا پیام نذارید ،برید تو کشور اون رئیس احمق تون پیام بذارید ،

      ایرانیها هوشیار باشید ،عربهای پاچه خوار یکسره تو سایتهای ایرانی بر ضد ما به اسم خودمون پیام می ذارند ،آنقدر بی وجود اند که جرات ندارند از هویت اصلی شون حرف بزنند .

      لیاقتشون همون زندان ابوغریب بود که مجبور شون می کردن جلو همدیگه لخت بشن !!!!

    • بدون نام

      10:53
      تو چرا داری ول می گردی برو به کارات برس احمق !

      دوما از کی تا حالا خواننده ها و بازیگرا و فوتبالیست ها شدن تاثیر گذار ترین ها ؟؟؟؟؟

      حتی درباره ی معروفترین ها هم با این اطمینان نمیشه گفت چه رسد به تاثیرگذارترین ها !!!!!

      بهتره بگن پولدارترین ها ،با یک عالمه خصوصیات بد و خوب قاطی !ازشون فرشته نساز !
      یه دوتا خیریه کمک می کنند ذوق زده شدی ،اونهم نصف اش برای تبلیغ !!!!!

      حالا تو چرا بهت فشار میاد ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باشه تو راس میگی ولی همین ۲ تا خیریه ای که اینا کمک مردن تویه بیکاره حسود نکردی.بعدشم اونا فرشته هستن نیاز نیست ازشون بسازیم.

    • بدون نام

      من عاشق راک و Bts

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج