جاباما
۹۲۹۴۲۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سفر جواد نکونام به برزیل برای انتخاب بازیکن

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از سفر جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال این باشگاه به برزیل برای انتخاب بازیکن خبر داد.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال فولاد خوزستان برای تقویت خط حمله خود قصد داشت «واندرو پائولیستا دوناسیمنتو» را جذب کند اما این بازیکن باوجود حضور در ایران به دلیل مشکلاتی نتوانست با فولاد قرارداد امضا کند و به برزیل بازگشت.

فولاد خوزستان که با سرمربیگری جواد نکونام تا پایان هفته دهم با ۱۶ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته است و رقابت نزدیکی با تیم های بالای جدول دارد، در نقل و انتقالات نیم فصل با جذب بازیکنان جدید تقویت می شود.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: شرایط تیم ما خوب است. جواد نکونام در بازی های دوستانه ای که در این مدت داشتیم از بازیکنان جوان تیم استفاده کرده است. دنبال این هستیم که در نیم فصل دوم تیمی قدرتمندتر روانه میدان کنیم.

وی درباره احتمال جذب مهاجم برزیلی بعد از منتفی شدن حضور پائولیستا در فولاد، تاکید کرد: اینکه بخواهیم فیلم بازیکن را ببینیم و بازیکن انتخاب کنیم خیلی خوب نیست. به محض اینکه مسابقات لیگ سبک و تعطیلات نیم فصل شروع شود، از جواد نکونام سرمربی تیم و دستیارانش می خواهم به برزیل بروند و از نزدیک بازیکن انتخاب کنند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان یادآور شد: در دوران حضورم در تیم ذوب آهن و زمان سرمربیگری منصور ابراهیم زاده هم این کار را به وی پیشنهاد دادم که نتیجه اش فوق العاده مثبت شد. همان زمان ابراهیم زاده به برزیل رفت و ایگور کاسترو یکی از بهترین بازیکنان خارجی را به ایران آورد. باتوجه به دید فنی فوق العاده، این مربی انتخاب شایسته ای داشت و سودش را باشگاه کرد. در واقع برای اولین بار این کار را من در ایران کردم و در همین راستا نکونام را به برزیل می فرستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج