۹۲۹۴۴۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مسیر‌های کوهستانی استان تهران برفی است

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: بارش برف مسیرهای کوهستانی، شمالی و همچنین غربی این استان در جریان است و از مسافران می خواهیم از زنجیر چرخ برای تردد استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا: معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: بارش برف مسیرهای کوهستانی، شمالی و همچنین غربی این استان در جریان است و از مسافران می خواهیم از زنجیر چرخ برای تردد استفاده کنند.

عادل مصدقی اظهار داشت: از ساعات بامداد امروز بارش برف مناطق شمالی و کوهستانی استان تهران به ویژه گردنه گدوک فیروزکوه و همچنین بخشی از محور هراز را فرا گرفت که بلافاصله عملیات شن و نمک پاشی در این مسیرها انجام شد.

وی ادامه داد: بارش برف در حال حاضر تمامی مسیرهای شمالی و غربی استان تهران را فرا گرفته و تیم‌های راهداری با تجهیزات کامل در حال اقدامات مناسب راهداری هستند.

معاون راهداری استان تهران با بیان اینکه بیشتر جاده‌های این استان بدلیل بارش برف لغزنده است خاطرنشان کرد: مسافران جهت سفر به مناطق شمالی و کوهستانی از زنجیر چرخ استفاده کنند و با توجه به پدیده مه گرفتگی و کاهش دید افقی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی حرکت کنند.

وی یادآور شد: تیم‌های عملیاتی راهداری با استفاده از چندین خودرو سبک و سنگین در مسیرهای شمالی استان مشغول روان سازی جاده‌ها هستند و همچنین ۲۴ باب راهدارخانه نیز برای خدمات رسانی به مسافران فعال هستند.

مصدقی به مسافران توصیه کرد جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در جاده های استان تهران و سایر استان‌های کشور به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج