جاباما
۹۲۹۴۶۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

اعتراضاتِ بنزینی در سراسر کشور ادامه دارد

اعتراض‌هایی پراکنده نسبت به اصلاح قیمت بنزین، در نخستین روز هفته،‌ در برخی از خیابان‌های چند شهر کشور مشاهده شده است.

برترین‌ها: اعتراض‌هایی پراکنده نسبت به اصلاح قیمت بنزین، در نخستین روز هفته،‌ در برخی از خیابان‌های چند شهر کشور مشاهده شده است.

«ایرنا» در این رابطه نوشت: امروز در شیراز،‌ گرگان،‌ خرم‌آباد،‌ قم،‌ ایلام و کرج، برخی رانندگان با خاموش کردن خودروهایشان و ایجاد ترافیک، ‌نارضایتی خود را نسبت به نرخ جدید بنزین اعلام کردند. در سنندج، ‌دورود و قزوین، مهدیشهر،‌ گرمسار و شاهرود نیز اعتراض‌هایی انجام شده است.

اعتراضات بنزینی در برخی شهرهای استان تهران

اعتراضاتِ بنزینی در سراسر کشور ادامه دارد

خبرگزاری مهر در گزارشی از اعتراضات در شهرهای استان تهران نوشت: شنبه صبح شاهد برگزاری تجمعات مسالمت آمیز در برخی از شهرستان های استان تهران در اعتراض به این اطلاعیه هستیم. این خبرگزاری بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار خود نوشته که در شهرستان هایی مانند شهریار، بهارستان، رباط کریم، قدس، دماوند و پردیس شاهد تجمع آرام مردم هستیم .

در این تجمعات، مردم باخاموش کردن اتومبیل های خود، به سیاست های دولت در زمینه اصلاح قیمت بنزین انتقاد کردند.

برگزاری تجمع در برخی خیابان‌های لرستان

اعتراضاتِ بنزینی در سراسر کشور ادامه دارد

خبرگزاری «مهر» نیز خبر داد: صبح امروز برخی خیابان‌ها در شهرهای مختلف استان لرستان صحنه تجمع‌ آرام مردمی برای طرح دغدغه‌ها و مطالباتشان بعد از اصلاح قیمت بنزین بود.

در مرکز استان لرستان برخی مناطق شهر ازجمله میدان کیو و خیابان مطهری امروز شاهد تجمع آرام مردمی بود که با خاموش کردن ماشین‌هایشان به سیاست‌های دولت در زمینه اصلاح قیمت بنزین واکنش نشان دادند. همراهی نیروهای پلیس با مردم معترض از ویژگی های تجمع آرام امروز در خرم آباد و سایر شهرستان های استان بود.

در برخی تجمع ها شعارهایی در مورد گرانی و تورم سر داده شد. هم اکنون شهرهای استان لرستان در آرامش به سر می برند و تاکنون تجمع مردمی در فضایی آرام برگزار شده است.

تجمع در بوشهر در مخالفت با افزایش قیمت بنزین

اعتراضاتِ بنزینی در سراسر کشور ادامه دارد

به دنبال اصلاح قیمت بنزین، مردم بوشهر از صبح امروز شنبه در مقابل استانداری تجمع کردند و از مسئولان خواستند تا نسبت به رفع نگرانی آنها اقدامات لازم انجام شود.

پیگیری خبرنگاران مهر بیانگر این است که در برخی شهرهای استان بوشهر نیز مردم در برخی خیابان‌ها به صورت آرام تجمع کرده و خواسته‌هایشان را مطرح کرده‌اند.

اصفهانی ها خواستار اصلاح قیمت بنزین شدند

اعتراضاتِ بنزینی در سراسر کشور ادامه دارد

پیش از ظهر شنبه مردم اصفهان نسبت به اصلاح بهای بنزین در خیابان ها تجمع داشته و خواسته های خود نسبت به بررسی مجدد بهای بنزین را مطرح کردند. در این تجمع مردم شعارهایی درخصوص لزوم اصلاح برخی قیمتها مطرح کردند.

تجمع کنندگان خواستار رفع ابهامات موجود پیرامون اصلاح قیمت بنزین و مسائل اقتصادی ناشی از آن شدند که بدون تنش مطرح شد.

کشته شدن یک معترض در سیرجان تائید شد

سرپرست فرمانداری سیرجان هم در گفتگو با خبرگزاری «ایسنا» توضیحاتی در خصوص حوادث شب گذشته در این شهرستان داد.

"محمد محمودآبادی" با اشاره به تجمع مسالمت‌آمیز مردم سیرجان در شب گذشته، عنوان کرد: متاسفانه عده‌ای از این تجمع مسالمت‌امیز سوء استفاده کردند و یکسری اموال عمومی را تخریب و به برخی پمپ بنزین‌ها خسارتی وارد کرده و قصد داشتند به مخازن اصلی شرکت نفت دسترسی داشته باشند و آنها را به آتش بکشند که با مقاومت نیروهای امنیتی، انتظامی، سپاه و بسیج روبرو و عقب نشینی کردند.

وی افزود: متاسفانه یک نفر در این ماجراها کشته شده اما هنوز دلیل کشته شدن این فرد مشخص نیست که تیر خورده یا خیر و اکنون در پزشکی قانونی شهرستان سیرجان در حال بررسی این موضوع هستیم و هر زمانی که دلیل فوت این شخص مشخص شود، اعلام خواهیم کرد ضمن آنکه باید عنوان کرد که این فرد از مردم عادی بوده است.

تجمع بنزینی در برخی مناطق مازندران

در پی اصلاح قیمت بنزین، جمعی از رانندگان بهشهری به اصلاح و افزایش قیمت بنزین، تجمع اعتراضی آرام برگزار کردند.

خبرنگار «مهر» خبر داد که نیرهای نظامی و امنیتی در محل حاضر شده و هم اکنون نظم و امنیت برقرار است.

اعتراض‌ها به اصلاح قیمت بنزین پس از آن آغاز شد که بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا،‌ از بامداد جمعه ۲۴ آبان، هر لیتر بنزین سهمیه‌ای با قیمت یک هزار و ۵۰۰ تومان و بنزین غیرسهمیه‌ای با قیمت سه هزار تومان عرضه خواهد شد.

پیش‌تر،‌ محمود واعظی،‌ رئیس دفتر رئیس جمهوری،‌ در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا اصلاح قیمت بنزین را «تصمیم مهمی»‌ عنوان کرد که «مورد توافق همه مسئولان نظام است و دولت پیش از این در چند مقطع قصد داشت آن را اجرا کند ولی هر بار به دلایلی با تاخیر مواجه شد»

به دنبال افزایش قیمت بنزین،‌ دولت با اجرای طرح حمایت معیشتی بیش از ۶۰ میلیون شهروند ایرانی را مورد حمایت قرار خواهد داد. نخستین مرحله واریز وجه در قالب این طرح حداکثر تا ۱۰ روز آینده انجام خواهد شد.

ویدئویی از تجمعات اعتراضی به افزایش قیمت بنزین در چند شهر را ببینید:

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

اعتراضاتِ بنزینی در سراسر کشور ادامه دارد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج