۹۲۹۴۷۵
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

راه‌اندازی گرمخانه ویژه زنان در کنار دره فرحزاد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از آماده سازی گرمخانه منطقه ۲ خبر داد و گفت: این گرمخانه که مشرف به دره فرحزاد است با همکاری شهرداری منطقه آماده سازی شده است و طی امشب یا حداکثر تا فردا شب، پذیرای بانون مددجو خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از آماده سازی گرمخانه منطقه ۲ خبر داد و گفت: این گرمخانه که مشرف به دره فرحزاد است با همکاری شهرداری منطقه آماده سازی شده است و طی امشب یا حداکثر تا فردا شب، پذیرای بانون مددجو خواهد بود.

راه‌اندازی گرمخانه ویژه زنان در کنار دره فرحزاد

جوادی یگانه با اشاره به اینکه از ۱۵ آبان تمام گرمخانه‌های شهر تهران به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات رسانی به گروه‌های هدف هستند، اظهار کرد: شهرداری تهران با همکاری سازمان‌های مردم نهاد از هفته گذشته گروه "اقدام ویژه" برای امداد رسانی به مددجوهای مستقر در پاتوقهای خاص شهر تهران است که کار عملیات میدانی بر عهده سازمان‌های مردم‌نهاد بوده و شهرداری تهران وظیفه پشتیبانی را ایفا می‌کند.

وی افزود: گروه اقدام ویژه با حضور در پاتوق‌های افراد بی خانمان در مناطقی مانند دره فرحزاد، شوش،خلازیر، اسلام‌آباد و به صورت کلی در نقاط آسیب خیز، اقلام زیستی از قبیل پتو، غذا و لباس گرم گروه هدف را تامین می‌کنند.


معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه از صبح روز گذشته سمنهای فعال اماکن آسیب خیز، حضور دارند، تصریح کرد: خوشبختانه شرایط تحت کنترل است و با سازمانهای مردم نهاد برای ارائه خدمات، ارتباط مستقیم داریم.

استقرار ۵ گرمخانه سیار در مناطق آسیبخیز

وی به انجام تمهیدات لازم جهت استقرار ۵ گرمخانه سیار اتوبوسی در نقاط آسیب خیز خبر داد و گفت: افراد بی‌خانمان که امکان حضور در گرمخانه‌ها را ندارند نیز در این اتوبوسها به صورت اضطراری اسکان خواهند یافت.

جوادی یگانه با اشاره به اینکه ظرفیت گرمخانههای شهر تهران ۲۸۰۰ تخت است، اظهار کرد: این ظرفیت با کف خواب به حدود ۴۲۰۰ نفر امکان ارتقا دارد، همچنین با هماهنگی که با سازمان های مردم نهاد صورت گرفته است می‌توانیم از ظرفیت قابل ملاحظه این نهادها نیز استفاده کنیم.

وی از مردم خواست در صورت ملاحظه افراد بی خانمان و کارتن خواب در روزهای سرد پاییز و زمستان موارد را از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران اعلام کنند تا در اسرع وقت به گرمخانهها منتقل شوند.

معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران همچنین از پذیرش زنان در گرمخانه منطقه ۲ خبر داد و گفت: این گرمخانه که مشرف به دره فرحزاد است با همکاری شهراری منطقه آماده سازی شده است و طی امشب یا حداکثر فردا شب آماده پذیرش بانوان خواهد بود.

وی تاکید کرد: راه‌اندازی این گرمخانه از اهمیت بسیاری برخوردار بود زیرا دره فرحزاد به عنوان یکی از فضاهای بی دفاع شهری محل تجمع افراد بی خانمان است که بخشی از این افراد را زنان تشکیل می دهند و این گرمخانه تا حدود زیادی از خطرات احتمالی جانی زنانی که در این دره مستقر هستند جلوگیری می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • منشوری

      از کار خوب باید تعریف کرد ؛ دمتون گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج