جاباما
۹۲۹۴۸۱
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

عضو شورای شهر تهران:

شهرداری از بارش برف غافلگیر شد!

عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از غافلگیری شهرداری از بارش برف به رغم اعلام قبلی سازمان هواشناسی گفت: با آقایان حناچی و یزدانی صحبت کردم و به آن‌ها گفتم در این مورد دلیلی برای غافلگیری نبود.

خبرگزاری ایلنا: «سید محمود میرلوحی» عضو شورای اسلامی شهر تهران، در واکنش به ضعف معاونت خدمات شهری شهرداری در برف‌روبی و پاشیدن شن و نمک در معابر شهر تهران که منجر به گرفتاری شهروندان و پلیس راهور شد، گفت: واقعیت امر این است که در مواجهه با بارش برف غافلگیر شده‌ایم، این در حالی است که سازمان هواشناسی، اعلام کرده بود که شروع بارش از جمعه آغاز می‌شود.

وی در ادامه افزود: کارگران شهرداری از صبح امروز حضور داشتند تا از مشکلات جلوگیری کنند، اما متاسفانه عبور و مرور خودرو‌های شهرداری با ترافیک صبحگاهیِ ساعت هفت همراه شد. بنده از شهرداران مناطق یک و دو تهران موضوع را پیگیری کردم و اینطور پاسخ دادند که دسترسی کامیون‌‌ها برای خدمت‌رسانی به دلیل ترافیک با مشکل روبرو شد. به این علت کارگران باید بصورت پیاده حضور پیدا کردند و همین موضوع موجب تاخیر در خدمت‌رسانی شده است.

رئیس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: بنده خودم در این گره ترافیکی حضور دارم و باید اذعان کنم که بارش باعث غافلگیری ما شده است.

میرلوحی ضمن تاکید بر غافلگیری شهرداری در بارش برف با وجود اعلام قبلی سازمان هواشناسی گفت: بنده با آقایان حناچی و یزدانی صحبت کردم و به آنها گفتم در این مورد دلیلی برای غافلگیری نبود. من از شهروندان خواهش می‌‌کنم هر مقدار می‌توانند ما را کمک کنند.

وی افزود: برخی درختان در زیر بارش سنگین شده‌اند و امکان شکستن آنها وجود دارد. اگر کسی می‌تواند تکانی به یک درخت بدهد و یاری کند که برف آن بریزد تا آن درخت نجات پیدا کند.

میرلوحی دلیل غافلگیری شهرداری را همزمانی بارش با ترافیک صبحگاهی دانست و در پاسخ به این سوال که مگر شهرداری از روز قبل خبر نداشت، پس چرا اقدامی صورت نگرفت؟ گفت: بله همه می‌دانستند. بنده الان ۳۰ سانت برف را در سطح شهر ملاحظه می‌کنم. متاسفانه گرفتاری ما این است که غافلگیر می‌شویم، شاید بهتر بود شهرداری دیشب مانور می‌داد.

وی تصریح کرد: کافی بود از دیشب یا پنج صبح شهرداری اقدامات و شن‌ریزی‌ها را انجام می‌دادند.متاسفانه حتی به مردم هشدار ندادند که حدالامکان خودرو‌ها را بیرون نیاورند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنده خدا منتظر باد بود برف اومد.

    • بدون نام

      فردا صبح هم که خورشید طلوع کرد شما بگید غافلگیر شدیم انتظار نداشتیم صبح طلوع کنه

    • بدون نام

      بی لیاقتها

    • بدون نام

      چند روز پیش بنده خدایان هواشناسی اعلام کرده بودند که امروز وفردا تهران برف میاید این اقا چه جوری غافلگير شده دربرترینها من خواندم برترین ها لطفا گزارش چندروز پیش خودتان رابه ایشان واتس اپ کنید

    • بدون نام

      هواشناسی پیش بینی کرده بود که برف میاد

    • بهزاد

      چرا غافلگیر بشه
      از هفته پیش تلویزیون اعلام کرده بود
      بی عرضگی شهرداری با آن همه ادعا را نشان داد

    • بدون نام

      بنده خدا وقت نمی کنه اخبار ببینه براهمین غافلگیر شده پیشنهاد میکنم توی شهرداری یه عده رو استخدام کنن تا اخبار رو ببینه و بشنوه به سمع آقایان برسانند که بازهم غافلگیر نشوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج