۹۲۹۵۳۹
۸ نظر
۵۰۰۹
۸ نظر
۵۰۰۹
پ

طرح ویژه اصناف برای مبارزه با گران‌فروشی

رئیس اتاق اصناف با اشاره به طرح ویژه اصناف برای مبارزه با گران‌فروشی گفت: با گشت سه جانبه سازمان تعزیرات، سازمان صمت و اتاق اصناف با هر گونه گران‌فروشی ناشی از افزایش قیمت بنزین مبارزه خواهیم کرد.

رئیس اتاق اصناف با اشاره به طرح ویژه اصناف برای مبارزه با گران‌فروشی گفت: با گشت سه جانبه سازمان تعزیرات، سازمان صمت و اتاق اصناف با هر گونه گران‌فروشی ناشی از افزایش قیمت بنزین مبارزه خواهیم کرد.

قاسم نوده فراهانی در مورد برنامه‌های نظارتی برای جلوگیری از افزایش قیمت کالا به دنبال افزایش قیمت بنزین، گفت: ما از سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان درخواست داریم که نظارت و کنترل داشته باشد تا کالا در مبداء گران نشود.

رئیس اتاق اصناف تهران بیان داشت: مطمئنا اصناف با هر گونه گران‌فروشی مبارزه می‌کند اما لازمه این اقدام آن است که کالا از مبدا گران نشود.

نوده فراهانی اظهار داشت: شبکه توزیع کالا، قیمت توزیع کالا را بر اساس ضرایب سودی که هر ساله از طریق وزارت امور اقتصادی و دارایی برای آنها تعیین می‌‌شود در نظر می‌گیرد بنابراین عرضه کالا با قیمت مشخصی و سود مشخص انجام می‌شود.

رئیس اتاق اصناف تهران اظهار داشت: بنابراین اصناف در گرانی کالا مداخله‌ای ندارد اما با نظارت و کنترل قطعا با گران‌فروش برخورد می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که افزایش قیمت بنزین تاثیری بر افزایش قیمت کالا دارد یا خیر؟ گفت: نمی‌توان گفت که افزایش قیمت بنزین تاثیری بر افزایش قیمت کالا ندارد اما تاثیر آن ناچیز است ضمن اینکه حمل و نقل کالا با سوخت گازوئیل انجام‌ می‌شود و قیمت گازوئیل هم افزایشی نداشته بنابراین افزایش قیمت بنزین تاثیر چندانی بر افزایش قیمت‌ها ندارد.

نوده فراهانی با اشاره به سهمیه‌ بنزینی که برای وانت‌بارها در نظر گرفته شده است، گفت: با توجه به این موضوع حمل و نقل کالا در داخل شهر هم چندان متاثر از افزایش قیمت بنزین نخواهد بود.

وی با اشاره به طرح ویژه اصناف برای مبارزه با گران‌فروشی بیان داشت: با گشت سه جانبه سازمان تعزیرات، سازمان صمت و اتاق اصناف با هر گونه گران‌فروشی ناشی از افزایش قیمت بنزین مبارزه خواهیم کرد.

رئیس اتاق اصناف تهران با تاکید بر اینکه مردم نگران تامین کالا نباشند، افزود: کالا به اندازه کافی موجود است و هر کس به قصد گران‌فروشی احتکار کند قطعا متضرر می‌شود زیرا کالا در انبارها به وفور موجود است.

وی با اشاره به افزایش قیمت بنزین گفت: به هر حال افزایش قیمت بنزین مشکلاتی به دنبال خواهد داشت اما تاثیر آن کم است.

نوده فراهانی اظهار داشت: اتاق اصناف در چند روز آینده کار کارشناسی انجام مِ‌دهد و معایب این طرح را جمع‌بندی و به سمع و نظر مسئولین می‌رسانیم تا برای اصلاح آن اقدام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصناف همان محتکران هستند حالا کی میخواد مبارزه کنه عجب کسانی

    • بدون نام

      اصناف همان محتکران هستند حالا کی میخواد مبارزه کنه عجب کسانی

    • کامران دهکردی

      فقط سکوت کنید
      حرف نزنید
      بیشترازین بااعصاب وروان مردم بازی نکنید
      الان وقت جوک گفتن نیست

    • م

      عرضه هیچ کاری ازتون بر نمیاد برید سراغ دونه درشتها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینهم یه جور سر کیسه کردن مردم وجیبشون را خالی کردن تعزیراتی ها از همه بدترند شما مردم را به حال خود رها کنید بهتره دقت کنید جایی که پلیس نیست ترافیک روان ومردم با نظم ترند همچین که ماشین آقا پلیسها با اون بلندگوهای سبزی فروشیشون سر میرسند ولوشو میشه بذارید مردم به درد خود بمیرند

    • بدون نام

      همه خدمات موقته میگن بر چسب بزنن قیمتها رو ببینید کمرشکنه برا مردم

    • بدون نام

      جنبه روانی آنرا چگونه کنترل می کنید مگر اهانتها با اب کار می کند

    • روشن

      امروزمن برای رفتن به میدان سه هزارتومن کرایه اضافه دادم برای خریدن سی جعبه وکیسه که هرروزبرای هریکی هزارتومن میگرفتند وامروزهزاروپانصدتومن گرفتندنیزحدودپانزده هزارتومن اضافه دادم وبرای کرایه وانت که سی وپنج هزارمیدادم چهل هزاردادم این نقدامیشه بیست ودوهزارتومن وبرای خریدن تخم مرغ ده هزارتومن اضافه دادم که خداشاهده برای همانقدردفعات قبلی بیست میدادم اینبارسی دادم تازه بخداقسم فروش امروز هم نصف شده بوداین میشه سی ودوتومن تازه این مال خرح امروزبودکه خانم چیزدیگری سفارش نداده بوداخه من وراننده تاکسی وکارمندمعمولی ودست فروش ومعلم وامثال ماوحتی بیکارهاازکجادربیاریم بدیم وکدام دعایی بخونیم که دخلمون باخرجمون جوردربیاداخه عزیزم اون مجلس نشین یاایناییکه فقه خوندن یاعلوم انسانی وریاضی خوندندوتجربه اقتصادی ندارندازکجانیدونندماهاچی میکشیم یکی هم ازامامان جمعه نیست به این گرانفروشان وقانون گذاران بگه شماهم انصاف داشته باشین واین مردمی روکه ازنیانشون دراومدین وبخاطررای های اینهابه این پست ومقام رسیدین اذیت نکنین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج