جاباما
۹۲۹۵۸۶
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

توضیحات حناچی در مورد اتفاقات امروز تهران

شهردار تهران در مورد اتفاقات صبح امروز(شنبه) تهران که در پی بارش برف رخ داد، توضیحاتی را ارائه کرد.

ایسنا: پیروز حناچی، شهردار تهران عصر امروز (شنبه) در حاشیه بازدید از مرکز کنترل ترافیک با حضور در جمع خبرنگاران در مورد بارش برف صبح امروز در تهران و میزان آمادگی شهرداری تهران، گفت: از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۰ حدود ۱۹ سانتی‌متر برف در منطقه یک بارید که این بارش غریب نبود اما وقتی ترافیک شکل می‌گیرد کار زیادی نمی‌توان کرد.

وی با بیان این‌که مردم امروز اذیت شدند، گفت: البته تنها علت موضوع برف نبوده است.

وی با بیان این‌که ما موضوع برف را گردن دیگری نمی‌اندازیم، در مورد آمادگی شهرداری در پی هشدارهای سازمان هواشناسی، گفت: مناطق می‌گویند که حتی شب گذشته در برخی معابر شن پاشیده‌اند اما سرعت بارش به‌گونه‌ای بود که عملا شن‌پاشی شب گذشته بی‌اثر بود و برف روی شن‌ها نشسته بود و باید بگویم علی‌رغم آمادگی‌ای که وجود داشت، این اتفاق رخ داد.

شهردار تهران با بیان این‌که بهتر بود مدارس در نوبت صبح در مناطق شمالی تهران همچون نوبت عصر تعطیل می‌شد، گفت: معمولا با تعطیلی مدارس حدود ۳۰ درصد از حجم ترافیک کاهش می‌یابد و اگر امروز مدارس در نوبت صبح نیز تعطیل می‌شد می‌توانستیم از شدت ترافیک بکاهیم.

توضیحات حناچی در مورد اتفاقات امروز تهران

حناچی با بیان این‌که ما امکانات کاملی در مقابله با برف داریم اما برخی از حوادث از کنترل ما خارج هستند، گفت: علی‌رغم آمادگی‌ای که وجود داشت موجبات زحمت برای مردم شد.

وی در مورد نبود مخازن شن در برخی مناطق نیز گفت: برخی مخازن منطقه‌ای در همان ساعات اولیه صبح تمام شده بود و امکان شارژ مجدد آن به دلیل بسته شدن راه وجود نداشت و برف هم بسیار گسترده بود و موضوعات دیگر نیز موجب بروز زحمت برای مردم شد.

حناچی با بیان این‌که صبح امروز یک دستگاه اتوبوس در اتوبان چمران در محدوده آتی‌ساز با گاردریل برخورد کرد و مسیر را بست و پشت آن ۲۰ اتوبوس دیگر صف کشیدند، گفت: بعد از این‌که راه باز شد اتوبوس‌ها در ترافیک بعدی گرفتار شدند.

شهردار تهران با بیان این‌که دو هزار نفر نیروی انسانی در حال خدمت‌رسانی به مردم در پی بارش برف امروز بودند، در مورد هشدار هواشناسی مبنی‌بر یخ‌زدگی گفت: در حال حاضر خیابان‌های اصلی باز است و مقرر شده شب تا صبح ماشین‌آلات شهرداری معابر را بازگشایی کنند.

حناچی در مورد عدم مصاحبه برخی معاونینش گفت: اعلام کرده بودیم مصاحبه تک به تک صورت نگیرد.

شهردار تهران در مورد ترافیک برخی معابر شمالی در صبح امروز گفت: برخی شریان‌های اصلی مثل خیابان شهید باهنر بسته شده بود و حتی پس‌زدگی به خیابان‌های شریعتی و ولیعصر داشتیم و عملا این ترافیک سبب شده بود که خیابان‌های شریعتی و ولیعصر بسته شود و از سوی دیگر فقط طبقه زیرین پل صدر فعال بود و در مقاطعی بزرگراه‌های چمران، حکیم و غیره نیز دچار برف‌زدگی شدند.

وی با بیان این‌که ساعتی قبل به تمامی شهرداران هشدار دادیم که بنا به اعلام هواشناسی، روز دوشنبه بارشی مشابه امروز خواهیم داشت و آماده باشند، گفت: به نظر می‌رسد همه اعم از مردم و غیره باید همکاری کنند و دقت داشته باشید که در مواقع این‌چنینی تنها راه اضطراری، خطوط ویژه است و اگر مسدود شود ممکن است خدمات‌رسانی را دچار مشکل کند.

حناچی در پاسخ به سوالی مبنی‌بر واکنش مردم به عذرخواهی شهرداری تهران گفت: عذرخواهی باید همراه با تلاش باشد و باید تمام سعی و تلاش‌مان را به کار ببریم که امور به درستی انجام شود و اگر مردم از عملکرد شهرداری ناراحت شده باشند ما عذرخواهی می‌کنیم.

شهردار تهران با بیان این‌که در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مردم خط ۵ (خط مترو تهران - کرج) و ادامه خط یک (فرودگاه امام خمینی(ره)) به صورت ۲۴ ساعته تا صبح فعال هستند، گفت: مابقی خطوط مترو نیز تا ساعت ۲۴ خدمت‌رسانی می‌کنند و این در حالی است که خطوط بی‌.آر.تی نیز به‌صورت ۲۴ ساعته و تا هنگام صبح به مردم خدمت‌رسانی خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هادی هاشمی

      این درست نیست که بی کفایتی های خودمان را توجیه کنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شهردار ناحیه ده منطقه یک خیلی بی خیاله
        کل شهرک قائم قفل شده بود...قبلا هم هر چقدر ازش خواهش کردیم یه سرعت گیر جلو مسجد و‌مدرسه شهرک قائم بزن عین خیالش نبود و نیست

    • mk

      خخخخخخ مسخره خودتی حناوچی

    • محمد ریس

      فقط دروغ میگی جناب حناچی...

    • بدون نام

      اقایان چون همه اش توفکرند.برف ناچاراست وظیفه شناس رادوربزندهه هه...هه..

    • Y

      بی عرضه,آخه تو اصلا کاری تابحال برا تهران کردی که ما به وجودت پی ببریم

    • بدون نام

      ملعون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج