۹۲۹۶۶۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پرسپولیس امیدواربه شایعه بودن جدایی بیرانوند

وضعیت پرسپولیس چندان جالب نیست و شاید هواداران پرسپولیس از شنیدن این همه خبر ناامید‌کننده خسته شده باشند.

فرهیختگان: وضعیت پرسپولیس چندان جالب نیست و شاید هواداران پرسپولیس از شنیدن این همه خبر ناامید‌کننده خسته شده باشند. بدهی‌های باشگاه آن هم از نوع ارزی‌اش سر به فلک برداشته و هر روز هم یک نفر پیدا می‌شود و ادعا می‌کند که از این تیم طلبکار است و با یک حساب سرانگشتی می‌توان متوجه شد که اگر این پرونده‌ها که اکثرا هم به فیفا ختم شده است با حکم نهایی روبه‌رو شود مشکلات بزرگی گریبان سرخ‌ها را می‌گیرد و این تیم و مدیریتش با چالشی جدی مواجه می‌شوند.دیروز هم خبرهای ریز و درشتی از اطراف باشگاه به گوش رسید که پیگیری‌های خبرنگار «فرهیختگان» درخصوص موضوعات مختلف باشگاه پرسپولیس را در ادامه می‌خوانید.

اخبار اتفاقی یا فرافکنی باشگاه؟

برخلاف تمام دوره‌های گذشته، از زمان مدیریت انصاری‌فرد در باشگاه پرسپولیس خبرهای زیادی درخصوص طلبکاران ریز و درشت منتشر می‌شود که در نوع خود جالب توجه است. برخی اعتقاد دارند این اخبار را یا خود باشگاه به بیرون منتشر می‌کند یا بدش هم نمی‌آید که کمی مشکلات باشگاه بزرگنمایی شود. اما اینکه هدف از این کار چه می‌تواند باشد، موضوعی است که جواب قانع‌کننده‌ای برای آن پیدا نکردیم، چراکه در شرایط فعلی بعید است کمک‌های دولتی به این باشگاه برسد و البته شاید هم خبرهایی است که ما از آن بی‌خبریم!

گیمارش، فقط پیغام و پسغام واسطه‌ها به باشگاه

با اینکه خیلی‌ها بر این عقیده بودند که ویتوریا گیمارش به صورت قطعی علیرضا بیرانوند را پسندیده و برای مذاکرات نهایی روز شنبه که دیروز بود نماینده‌ای را به تهران می‌فرستد اما باز هم شنیده می‌شود که این مسائل بیشتر به شایعه شبیه بوده تا واقعیت.شنیده می‌شود برخی از واسطه‌ها برای باشگاه خبر آورده‌اند که یک تیم پرتغالی به نام گیمارش حاضر است کل مبلغ درخواستی باشگاه را بپردازد تا بیرانوند را به خدمت بگیرد اما هنوز مکاتبات رسمی صورت نگرفته است.

پرسپولیس امیدواربه شایعه بودن جدایی بیرانوند

با اینکه خیلی‌ها معتقدند در این شرایط حساس مالی باشگاه و نیاز مبرم پرسپولیسی‌ها به ارز برای تسویه‌حساب با طلبکاران خارجی، خبر مشتری پیدا کردن علیرضا بیرانوند می‌تواند امید را به اردوی سرخ‌ها بیاورد اما شنیده می‌شود که نظر کادرفنی و مدیران پرسپولیس چیز دیگری است.

شنیده می‌شود که مدیر باشگاه این موضوع را به اطلاع کالدرون رسانده و سرمربی سرخ‌ها به‌شدت با این موضوع که بیرانوند بخواهد در نیم‌فصل جدا شود مخالفت کرده است. هرچند مدیر باشگاه بند قرارداد بیرانوند را به اطلاع کالدرون رسانده و گفته که اگر او بخواهد جدا شود و تیمی هم مبلغ مورد نظر پرسپولیس را بپردازد، باشگاه نمی‌تواند کاری بکند!کالدرون معتقد است در این شرایط دروازه‌بان خوبی برای جذب شدن وجود ندارد و ممکن است پرسپولیس از این نظر لطمه بخورد.

دفاعیه عجیب پرسپولیس به فیفا رسید!

باشگاه درخصوص پرونده بودیمیر دفاعیات خود را تنظیم کرد و آن را به فیفا فرستاد و ظاهرا این دفاعیات به این نهاد رسیده است. اما نکته جالب موارد جالبی است که در این دفاعیه مطرح شده است. در این دفاعیه پرسپولیسی‌ها به فیفا اعلام کرده‌اند پول ماریو بودیمیر حاضر بوده و باشگاه به او اعلام کرده بود برای دریافت این مبلغ به باشگاه بیاید که این بازیکن با ترک ایران از این کار سرباز زد.

البته نزدیکان باشگاه می‌گویند باشگاه چون ادله محکمه پسندی نداشته و نمی‌توانست از خودش دفاعی بکند فقط برای طی شدن روال اداری با فیفا مکاتبه کرده است و می‌داند برای این پرونده چیزی برای ارائه کردن ندارد و به‌طور قطع بازنده این پرونده است.این پرونده همه را به یاد موضوع گولچ می‌اندازد با این تفاوت که در آن زمان مدیران حرف از پیروزی قطعی در فیفا می‌زدند اما در مدیریت کنونی خیلی به هواداران امیدواری نمی‌دهند.

سرتن چوک نامه داد، پرسپولیس بایگانی کرد

مربی اسبق پرسپولیس که در زمان برانکو در این تیم حضور داشت و پس از گرفتن پیشنهاد از تیم پایه دینامو زاگرب با مجوز برانکو، پرسپولیس را ترک کرد حالا برای باشگاه نامه زده که از زمان حضورش در این تیم مبلغ ۱۰هزار دلار طلبکار است و خواهان پرداخت این مبلغ از سوی مدیران سرخ شد.اما پرسپولیس که این روزها با انواع و اقسام بدهی‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کند این نامه را در باشگاه بایگانی کرده‌اند و اعتقاد دارند که پرونده‌های مهم‌تر از چوک وجود دارد و بعید است که این مربی کروات به این زودی‌ها به پولش برسد.

بازیکن برزیلی که 2 مرتبه از پرسپولیس پول قراردادش را گرفت!

گابریل همان بازیکن برزیلی که در پست هافبک وسط بازی می‌کرد و عملکرد خوبش به‌خصوص در بازی‌های آسیایی هواداران سرخ را به وجد آورده بود و در زمان حضور برانکو از تیم کنار گذاشته شد، اتفاقی جدید و عجیب را در فوتبال ایران رقم زده است که شاید مشابه آن را نتوانید به راحتی پیدا کنید.

این بازیکن بعد از جدایی‌اش از پرسپولیس مبلغ ۱۲۰ هزار دلار طلبکار می‌شود که پرسپولیس در زمان مدیریت طاهری این پول را پس از تایید گابریل به ایجنت ایرانی‌اش پرداخت می‌کند، اما این ایجنت که در همان زمان به صورت پیمانکاری با باشگاه پرسپولیس همکاری داشت و تشریفات تیم‌های میهمان لیگ قهرمانان آسیا را انجام می‌داد از این مبلغ تنها ۱۸ هزار دلار به گابریل می‌دهد و مابقی آن را در جیبش می‌گذارد؛ با این توجیه که این برزیلی به او بدهکار است.

اما بعد که صدای این بازیکن در می‌آید و پرسپولیس را تهدید به شکایت می‌کند، طاهری با این بازیکن توافق می‌کند که ۹۴ هزار دلار دیگر در دو قسط به این بازیکن بپردازد که قسط اول ۵۰ هزار دلار و مابقی مبلغ در قسط دوم پرداخت شود که تنها قسط اول آن پرداخت و مبلغ ۴۳ هزار دلار از طلب او باقی مانده است.

موضوعی که اینجا بسیار عجیب به نظر می‌رسد اینکه پرسپولیس از ایجنت ایرانی هیچ شکایتی نکرده و اتفاقا همکاری‌اش را هم در آن زمان با این فرد ادامه داده است و حاضر شده به جای شکایت از این ایجنت پول گابریل را دوباره پرداخت کند.برای پیگیری این موضوع با طاهری تماس گرفتیم که البته او با این جمله به صحبت با خبرنگار «فرهیختگان» پایان داد: «این موضوع حقوقی است و باید از جناب ذاکر سوال کنید!» ذاکر هم پاسخی به تلفن همراه خود نداد تا فعلا تکلیف این داستان مشخص نشده و این موضوع همچنان مبهم باقی بماند.

باز هم طاهری و بازیکنانی که تسویه نکردند

با اینکه طاهری ادعا کرده در زمان مدیریتش تمام بدهی به بازیکنان را پرداخت کرده است اما خبر می‌رسد او در این مورد هم اطلاعات کاملی ارائه نکرده و پول نفراتی مثل گولچ، لوکا ماریچ و تادئو در زمان مدیریت گرشاسبی پرداخت شده و همامی هم همین چند روز پیش با انصاری‌فرد تسویه‌حساب کرد.

البته در آن زمان پول بازیکنان بی‌کیفیت اوکراینی که جنجال بزرگی در همان زمان به وجود آوردند و همه دنبال این بودند که چه کسی این بازیکنان را به پرسپولیس آورده، به صورت تمام و کمال پرداخت شده و این هم از آن موارد عجیب است که بالطبع هیچ‌کس جز طاهری و همکارانش نمی‌توانند در این زمینه پاسخگو باشند.

بی‌زمینی پرسپولیس ادامه دارد

چند وقتی است که گابریل کالدرون به مدیران باشگاه اعلام کرده که زمین ورزشگاه شهید کاظمی کیفیت لازم را برای برگزاری تمرینات تیمش ندارد و باید باشگاه به دنبال زمین تمرین جدیدی باشد. در این شرایط باشگاه چند زمین تمرین را کاندید کرد که آخرین آن ورزشگاه کارگران بود، اما سرمربی سرخ‌ها هیچ‌یک از زمین‌های موجود را تایید نکرد تا باشگاه همچنان به دنبال زمین تمرینی بگردد.

پرسپولیسی‌ها دیروز بدون مشکل در زمین شهید کاظمی تمرین کردند و بارش برف نتوانست مانع از حضور آنها در این زمین شود اما برای اینکه ممکن است بارش برف و باران ادامه‌دار باشد، پس از پایان تمرین زمین چمن ورزشگاه با کاور پلاستیکی پوشانده شد تا مشکلی برای تمرینات آینده پرسپولیس به وجود نیاید.

معرفی رسمی اسپانسر جدید، شاید وقتی دیگر

هرچند قرار بود پرسپولیسی‌ها تا پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان از اسپانسر جدید خودشان رونمایی کنند اما حالا اخباری از باشگاه به بیرون می‌رسد که ظاهرا انجام این رونمایی تا پیش از بازی هفته دوازدهم منتفی است. اینکه چرا و به چه دلیل معرفی رسمی این اسپانسر عقب می‌افتد مشخص نیست اما در این شرایط که پرسپولیسی‌ها بدهکاران زیادی دارند، شاید رونمایی از یک اسپانسر جدید بتواند تا حدودی مشکلات عدیده مدیران این باشگاه را حل کند و از طرفی هم طلبکاران باشگاه را خوشحال کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج