۹۲۹۷۵۳
۹ نظر
۵۰۳۶
۹ نظر
۵۰۳۶
پ

روما؛ سوپراسپرت جدید فراری با طراحی متفاوت

فراری از یک سوپراسپرت جدید رونمایی کرد. فراری روما | Ferrari Roma دارای طراحی متفاوتی در مقایسه با دیگر خودرو‌های این برند ایتالیایی بوده و حال و هوای رم در دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی را تداعی می‌کند.

وب‌سایت فارنت - محمد قریشی: فراری از یک سوپراسپرت جدید رونمایی کرد. فراری روما | Ferrari Roma دارای طراحی متفاوتی در مقایسه با دیگر خودرو‌های این برند ایتالیایی بوده و حال و هوای رم در دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی را تداعی می‌کند.

طراحی فراری روما

در حال حاضر فراری اطلاعات زیادی از این خودرو منتشر نکرده؛ با این حال با توجه به سبک طراحی جلو پنجره و کاپوت Ferrari Roma می‌توانیم متوجه آیرودینامیک مناسب آن شویم. فراری برای این سوپراسپرت، چراغ‌های LED در نظر گرفته است.

روما؛ سوپراسپرت جدید فراری با طراحی متفاوت

در بخش پشتی با شیب زیاد شیشه عقب روبه‌رو هستیم. طراحی بخش پشتی در مقایسه با جلو، تهاجمی‌تر به نظر می‌رسد و چراغ‌های LED آن به صورت جداگانه طراحی و تعبیه شده‌اند. در این بخش شاهد حضور سپر مشکی رنگ هستیم که ۴ خروجی اگزوز را میزبانی می‌کند.

در کابین فراری روما از تکنولوژی‌های زیادی استفاده شده است. راننده به یک کیلومترشمار دیجیتال با ابعاد بزرگ دسترسی دارد و همچنین در کنسول مرکزی یک صفحه نمایش عمودی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات به چشم می‌خورد.

یکی از نکات جالب کابین فراری Roma، حضور یک نمایشگر جداگانه برای سرنشین کنار راننده است. این احتمال وجود دارد که این نمایشگر به صورت سفارشی به این خودرو اضافه شود.

روما؛ سوپراسپرت جدید فراری با طراحی متفاوت

در کنسول مرکزی فراری روما علاوه بر حضور یک نمایشگر عمودی، شاهد استفاده از سلکتور دنده در سه بخش جداگانه هستیم. همانطور که می‌توان از یک خودروی فراری انتظار داشت، در کابین Roma از چرم باکیفیتی استفاده شده است. در کابین این سوپراسپرت ایتالیایی، فلز و همچنین قطعات با رنگ مشکی براق به چشم می‌خورد.

مشخصات فنی Ferrari Roma

فراری در رابطه با مشخصات فنی این خودرو اطلاعات زیادی در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است؛ با این حال می‌دانیم برای آن یک موتور ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری با توربوشارژر دوقلو در نظر گرفته شده است.

این موتور قدرتی برابر با ۶۱۲ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۷۶۰ نیوتن متر در اختیار راننده قرار می‌دهد. راننده توسط یک گیربکس ۸ سرعته خودکار دو کلاچه این قدرت را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

روما؛ سوپراسپرت جدید فراری با طراحی متفاوت

فراری روما وزنی برابر با ۱۴۷۲ کیلوگرم دارد. سرعت این خودروی ایتالیایی در مدت زمان ۳.۴ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که البته در مدت زمان ۹.۳ ثانیه، راننده به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند.

حداکثر سرعت فراری Roma برابر با ۳۲۰ کیلومتر است. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه و همچنین قیمت این خودرو منتشر نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میلاد

      عین پرایده طراحیش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو این مدت پراید گران شد دیگه مسافرکشی نمیکنن
        دست میکشیم سوارشیم یه جوری نگاه میکنن که شخصیت یه آدمو کلا بهم میریزه

    • میلاد

      به پراید نمیرسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پراید پرچم و نماد کشور ایران شده

    • سید

      فقط پراید

    • محمد

      حالمون رو بهم زیدن یکسره پراید فلان پراید چیکار خیلی خنوک شده دیگ جمع کنید این خنوک بازی هارو

    • ب

      شماهایی که میگین به پراید نمیرسه،یعنی دهنه این پراید زبون بسترو سرویس کردیدا،گمونم کلمه پراید یکی از پرکاربردترین کلمه ها شده مثل اوکی ومرسی و غیره

    • بدون نام

      خزا

    • عصبانی

      کپی کردن از فراری بعید بود
      شبیه استون مارتین و مرسدس AMG شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج