جاباما
۹۲۹۸۳۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اعطا مطرح کرد:

بررسی عملکرد شهرداری در روز برفی

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهرداری می‌خواهد درخصوص شیوه مدیریت شهری در بارش روز گذشته گزارشی ارائه دهد و شورا به آنها پیشنهاد کرد تا با افراد خاطی در حد عزل برخورد کند.

خبرگزاری ایلنا: سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهرداری می‌خواهد درخصوص شیوه مدیریت شهری در بارش روز گذشته گزارشی ارائه دهد و شورا به آنها پیشنهاد کرد تا با افراد خاطی در حد عزل برخورد کند.

سخنگوی شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و هفتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: دیروز شرایط خیلی خاصی در شهر حاکم بود و دو موضوع در شرایطی سخت بر همدیگر منطبق شد. شهرداری می‌گوید فکر نمی‌کردیم در این فصل، این ماه و این ساعت چنین برف سنگینی بیاید و ما آماده نبودیم. البته در شورای شهر این حرف مطلوب نیست.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه قرارداد ماشین‌های برف‌روب تمام شده بود، اظهار داشت: من هم این حرف را شنیدم اما آن را بررسی نکردم.

او با بیان اینکه نفی نمی‌کنیم که شهرداری آمادگی لازم را نداشته در ادامه گفت: اما مسئله اعتراضات بر نرخ بنزین نیز بی‌تاثیر نبود و برخی از مسدود شدن مسیرها به واسطه این اعتراضات بود اگرچه که پراکندگی اینها متفاوت بود.

سخنگوی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه این دو عامل دست به دست هم داد تا چنین وضعیتی رخ دهد، تصریح کرد: بخشی از موضوع به عدم هماهنگی شهرداری برمی‌گشت اما همه موضوع را نباید به این مسئله نسبت داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شهرداران مقصر جابه‌جا می‌شوند، اظهار داشت: شهرداری گفته می‌خواهد گزارشی ارائه دهد و شورای شهر به آنها پیشنهاد کرد که با افراد خاطی در حد عزل برخورد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج