جاباما
۹۲۹۹۱۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

بارش برف و باران در کشور ادامه دارد

رئیس سازمان مدیریت بحران، گفت: از سازمان هواشناسی درخواست می‌کنیم با توجه به تغییر اقلیم در کشور پیش‌بینی‌های به موقع‌تری داشته باشد و مدیریت بحران نیز تا پایان هفته در آماده‌باش کامل است.

فارس نوشت: رئیس سازمان مدیریت بحران، گفت: از سازمان هواشناسی درخواست می‌کنیم با توجه به تغییر اقلیم در کشور پیش‌بینی‌های به موقع‌تری داشته باشد و مدیریت بحران نیز تا پایان هفته در آماده‌باش کامل است.

اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران، درباره آخرین اقدامات صورت گرفته درخصوص آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدماتی در بارش برف و باران در کشور اظهار داشت: کشور ما در تغییرات اقلیمی قرار دارد و براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی در روزهای آینده بارش برف و باران در اقصی نقاط کشور اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز جلسه مدیریت بحران با حضور دستگاه‌های مختلف برگزار شد اظهار داشت: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی میزان بارش برف و باران به نحوی است که احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها وجود دارد بنابراین تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی تا پایان هفته در آماده‌باش کامل قرار دارند.

رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: دستگاه‌های پیش‌بینی هوا در اقصی نقاط کشور نصب شده است و درخواست ما از سازمان هواشناسی کشور این است که با توجه به تغییرات اقلیمی پیش‌بینی‌های به موقع‌تری داشته باشند تا بتوانیم تمهیدات لازم را اجرایی کنیم.

نجار بیان داشت: بعضا پیش‌بینی‌های صورت گرفته دقیق نیست و باید آمادگی‌های دستگاه‌های ذی‌ربط برای مقابله با بحران از گذشته نیز بیشتر باشد البته تغییر اقلیم و شرایط جوی در تمام دنیا حاکم است.

رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: آموزش قبل از بحران بسیار حائز اهمیت است و از دستگاه‌هایی اجرایی در بخش‌های مختلف درخواست می‌شود که نسبت به ارائه آموزش‌های لازم به شهروندان در مواقع فعلی و نحوه اقدامات آنها در هنگام بحران آموزش داده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Ali Sadeghizadeh

      سلام و

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج