۹۲۹۹۴۸
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

چرا سرمربی جدید با کی‌روش مقایسه می‌شود؟

یکی از بازیکنان تیم ملی در صحبت‌هایی خصوصی گفته است: وقتی به امان رسیدیم، می‌دانستیم کارمان سخت است، چون به آن شکل که برای یک بازی حساس لازم بود، تمرین نکردیم.

روزنامه خبرورزشی: بعد از شکست مقابل عراق، ملی‌پوشان شبانه به تهران برگشتند و نیمه شب خسته و ناراحت به خانه‌های‌شان رفتند. آن‌ها فعلاً ترجیح می‌دهند سکوت اختیار کنند، اما وقتی به شکل غیررسمی و دوستانه پای حرف‌شان می‌نشینی، دل‌شان پر است؛ پر از بی‌تفاوتی مارک ویلموتس و رفتارهای خونسردانه‌اش!

فدراسیون فوتبال سعی کرده به هر زبانی شده آن‌ها را آرام نگه دارد تا فعلاً حرف تندی نزنند، اما ملی‌پوشان در مکالمه خصوصی با مسئولان فدراسیون هم اعتراض‌هایی داشتند.

چرا سرمربی جدید با کی‌روش مقایسه می‌شود؟

یکی از ملی‌پوشان در صحبت‌های خصوصی با خبرنگار خبرورزشی وقتی با این سؤال مواجه شد که ویلموتس چه برنامه‌ای برای بازی با عراق داشت، گفت: «چیزی از قول من ننویسید، راستش را اگر بخواهید هیچ چی! حقیقتاً مشکل اصلی این است که ویلموتس هیچ برنامه‌ای ندارد، اصلاً در باغ نیست!»

این حرف‌های تند اگر رسانه‌ای شود، شرایط برای ویلموتس از این که هست هم بدتر خواهد شد. البته این تنها اعتراض و انتقاد ملی‌پوشان نیست.

یکی دیگر از بازیکنان گفت: «اصلاً تمرینات خوبی برای این بازی نداشتیم. وقتی به امان رسیدیم، می‌دانستیم کارمان سخت است، چون به آن شکل که برای یک بازی حساس لازم بود، تمرین نکردیم.»

وقتی از این ملی‌پوش پرسیدیم آیا راست است ویلموتس برای این بازی هیچ برنامه‌ای نداشت، گفت: «برنامه یعنی چی؟ این که پای تخته حرف بزند یا در جلسه توجیهی به شکل تئوری موارد را بگوید که ملاک نیست. برنامه داشتن زمانی معنی پیدا می‌کند که ما همان برنامه‌ها را تمرین کرده باشیم. ما اصلاً تمرینات خوبی نداشتیم.»

از همه منطقی‌تر یکی از بازیکنان باتجربه تیم ملی حرف می‌زند: «انتخاب ویلموتس بعد از مربی سخت‌گیری مثل کی‌روش واقعاً اشتباه بود. ویلموتس آن ابهت لازم برای تأثیر گذاشتن روی ملی‌پوشان را ندارد. بچه‌ها بعد از کار کردن با کی‌روش، انگار الان رها شده‌اند و این اصلاً اتفاق خوبی نیست» این بازیکن باتجربه از مسعود شجاعی هم دفاع می‌کند: «لطفاً تقصیرها را گردن مسعود نیندازید.

مقصر کسانی هستند که به ویلموتس گفتند از مسعود استفاده کن. به او گفتند مشکل تیم این است که داخل زمین، بزرگتر ندارد و او هم از شجاعی استفاده کرد. مسعود باید چه کار می‌کرد؟ باید می‌گفت بازی نمی‌کنم؟» وقتی از این ملی‌پوش پرسیدیم چرا به فدراسیون نمی‌گویید ویلموتس را بیشتر در ایران نگه دارد تا لیگ را کامل ببیند و بازیکنان را بیشتر بشناسد، گفت: ما را با فدراسیون درگیر نکنید. ما فقط بازیکن تیم هستیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      حرف حق زده.

    • رها

      مرگ بر تاج احمق و دزد

    • بدون نام

      اقای تاج قرار بود یکی بهتر از جناب اقای کی روش بیاورد پس چه شد.منتقدان اقای کی روش مثل اقای روشن،درخشان،مایلی گهن،ذوالفقارنسب،علی کریمی ، میثاقیان،خیابانی و رسانه های داخلی که مدعی بودند کی روش بدرد تیم ملی نمی خورد وحتی امثال اقای خیابانی با گریه این حرفها را می زد الان چرا ساکت شدند مگر نمی گفتند هدف ما کمک به تیم ملی است.وقتی بعلت شرائط سیاسی هیچ کشوری با ما بازی دوستانه انجام نمی داد و کی روش با اعتبار و نفوذش حتی اگر شده برای هماهنگی تیم ملی با فدراسیون دیگر کشورها رایزنی میکرد وبازی تدارکاتی هرچند ضعیف انجام می داد اما الان چرا ویلتموس و فدراسیون حتی نمی توانند با کشورهای که ما از انها در سخت ترین شرائط حمایت وکمک شان کرده و میکنیم مثل سوریه،لبنان با ما بازی نمی کنند،مطمئن باشید این فدراسیون واقای ویلتموس بدرد تیم ملی ایران نمی خورند علرغم اینکه در گروه اسان قرار گرفته بودیم رفتن ما به جام جهانی به اما واگر تبدیل شده،تنها شانس ما این است که سه بازی خانگی داریم شاید مردم به داد تیم ملی برسن.

    • بدون نام

      بندازینش بیرون تا کار بدتر از این نشده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج