۹۳۰۰۰۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ناتو و اسرائیل، مقابله با اس-۴۰۰ را تمرین کردند

در آخرین روز رزمایش مشترک ناتو و رژیم صهیونیستی، نحوه مقابله با سامانه دفاع موشکی اس-۴۰۰ روسیه با استفاده از سامانه های موشکی پاتریوت آمریکا شبیه سازی شد.

ایرنا: در آخرین روز رزمایش مشترک ناتو و رژیم صهیونیستی، نحوه مقابله با سامانه دفاع موشکی اس-۴۰۰ روسیه با استفاده از سامانه های موشکی پاتریوت آمریکا شبیه سازی شد.

کشورهای اروپایی عضو ناتو، رژیم صهیونیستی و آمریکا رزمایش مشترکی را در روزهای اخیر در جنوب اراضی اشغالی به اجرا گذاشتند. در این رزمایش دو هفته ای که با شرکت یگان های نیروی هوایی ارتش صهیونیستی، آمریکا، آلمان، ایتالیا و یونان در صحرای نقب برگزار شد، سامانه های دفاع موشکی ناتو نحوه مقابله با سامانه های روسی اس-۳۰۰ و اس-۴۰۰ را تمرین کردند.

بر این اساس در رزمایش موسوم به «پرچم آبی» مجموعا ۸۰۰ نظامی و حدود ۱۰۰ خلبان جنگنده از جمله خلبانان جنگنده های رادارگریز اف-۳۵ شرکت داشتند.

اوایل آبان ماه سامانه پدافند موشکی «اس-۴۰۰» برای اولین بار در خارج از مرزهای فدراسیون روسیه برای شرکت در تمرینات نظامی مشترک با صربستان تحت عنوان «سپر اسلوونیک ۲۰۱۹» در بلگراد پایتخت صربستان مستقر شد.
رسانه های خبری صربستان گزارش دادند که سامانه های پدافند موشکی اس-۴۰۰ و پانتسیر-۱ ، در چارچوب رزمایش نظامی مشترک روسیه و صربستان در قلمرو صربستان مستقر شده اند.

شناسایی، نظارت و تخریب تمامی اهداف مورد نظر در هوا از جمله عملیات یگان های پدافند هوایی روسیه و صربستان در رزمایش مشترک نظامی این دو کشور گزارش شده است.

قسمت اول رزمایش نظامی فرامرزی فدراسیون روسیه تحت عنوان سپر اسلاویک ۲۰۱۹ بین نیروهای فدراسیون روسیه و صربستان در سپتامبر امسال برگزار شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج