جاباما
۹۳۰۰۴۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مدارس ابتدایی بوشهر و خارگ تعطیل شد

آموزش و پرورش استان بوشهر اعلام کرد: مدرسه‌های مقطع ابتدایی و پیش دبستانی شهر بوشهر و خارگ به دلیل شدت بارندگی و آبگرفتگی روز دوشنبه تعطیل است.

خبرگزاری تسنیم: باتوجه به شدت بارندگی که از ساعت‌های اولیه صبح یکشنبه در مناطق مختلف استان بوشهر آغاز شده، براساس تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان بوشهر مدرسه‌های مقطع ابتدایی و پیش‌دبستانی این شهر به جز (عالی‌شهر) و منطقه خارگ تعطیل خواهد بود.

‌مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: به سبب ادامه بارش‌ها تمامی مدارس مقاطع ابتدایی و پیش دبستانی بوشهر به استثنای مدارس عالی شهر در نوبت عصر تعطیل شد.

مجید اجرایی با اشاره به ادامه بارش‌ها در شهر بوشهر اظهار داشت:با توجه به شدت بارندگی و بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان بوشهر، صبح دوشنبه ۲۷ آبان مدارس دوره ابتدایی و مراکز پیش دبستانی این شهرستان به جز شهر عالیشهر تعطیل است.

وی با بیان اینکه برای تعطیلی نوبت بعدازظهر مدارس هنوز تصمیمی گرفته نشده است افزود:تصمیمات ستاد مدیریت بحران شهرستان‌ها و مناطق برای تعطیلات مدارس اطلاع رسانی می‌شود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر آبگرفتگی ناشی از بارندگی‌های شدید را از علت تعطیلی مدارس دانست و گفت: مابقی مدارس استان بوشهر باز است و هنوز تصمیمی برای این مدارس اعلام نشده است.

‌بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان بوشهر، بارش‌ باران و رحمت الهی از عصر یکشنبه تا اواخر وقت دوشنبه شدت بیشتری دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج