جاباما
۹۳۰۰۴۸
۱۱ نظر
۵۰۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ترسو‌ها به جام جهانی نمی‌روند

تیم ملی فوتبال ایران با شکست مقابل عراق کار خود را برای صعود به جام جهانی دشوار کرد.

خبرگزاری میزان: تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی پنجشنبه هفته گذشته به مصاف تیم عراق رفت که با توجه به نتایج ۳ بازی گذشته خود و حضور در رده سوم مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی نیاز مبرمی به پیروی در این بازی داشت.

با این وجود و در شرایطی که به نظر می‌رسید تیم ملی در این بازی با یک برنامه هجومی وارد زمین شود، برخلاف انتظار هیچ اثری از تیم قدرتمند سال‌های اخیر در زمین دیده نمی‌شد.

نبود برنامه تاکتیکی در کنار بی‌نظمی بازیکنان در تمام پست‌ها باعث شده بود تا عراق آن طور که خودش دلش می‌خواهد بازی کند. مدافعان کناری تیم ملی در این بازی بار‌ها روی سرعت بازیکنان عراقی جا ماندند و حتی تعویض نادری با محمدی هم نتوانست ضعف سمت چپ خط دفاعی ایران را پوشش دهد.

نکته مهم، اما به نوع سیستمی بود که سرمربی تیم ملی برای این بازی در نظر گرفته بود. در شرایطی که ویلموتس بار‌ها اعلام کرده تنها از سیستم هجومی استفاده می‌کند در بازی مقابل عراق از امید ابراهیمی و شجاعی در هافبک دفاعی و نوراللهی در این پست استفاده کرد و در نهایت چوب همین محافظه کاری خود را خورد. درست مثل بازی مقابل بحرین که تغییرات سرمربی تیم ملی و عدم ارائه فوتبال هجومی باعث شکست تیم ملی شد.

امید ابراهیمی بعد از نیمکت‌نشینی در بازی مقابل کامبوج در دو دیدار بحرین و عراق به کار گرفته شد و تقریبا یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان میدان بود و گل اول عراق هم روی اشتباه محرز او به ثمر رسید. کنار اینها سورپرایز ویلموتس برای این دیدار حساس بود که ناگهان تصمیم گرفت از مسعود شجاعی در ترکیب اصلی استفاده کند. مسعود در این بازی آنقدر عملکرد ضعیفی داشت و تعویض نشد تا از زمین اخراج شد.

در هر صورت تیم ملی حالا راه بسیار سختی برای صعود از گروه خود دارد و سرمربی تیم ملی باید این را بداند که اگر قرار باشد در ادامه راه هم این طور بترسد و محافظه کار باشد هیچ‌وقت رنگ موفقیت را نمی‌بیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بی غیرتها به جام جهانی نمی روند

    • بدون نام

      بی غیرتها به جام جهانی نمی روند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک

    • بهنام

      خداییش نادری کجا و تیم ملی کجا؟وریا غفوری دیکه چیکار باید بکنه تا بازی کنه؟نیازمند الان واقعا در اوج هست پس کی باید بازی کنه؟خدابیش علی کریمی الان خوبه یا شجاعی؟؟!!

      پاسخ ها

      • علی 2019

        کیسه کش

      • علی 2019

        کیسه کش

      • علی 2019

        کیسه کش

    • بدون نام

      منقاروند تحت هر شرایطی بازی میکنه.کنعانی زادگان شتر مرغ هم که بخدا نمیتونه بدنه لش خودشو بکشه.نادری که پرسپولیس هم براش زود بود.محمد انصاری کجا و نادری کجا؟خدابیش بهتر از وریا الان مگه داریم؟اینها یعنی دستور پسر پرسپولیسی وزیر

    • بدون نام

      وزیر باید پسرشو هم میذاشت ترکیب.خاک تو سرت کنم تاج بی عرضه

    • بدون نام

      نادری و کنعانی و منقاروند+پسر وزیر+تیم ملی مساوی حسرت جام جهانی

    • استقلال کبیر . چهارفینال آسیا و دوقهرمانی. لنگ موز خور آسیا

      چرا چرت میگید؟ گل اول عراق وظیفه سه تادفاع بود ک توپ برگشتی رو دور کنن ن ابراهیمی.‌ دوما چراز گل دوم ک با اشتباه نادری بودنمیگی؟ راحت ی بازیکن ی متری توسرش سر زد.‌ دوما همه دیدن ابراهیمی دوتا بازی عالی بود و وسط زمین تنها بود نیمه دوم با عراق ب وضوح ملوم بود نورالهی کم اورده. خدایی مطلب بزنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج