جاباما
۹۳۰۱۰۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

یوسفی: هنوز از استقلال طلبکارم

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: با وجود اینکه نیمی از مطالباتم را به استقلال بخشیدم اما هنوز نتوانسته‌ام بقیه طلبم را دریافت کنم.

خبرگزاری مهر: محسن یوسفی در خصوص ارزیابی اش از شرایط این روزهای استقلال گفت: خوشحالم که آبی پوشان اوضاع خوب و آرامی دارند. این تیم در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و توانسته خود را از انتهای جدول به بالا برساند.اگر این روند ادامه پیدا کند مطمئنا استقلال می تواند یکی از گزینه های اصلی قهرمانی در پایان این فصل باشد.

هافبک پیشین استقلال در مورد عملکرد آندره استراماچونی سرمربی استقلال تصریح کرد: از ابتدای فصل هم گفتم که این مربی ایتالیایی عملکردی حرفه ای دارد و می توان به او امیدوار بود. درست است که آبی ها در چند بازی اول نتیجه نگرفتند اما نوع نگرش استراماچونی و کار او با با بازیکنان نشان داد که استقلال می تواند در آینده نتایج خوبی کسب کند و دیدیم که این تیم توانست در ۵ هفته گذشته و دو بازی از جام حذفی و پیروزی های چشمگیری بدست بیاورد.

یوسفی ادامه داد: البته هواداران انتظار قهرمانی دارند. آنها چندین سال است که منتظر نشسته اند تا ببینند استقلال چه زمانی جام را بالای سر می برد. طرفداران استقلال حتی در بدترین زمان را هم تیمشان را تنها نگذاشتند و از بازیکنان و کادر فنی حمایت کردند. حالا وظیفه مجموعه استقلال است تا این انتظار را به پایان رسانده و جواب زحمات هواداران را بدهد.

وی خاطرنشان کرد: استقلال روند رو به رشدی را شروع کرده است. آنها هفته به هفته بهتر شده اند. سرمربی شرایط سخت کار در اینجا را تجربه کرده. وریا غفوری رهبری خوبی در تیم دارد و این مجموعه باعث شده تا استقلال بتواند نتایج قابل قبولی کسب کرده و خود را از انتهای جدول جدا کند.

یوسفی در مورد مهاجمان استقلال هم تصریح کرد: دیاباته از کیفیت بالایی برخوردار است. او در چند بازی گذشته گل های زیاد و حساسی را به ثمر رسانده و نشان داده که اگر در ترکیب اصلی قرار داشته باشد بهتر از این هم خواهد شد. مهدی قائدی هم بعد از اینکه تمام تمرکزش را بر روی تمرین و بازی گذاشت روز به روز بهتر شد و حالا می توانیم حساب ویژه ای بر روی قائدی باز کنیم. در مورد مرتضی تبریزی هم باید بگویم او کمی تحت فشار است و من مطمئنا اگر استرس از او دور شود به طور حتم بهتر از این هم خواهد شد. اما یادمان باشد با تمام این صحبت ها همه باید تلاش کنند تا در پایان فصل، استقلال را جام را بالای سر ببرد.

هافبک پیشین استقلال درباره اعتصاب بازیکنان به خاطر مشکلات مالی، گفت: مسائل مالی این روزها حرف اول را می زند. بازیکنان هم حق دارند که مطالباتشان را دریافت کنند. به اعتقاد من اگر تیمی یک روز تمرین نمی کند نمی توان اسم آن را اعتصاب گذاشت. پیراهن استقلال با ارزش است. مطمئنا بازیکنان این موضوع را درک می کنند اما آنها هم خانواده دارند و باید زندگی کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا شما هم مثل دیگر بازیکنان قدیمی استقلال مطالباتتان را از این تیم دریافت کرده اید یا خیر؟ اظهار کرد: وقتی از استقلال جدا شدم ۳۰۰ میلیون از این تیم طلبکار بودم. پس از نشستی که با مسئولان تیم داشتم نیم از ان را بخشیدم سپس بخشی از طلبم را گرفتم اما متاسفانه بخش دیگر آن باقی مانده و هنوز نتوانسته ام بعد از ۱۰ سال به طور کامل با استقلال از لحاظ مالی تسویه حساب کنم.

یوسفی در پاسخ به این سئوال که آیا با امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه جلسه ای را هم در این مورد برگزار کرده اید؟ تاکید کرد: با فتحی صحبتی نداشته ام اما مباشری معاون باشگاه با من صحبت کرد و قرار شد تا چند روز آینده مابقی طلب من هم پرداخت شود.

هافبک پیشین استقلال در ادامه گفت: شرایط این روزهای استقلال با زمانی که ما بازی می کردیم متفاوت شده است. آن موقع جایی ثابت برای تمرین نداشتیم. وضعیت خوب نبود ولی ما با تمام توان و عشق هواداران تمرین می کرده تا بتوانیم مقابل حریفان پیروز شویم. الان امکانات بهتر شده است و انتظار می رود بازیکنان نمایش بهتری از خود ارائه دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهنام

      پسر عالی بودی ولی به حقت نرسیدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج