۹۳۰۱۱۰
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

بختیاری‌زاده: قیاس ویلموتس با کی‌روش اشتباه است

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید عادت کنیم ویلموتس دیگر سرمربی تیم ملی ما شده و او را با مربی قبلی قیاس نکنیم چون این کار اشتباه است.

خبرگزاری فارس: سهراب بختیاری‌زاده در خصوص انتقاداتی که از ویلموتس بعد از دو شکست متوالی تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین و عراق صورت گرفته است، اظهار داشت: برای پیشکسوتان، رسانه‌ها و کارشناسان فوتبال راحت‌ترین کار در بحران‌ها انتقاد کردن است وهمه به دنبال مقصر می‌گردند اما من به این موضوع اعتقادی ندارم.

وی افزود:‌همانطور که کار کردن در تیم‌های باشگاهی سخت است و هماهنگی بازیکنان به زمان نیاز دارد به همان قدر هم مربیان تیم ملی کار دشواری دارند حتی دشوارتر از کار در باشگاه‌ها.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: کاری به حواشی مالی که برای ویلموتس قبل از بازی با عراق افتاد ندارم اما معتقدم تیم ملی قبل از دیدار با عراق، آماده این بازی بزرگ نبود و خود سرمربی هم تمرکز لازم را نداشت. ما در نیمه اول بد نبودیم اما در نیمه دوم عراق بهتر کار کرد.

بختیاری‌زاده خاطرنشان کرد: فوتبال یک ورزش گروهی است و نمی‌شود فقط ویلموتس یا مسعود شجاعی را مقصر بدانیم. این تفکر حرفه‌ای نیست. نباید نا امیدانه به تیم ملی نگاه کنیم. ویلموتس فقط چند بازی است که سرمربی تیم ملی شده و باید به او آرامش دهیم. البته او هم باید بیشتر در ایران و کنار تیم ملی باشد.

وی تاکید کرد: ما از عراق و بحرین قوی‌تر هستیم اما شرایط آماده سازی تیم ملی هم باید مناسب باشد نه اینکه قبل از یک بازی بزرگ بحث مالی پیش بیاید و تمرکز سرمربی و بازیکنان از بین برود. ما باید در مرحله بعد یک تیم ملی قوی با شرایط خوب را در اختیار ویلموتس قرار دهیم.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه وقتی فیفادی‌ها برای تیم ملی لغو می‌شود چرا ویلموتس بابت این موضوع اعتراضی نداشته است، گفت: ما باید عادت کنیم ویلموتس دیگر سرمربی تیم ملی ما شده و او را با مربی قبلی قیاس نکنیم چون این کار اشتباه است. نباید انتظار داشته باشیم همه مثل هم رفتار کنند و مثلا اگر سرمربی قبلی به این موضوعات اعتراض می‌کرد حالا انتظار داشته باشیم ویلموتس همان کار را کند. ما باید اول با ویلموتس صحبت کنیم، دیدگاهش را بدانیم و سپس از او سؤال کنیم چرا به اتفاقات اطرافش اعتراضی نمی‌کند.

بختیاری‌زاده گفت:‌شاید ویلموتس خواسته‌ای داشته که اجرا نشده، مثلا کی‌روش ۸ سال در ایران حضور داشت و تجربه او به کارش آمد که یکسری امکانات را از فدراسیون بگیرد اما قبل از همین بازی با عراق سبک و سیاق تیم ملی ما اصلا نشان نمی‌داد که بچه‌ها آماده یک بازی بزرگ باشند با وجود اینکه عراق مشکلات سیاسی زیادی داشت اما آنها متحدتر در زمین نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: آماده شدن فنی و ذهنی در فوتبال یک مرحله است و اگر قبل از بازی شما تمرکز نداشته باشید قطعا نمی‌توانید کار فنی را خوب اجرا کنید. اینها شرایطی است که باید برای آماده سازی یک تیم در نظر گرفت.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در پایان در خصوص اینکه تیم ملی باید از ۴ دیدار آینده خود ۱۲ امتیاز بگیرد و آیا این مسئله بار روحی روی بازیکنان ایجاد نمی‌کند، گفت: ما در دوره اول حضور کی‌روش در ایران چنین تجربه‌ای داشتیم که در هر سه بازی پی در پی رقبا را شکست دادیم. چیزی که مهم است این است که باید بپذیریم ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب و مشغول فعالیت شده و باید به او کمک کنیم. اینکه بگوییم چرا شجاعی راتعویض نکرد و یا فلانی را بازی نداد چندان منطقی نیست. گروه‌های بیرونی برای آماده سازی یک تیم مهمتر هستند و آنها باید مربی و بازیکن را در بهترین شرایط آماده مسابقات کنند، اتفاقی که در سه ماه اخیر و قبل از بازی مقابل بحرین و عراق من آن را ندیدم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهنام محمودیان

      ویلموتس از خداشه پولشو بدن بره.بابا اون با فرهنگ ما سازگار نیست.کیروش هشت سال در ایران زندگی کرد.این بابا به هشت ماه نمیکشه بخدا

    • استقلال کبیر . چهارفینال آسیا و دوقهرمانی. لنگ موز خور آسیا

      کی روش بزرگ بود و سلام

    • بدون نام

      کی روش جنتلمن مرد بود مثل یک ایرانی عیرتمند خدا لعنت کنه کسانی که با تهمت و اشک تمساح اجازه موفقیت بیشتر و بهش ندادند عادل را هم حذف کردن تا کلا دلالهای فوتبال و هوچی گرا باز بیان و با جادو و رشوه و فساد فوتبال جلوی عربها نابود کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج