۹۳۰۱۱۲
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

موسوی: تعطیلی لیگ به تیم‌ها ضربه می‌زند

مدافع تیم پیکان درخصوص جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: مهران موسوی در خصوص وضعیت پیکان در آستانه برگزاری هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: به دلیل تعطیلات لیگ، ما در هفته گذشته تمرینات بدنی انجام دادیم و روز جمعه هم استراحت داشتیم. قرار بود روز گذشته یک بازی دوستانه انجام دهیم اما به دلیل نامساعد بودن شرایط آب و هوایی این بازی لغو شد. امروز هم تمرین خیلی خوبی انجام دادیم و خدا را شکر که بدون محروم و مصدوم برای بازی با پارس جنوبی آماده می‌‌شویم.

وی در خصوص اینکه تعطیلی لیگ به روند خوب پیکان ضربه می‌زند یا نه ادامه داد: به هر حال وقفه در بازی‌ها باعث می‌شود تا همه تیم‌ها از شرایط بازی دور شوند و این مساله طبیعی است اما ما امیدوار هستیم که بتوانیم به روند خوبی که داشتیم ادامه دهیم. ما در یک بازی مهم سایپا را شکست دادیم و این مساله به ما کمک زیادی کرد تا در جدول رده‌بندی لیگ تکانی به وضعیت خودمان بدهیم. امیدوارم که تعطیلات لیگ به ما لطمه نزند، به هر حال باید پذیرفت که تعطیلی لیگ باعث وقفه در عملکرد تیم‌ها می‌شود چرا که فشار مضاعفی به بدن بازیکنان وارد می‌شود اما کاری نمی‌توان کرد و باید با آن مدارا کرد.

مدافع پیکان در مورد بازی مقابل پارس جنوبی در شهر جم اظهار داشت: بازی‌های پارس جنوبی را دنبال کردیم و می‌دانیم که این تیم ،‌تیم دونده و با کیفیتی است که هم کم گل می‌زند و هم کم گل می‌خورد. آنها تیم دونده و سخت‌کوشی هستند اما تیم ما پتانسیل بالایی دارد و می‌توانیم برنده شویم.

موسوی در مورد اینکه پیکان تا اینجا یکی است ضعیف‌ترین خط دفاع‌های لیگ را دارد عنوان کرد: نمی‌توانیم ۱۵ گلی که خوردیم را توجیه کنیم. مخاطبان و رسانه‌هایی که بازی‌های ما را دیده‌اند می‌گویند که ما موقعیت معدودی به حریفان می‌دهیم اما گل هایی که خوردیم بخشی از آن به دلیل اشتباهات فردی بوده و بخش دیگری هم گل‌هایی بوده که به خاطر ضعف دفاع تیمی دریافت کردیم.

بازیکن پیکان اضافه کرد: من این گل خوردن‌ها را گردن کسی نمی‌اندازم اما خوشبختانه وضعیت دفاع تیمی ما بهتر شده و در سه بازی اخیر یک گل دریافت کردیم. به نظر خود من بیشتر خود این مسائل به خاطر مسائل روانی بود چرا که تیم‌ها فکر می‌کردند مقابل ما می‌توانند گل بزنند و می‌زدند همانطور که ماهم به آنها گل می‌زدیم.

وی درخصوص اینکه هجومی بودن بیش از اندازه پیکان شاید باعث به ثمر رسیدن این گل‌ها شده خاطرنشان کرد: قطعا هجومی بودن بیش از اندازه تیم پیکان در این مساله تاثیرگذار بوده اما به هر حال تیم ما میل به زدن گل‌های زیاد دارد و بازیکنان با کیفیتی مثل علیمحمدی، واسعی و ... داریم که واقعا چشم‌نواز بازی می‌کنند. خوشبختانه در این سه هفته آمار ما بهتر شده هرچند که پیش از این آمار گل‌های خورده ما خوب نبود.

موسوی در پاسخ به این سوال که جایگاه پیکان در جدول رده‌بندی و حضور این تیم در رده نهم را چطور ارزیابی می‌کند تصریح کرد: ما از ۱۰ بازی ۱۲ امتیاز گرفتیم و این در حالی است که تا پایان نیم فصل اول بازی‌های سخت دیگری هم داریم. به نظر من جایگاه واقعی پیکان اینجای جدول نیست و باید با تلاش بیشتر بتوانیم نتیجه زحمات‌مان را بگیریم و شرایط بهتری در جدول پیدا کنیم. جایگاه ما در جدول واقعی نیست و قطعا باید در بازی‌های بعدی با تلاش بیشتر به رده‌های بالای جدول برویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا به علت آلودگی هوا و برودت هوا بازیهای لیگ لغو نمیشود؟

    • بدون نام

      جیگر فیفادی هستش
      همه لیگها تعطیلند..........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج