جاباما
۹۳۰۱۲۴
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

فال روزانه ۲۷/ ۰۸/ ۱۳۹۸

فال روزانه ۲۷/ ۰۸/ ۱۳۹۸

فال روزانه دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۲۷ آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! اگر چه شما فرد موفقی هستید اما امسال پیشرفت شما به خصوص در زمینه کاری دوبرابر خواهد شد. مسئولیت های زیادی را باید به گردن بگیرید که ممکن است خسته تان کند اما نتیجه مطلوبی برایتان خواهد داشت. پس وقت آن است که با خلاقیت بیشتر خود و توانایی هایتان را نشان دهید. امسال به کودک دورن تان اهمیت بیشتری دهید و او را آزادتر بگذارید. سعی کنید که زندگی را خیلی جدی نگیرید و بیشتر خوش بگذرانید. دوستان زیادی دارید که باید از این پس بهای بیشتری به آنها دهید. در ماه اسفند سفری در پیش خواهید داشت، از آن نهایت لذت را ببرید. اگر مجرد هستید در اوایل سال جدید فرصت های تازه ای برایتان بوجود می آید. متاهل ها نیز تغییراتی بزرگی در زندگی شان ایجاد می شود که لبخند را بر لبانشان خواهد نشاند. خوشحال باشید زیرا شما سالی آرام، پر از هیجان و شور زندگی را در پیش خواهید داشت.

فال روزانه ۲۷/ ۰۸/ ۱۳۹۸

امروز بهترین زمان است تا به شرایطی که در حال حاضر در آن هستید، بیشتر بیاندیشید. شما باید بعضی چیزها را از زندگی تان دور بریزید تا فضا برای اتفاقات جدید باز شود. پس نترسید و با جسارت وارد عمل شوید. انرژی مثبتی که امروز در هوا پراکنده است، شما را وارد می کند تا احساسات خود را با فردی که به او علاقه دارید، در میان بگذارید. حتی اگر برخورد اول به دلتان ننشست، ناامید نشوید و ادامه دهید که نتیجه خوبی را به همراه خواهد داشت.

فال روزانه ۲۷/ ۰۸/ ۱۳۹۸

شما پر از انرژی مثبت هستید و حتی در این شرایط که دیگران ناامیدند، می توانید نیمه پر لیوان را ببینید. سعی کنید که این انرژی تان را به دیگران نیز منتقل کنید زیرا تاثیر زیادی بر زندگی آنها خواهد گذاشت. امروز انرژی لازم را برای حل کردن مشکلات دارید. زمان خوبی است که آن را صرف رابطه عاطفی تان کنید. اگر مجرد هستید با کمک به دیگران شرایط خوبی برای آشنایی با افراد جدید برایتان پیش می آید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۸/ ۱۳۹۸

بدبینی شما باعث شده که افراد زیادی را از خود دور کنید. شاید بد نیست که کمی قلب تان را بازتر بگذارید و انعطاف پذیری بیشتری در روابط تان به خرج دهید. امروز یک قرار ملاقات دارید. لازم نیست زیاد درباره آن نگران باشید زیرا امروز شانس با شما است و همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. تلفنی به شما می شود که حاوی خبرهای عجیب است. بهتر است که قبل از باور کردن آن در مورد صحت اش پرس و جو کنید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۸/ ۱۳۹۸

منتظر خبری هستید و این انتظار آنقدر طولانی شده که کلافه تان کرده است. شاید این خبر با تاخیر به دست تان رسد اما کمی صبر کنید تا آنچه انتظارش را می کشید به بهترین شکل به سر آید. اگر رابطه شما با شریک زندگی تان شکرآب شده است، عقب نشینی نکنید. بهتر است هر چه زودتر در گفتگویی رو در رو مشکل را حل کنید. به زودی فردی باعث می شود که شما قدم در مسیر جدیدی بگذارید که به نفع تان است.

فال روزانه ۲۷/ ۰۸/ ۱۳۹۸

امروز وقت آن است تا اشتباهات زندگی خود را جبران کنید. به عنوان مثال اگر فردی را ناراحت کردید، به سراغش روید و از او طلب بخشش کنید. خودتان را سرزنش نکنید و به جای آن به تلاش تان ادامه دهید. مدتی ست که زندگی عاطفی شما آن طور که می خواهید پیش نمی رود اما نگران نباشید، سعی کنید که به جای منطق این روزها به ندای قلب تان گوش کنید تا راه درست را به شما نشان دهد. صبر و بردباری کلید موفقیت شماست.

فال روزانه ۲۷/ ۰۸/ ۱۳۹۸

از کارهایی که اخیرا در حال انجام هستید ناراضی می باشید و دوست دارید که تغییراتی به آنها دهید. همین امروز دست به کار شوید زیرا فردا دیر است. اگر چه موانع زیادی در مقابل تان قرار دارد اما شما از پس تمام آنها بر خواهید آمد. دوستی به شما پیشنهادی می دهد اما به دلیل عدم اعتماد کافی، در پذیرفتن آن دودل هستید. عجله نکنید، به خودتان زمان دهید تا تردید شما به یقین تبدیل شود. به زودی تغییری بزرگ در رابطه عاطفی تان ایجاد می شود که مدت هاست منتظرش بوده اید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۸/ ۱۳۹۸

این روزها مسائل آن طور که شما می خواهید، پیش نمی رود، اما نگران نباشید و آرامش خود را حفظ کنید. خیلی زود همه چیز به آرامش قبل بازخواهد گشت. شما فرد به شدت محتاط کاری هستید اما اگر می خواهید به مراد دلتان برسید باید به فردی که واقعا علاقه دارید، احساس واقعی خود را نشان دهید. در روابط عاطفی تان هر چه صادق تر باشید، بهتر است. اشتباهی مرتکب شده اید که به شما حس پشیمانی می دهد، بهتر است که گذشته را فراموش کنید و در صدد جبران آن برآیید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۸/ ۱۳۹۸

امروز حال و روز مناسبی ندارید. برای بهبود حالتان، کارها را رها و تا جایی که می توانید وقت تان را به استراحت اختصاص دهید. سعی کنید دور فکر کردن به مسایل مهم را خط بکشید و بیشتر زمان تان را با اطرافیان سر کنید. ارتباط با دیگران می تواند در بهبود حال شما موثر باشد. یک میهمانی دعوت می شوید که علاقه ای به رفتن ندارید، بهتر است که در آن شرکت کنید زیرا اتفاقات خوبی انتظارتان را می کشد.

فال روزانه ۲۷/ ۰۸/ ۱۳۹۸

مدتی است آرام نشسته اید و تنها نگاه می کنید اما حال وقت آن است که بلند شوید و برای افکاری که در سر دارید وارد عمل شوید. اگر چه ممکن است با مخالفت های زیادی روبه رو شوید اما اجازه ندهید که دیگران مانع درخشش شما شوند. در محیط کار تغییری ایجاد شده که به شما استرس می دهد. سعی کنید که در این شرایط کوتاه نیایید و خودتان را به خوبی نشان دهید. نتیجه آن بهبودی شرایط مالی تان است.

فال روزانه ۲۷/ ۰۸/ ۱۳۹۸

شما عادت دارید که هر چیزی را پیچیده می کنید. اما امروز باید سعی کنید مسائل را از زاویه دید دیگری مشاهده و بررسی کنید، در غیر این صورت فشار زیادی رویتان وارد خواهد آمد. هر چه مسایل را ساده تر بگیرید، بهتر است. حال زمان آن است که به دیگران هم به اندازه خودتان اهمیت دهید و احترام و عشق و علاقه به آنها را فراموش نکنید. شما نیز روزی به آنها محتاج خواهید شد، پس محبت تان را از آنها دریغ نکنید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۸/ ۱۳۹۸

دو راهی سختی مقابل تان وجود دارد که قادر به تصمیم گیری نیستید. خیلی سخت نگیرید و به ندای قلب تان توجه کنید. از بحث در مورد موضوعات بی اهمیت با دیگران خودداری کنید زیرا جز اعصاب خوردی چیز دیگری برای شما ندارد. اگر به فرد خاصی علاقه دارید، ارتباط خود را با او بیشتر و عمیق تر کنید. این فرصت همیشه برای شما پیش نخواهد آمد، بنابراین درنگ نکنید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۸/ ۱۳۹۸

شما سعی دارید که خودتان را جور دیگری نشان دهید اما بدانید که این رفتار با شخصیت شما سازگاری ندارند. بنابراین خود واقعی تان باشید. امروز فرصت آن را دارید تا در مورد رابطه عاطفی تان بیشتر فکر کنید. شما هنوز نمی دانید که کجای این رابطه ایستاده اید و چه می خواهید اما اگر همین حالا تکلیف تان را روشن نکنید، چیزهای زیادی را از دست خواهید داد. به زودی خبرهای خوبی در مورد کارتان خواهید شنید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۸/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا.۲۲

      مرسی
      ایشالله

    • بدون نام

      من اردیبهشتیم و دقیقا امروز برعکس اینم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معمولا فالش برای چند روز دیگه اتفاق میافته

    • عرفان.

      من شهریورم..یعنی منطورش من بودم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج