۹۳۰۱۹۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

نامه عارف به لاریجانی درباره بنزین

رئیس فراکسیون امید در نامه‌ای به رئیس مجلس خواستار بررسی جلسه‌ای با حضور سران قوا و مسئولان امنیتی درباره توضیح در خصوص سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین و چگونگی ایجاد بسترهای اجرای این طرح شد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس فراکسیون امید در نامه‌ای به رئیس مجلس خواستار بررسی جلسه‌ای با حضور سران قوا و مسئولان امنیتی درباره توضیح در خصوص سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین و چگونگی ایجاد بسترهای اجرای این طرح شد.

فاطمه سعیدی سخنگوی فراکسیون امید با اعلام این خبر گفت: آقای عارف در این نامه از آقای لاریجانی درخواست کرده تا تعطیلی هفته آینده جلسات مجلس برای سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه را لغو کند تا نمایندگان در جلسه‌ای به بررسی موضوع افزایش قیمت بنزین بپردازند.

طبق جزئیات این نامه آقای عارف از رئیس مجلس درخواست کرده تا از روسای قوای مجریه و قضاییه برای حضور در مجلس دعوت شود تا درباره چگونگی اتخاذ تصمیم در خصوص سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین و چگونگی ایجاد بسترهای اجرای این طرح به نمایندگان توضیح دهد.

سعیدی ادامه داد: در این نامه پیشنهاد شده که مشخصا مقامات امنیتی در خصوص اقدامات انجام شده برای کنترل بحران در روزهای گذشته و عادی سازی شرایط گزارشی ارائه کند.

سخنگوی فراکسیون امید گفت که در این نامه رئیس فراکسیون امید به رئیس مجلس پیشنهاد کرده تا از وزیر ارتباطات نیز برای حضور در مجلس دعوت شود تا تدابیر اتخاذ شده در خصوص اعمال محدودیت‌های ارتباطی و حقوق ملت برای دسترسی به ابزار ارتباطی از جمله اینترنت را به نمایندگان توضیح دهد.

به گفته سعیدی در این نامه رئیس فراکسیون امید پیشنهاد تشکیل جلسه‌ای غیرعلنی را داده که در آن بحث و تبادل نظر درباره عدم اعمال حاکمیت ملت توسط نمایندگان آنان با توجه به تحدیدهای به عمل آمده مطرح شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پژمان

      تو این مملکت اگه می خواهید خوب و مرفه زندگی کنید و از افزایش بنزین ناراحت نشید و روز به روز اموالتان بیشتر شود فقط و فقط دروغ بگوئید و بی عرضگی نشون بدین که حتما جزئ مسئولین خواهید بود ،هر چقدر مهارتتان بیشتر باشد مقامتان رفیعتر بوده و تا ریاست جمهوری هم پیشرفت خواهید کرد...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج