۹۳۰۲۵۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پشت پرده اختلافات اخیر در باشگاه نساجی

باشگاه نساجی در اختیار دو مالک قرار گرفته که به نظر می‌رسد با یکدیگر اختلافاتی دارند.

خبرگزاری میزان: فرهاد صنیعی‌فر علیرضا اسدی را از مدیرعاملی باشگاه نساجی مازندران برکنار و ایزد سیف‌الله‌پور را جانشین او کرد اما از آنجا که هیئت مدیره باشگاه نساجی وجود خارجی ندارد و دو مالک این تیم باید مدیرعامل را انتخاب کنند، بعید است سیف‌الله‌پور بتواند بدون جلب رضایت رضا حدادیان حق امضا بگیرد.

انتخاب‌های یک طرفه صنیعی‌فر

پیش از این هم صنیعی‌فر در شرایطی که حدادیان در سفر اوکراین بود، اسدی را به عنوان مدیرعامل انتخاب کرده بود، ولی اسدی برای معارفه منتظر بازگشت حدادیان شد و پس از کسب اجازه از او کار خود را در این باشگاه آغاز کرد.

گردش مالی مالکان

اسدی با این که ارتباط خوبی با صنیعی‌فر داشت نتوانست با او به تفاهم برسد و اختلافات گسترده بین‌شان رخ داد. به نظر می‌رسد در جلسات متعدد، صنیعی‌فر به ظاهر با تصمیمات اسدی برای پرداخت‌های مالی به توافق می‌رسید، ولی در نهایت پولی پرداخت نمی‌شد و شنیده می‌شود این حدادیان بود که تمام مطالبات درخواستی را پرداخت می‌کرد؛ در نتیجه اسدی برای اطلاع از میزان فعالیت دو مالک، گردش مالی آنها را بررسی کرد. سهم مالکیت حدادیان ۴۰ درصد و سهم صنیعی‌فر ۶۰ درصد است، در حالی که گردش مالی حدادیان برای تیم نساجی ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و صنیعی‌فر ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

صنیعی‌فر رو دست خورد

اما این تمام ماجرا نبود. ظاهرا صنیعی‌فر تصور می‌کرد به کمک اسدی می‌تواند حدادیان را تحت فشار قرار دهد و در نهایت سهم او را با مبلغی پایین‌تر بخرد، ولی حدادیان که متوجه این موضوع شده بود برخلاف انتظار صنیعی‌فر به او پیشنهاد خرید سهامش را داد که بعد از چند جلسه ظاهری به نتیجه نرسید.

صنیعی‌فر تصور می‌کرد اسدی روی حرفش، حرف نمی‌زند و هر چه او بگوید انجام می‌دهد اما محاسباتش اشتباه از آب در آمد و اسدی و حدادیان به تعهدات عمل کرده و با هم هماهنگ شدند. پرداخت‌های به موقع حدادیان و بدحسابی‌های مداوم صنیعی‌فر از یک سو و دخالت‌های او در امور باشگاه از سوی دیگر باعث شد تا اسدی به سوی حدادیان تمایل پیدا کند. این موضوع برای صنیعی‌فر خوشایند نبود و در نهایت منجر به برکناری یک‌طرفه او شد. (لینک خبر)

چه کسی خواهان اخراج مهاجری بود؟

البته اختلافات به همین جا ختم نشد. اخیرا صنیعی‌فر گفته اسدی قصد داشت مهاجری را برکنار کند. در حالی که به گفته یکی از نزدیکان باشگاه خودش از جمله مخالفان مهاجری بود و حتی یکی از دلایل اختلاف دو طرف همین موضوع بوده است. صنیعی‌فر بعد از اتمام بازی نساجی با فولاد و قبل از بازی با تیم صنعت نفت به اسدی گفت مهاجری را برکنار کند چرا که تیم نتیجه نمی‌گیرد.

اسدی مخالفت کرد و مدعی شد نمی‌توانم مربی را که نتوانستم بازیکنانش را در اختیارش بگذارم برکنار کنم. صنیعی‌فر کوتاه نیامد و گفت حالا که این طور است بدنساز تیم را برکنار کن؛ بدن بازیکنان جوابگوی مسابقات لیگ نیست. اسدی باز هم مخالفت کرد و مدعی شد در تیمی که ۱۳ بازیکن بیشتر ندارد به بدن بازیکنان فشار می‌آید و ایراد از بدنساز نیست. ایراد از ما است که نتوانستیم کارت بازیکنان را صادر کنیم. در نهایت این اختلافات کلان منجر به آن شد تا صنیعی‌فر، اسدی را برکنار کند.

اوضاع نساجی خراب‌تر شد

حالا اوضاع نساجی خراب‌تر شده است. صنیعی‌فر مدیرعامل خود را آورده و حدادیان اصرار به ادامه کار اسدی دارد. این دو مالک که به نظر می‌رسد مشکلات زیادی با یکدیگر دارند، بعید است این بار به توافق برسند و این نساجی است که مثل گوشت قربانی تکه‌تکه می‌شود. هر چند تمرینات نساجی آغاز شده و اعضای تیم سعی می‌کنند خود را برای بازی با استقلال آماده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج