جاباما
۹۳۰۲۸۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

امام‌جمعه شیراز: چکاره‌اند که می‌گویند آخوند برود

نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد که اگر شورای تامین این استان نمی تواند اغتشاشات را جمع کند، فردا شخصا و به همراه بسیج به میدان خواهد آمد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد که اگر شورای تامین این استان نمی تواند اغتشاشات را جمع کند، فردا شخصا و به همراه بسیج به میدان خواهد آمد.

امام‌جمعه شیراز: چکاره‌اند که می‌گویند آخوند برود

آیت‌الله لطف‌الله دژکام:

* دیشب و امروز به شورای تامین و مسئولان امنیت فارس صراحتا اعلام کرده‌ام که یا شورای تامین قادر به جمع کردن عده قلیل است یا از فردا شخصا وارد میدان خواهد شد.

* (با اشاره به آمادگی بسیجیان انقلابی، خطاب به برخی افراد: ما انقلاب، دیانت، اسلامیت خود را حفظ خواهیم کرد، رضاخان با تمام قلدری‌اش نتوانست عمامه از سر آخوند بردارد، شما چه جایگاهی دارید که می‌گویید آخوند باید برود؛ هر آخوندی دزدی کند من و افراد انقلابی اولین دشمن او هستیم، بسیج و عاشقان نظام اسلامی هم دشمن او هستند؛ اما این‌که تابلوی بسیج را پایین می کشند، غلط می‌کنند، نمی نشینیم که هرکس هر کار دلش خواست بکند.

* موضوع مهم آنست که با این وضعیت چه باید کرد، تحلیل این‌که دلیل بروز این وضعیت چیست طولانی خواهد بود و امروز هم فرصت تحلیل نیست، امروز اگر کسی کوتاهی کرده نباید برگردد و خودش را توجیه کند، باید بگوید که کارم را درست انجام نداده‌ام اما جبران می کنم.

* مهم‌ترین کار امروز آنست که جلوی کار غلط گرفته شود؛ دیشب صراحتا در شورای تامین گفتم که اگر نمی توانید بگویید تا خودمان اقدام کنیم.

* انتظار ما از شورای تامین استان برخورد با این عوامل است؛ بحث ما در مورد بنزین نیست، بحث این است که مسجد را آتش می‌زنند، زورشان به طلبه ای رسیده که همه زندگیش ماهیانه 600 هزار تومان است؛ اینها با دین خدا مشکل دارند؛ می گویند چرا راه شهدا را ادامه می‌دهید، چرا پای دین‌تان ایستاده اید، چرا پای نظام اسلامی ایستاده اید، انتظار از مدیران امنیتی شهر این ست که مواجهه درست و قانونی و محکم داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج