جاباما
۹۳۰۲۹۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کردها: دنبال تجزیه سوریه نیستیم

کانون کردها در شمال سوریه اعلام کرد: ما تلاش‌ها برای تقسیم سوریه را ناکام گذاشتیم و هیچ قصد و نیتی برای تقسیم و تجزیه سوریه نداریم.

خبرگزاری ایسنا: کانون کردها در شمال سوریه اعلام کرد: ما تلاش‌ها برای تقسیم سوریه را ناکام گذاشتیم و هیچ قصد و نیتی برای تقسیم و تجزیه سوریه نداریم.

به نقل از روسیا الیوم، کانون کردها در شمال سوریه با انتشار بیانیه‌ای در صفحه کاربری خود در فیس‌بوک نوشت: ما مسیر هرگونه تلاش‌ برای تقسیم و تجزیه سوریه را بستیم و تلاش‌ها برای آن را ناکام گذاشته‌ایم و طی هشت سال با اشغالگران و مزدوران گروه تروریستی داعش و جبهه النصره برای حفاظت و حمایت از خاک، وحدت و یکپارچگی سوریه جنگیدیم و این پیروزی، افتخاری برای همه مردم سوریه است.

در این بیانیه همچنین آمده است:‌ ما قصد و نیتی برای تقسیم و تجزیه سوریه نداریم. سخنان و اتهاماتی که علیه کُردها درخصوص تقسیم سوریه مطرح می‌شود، نادرست و به دور از واقعیت است.

در بیانیه کردهای سوریه همچنین آمده است: همانطور که ما هیچ قصد و نیتی برای تقسیم سوریه نداریم همگان باید از فکر این که سوریه به هشت سال قبل بازگردد،‌ دوری کنند و راه حل بهتر این است که طرف دیگر را بپذیریم و گفتمان برای دستیابی به راه حل را به خاطر سوریه دموکراتیک که در آن تمامی ملت ها از حقوق و هویتشان برخوردار باشند، گسترش بدهیم.

شورای سوریه دموکراتیک (مسد) پیشتر با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد برای مذاکره مستقیم با دولت سوریه بدون هیچ پیش شرطی آماده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج