۹۳۰۳۳۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آیت‌الله ری‌شهری: منافقین برای اغتشاش برنامه‌ریزی کرده بودند

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: منافقین از چند ماه گذشته برای ایجاد اغتشاش برنامه‌ریزی کرده بودند که خیلی زود شناسایی شدند و صفشان از مردم جدا شد.

خبرگزاری فارس: آیت الله محمد محمدی ری شهری در جلسه تشریح برنامه‌های هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) در جمع مسؤولان شهرستان ری اظهار کرد: همه ما مدیون خاندان اهل بیت علیهم السلام هستیم لذا با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی باید تلاش کنیم مردم با این خاندان هرچه بیشتر آشنا شوند‌.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با بیان اینکه کسانی که اهل شهرری هستند و یا محل خدمتشان در این شهر است، زیر سایه کرامت حضرت عبدالعظیم(ع) هستند، گفت: برای بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) تا به حال کارهای خوبی با همت و همکاری ارگان‌ها صورت گرفته که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی با تاکید بر مشارکت همه ارگان‌های شهرستان در اجرای برنامه‌های هفته بزرگداشت حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: مهمترین هدف ما ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم السلام است و بایستی هر سال بهتر از سالهای گذشته و با دقت و کیفیت بهتر این برنامه‌ها را برگزار کنیم.

آیت الله محمد محمدی ری شهری با بیان اینکه فلسفه تلاشهای ما زمینه‌سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) است، ادامه داد: چنانکه امام(ره) و رهبرمعظم انقلاب مکرر تاکید کرده‌اند که انقلاب زمینه ظهور حضرت ولی‌عصر (عج)است، می‌توانیم با حمایت عملی از نظام جمهوری اسلامی و ولایت برای حکومت جهانی اسلام زمینه سازی کنیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اتفاقات روزهای اخیر در جامعه گفت: هدف ما رساندن پیام خاندان اهل بیت علیهم السلام به مردم است و به واسطه محبت ائمه معصومین علیهم السلام است که با فرمایش رهبر معظم انقلاب آرامش در جامعه ایجاد شد.

وی با بیان اینکه ضدانقلاب‌ها در دو روز اخیر از وضعیت جامعه سو استفاده کردند، افزود: اغتشاشات ایجاد شده توسط مردم نبود و آتش سوزی اموال مردم و خرابی هایی که اتفاق افتاد توسط منافقین و ضدانقلاب ها صورت گرفت، مردم که اموال خود را آتش نمی‌زنند.

آیت الله محمد محمدی ری شهری اضافه کرد: منافقین از چند ماه گذشته برای ایجاد اغتشاش برنامه‌ریزی کرده بودند که خیلی زود شناسایی شدند و صف اینها از مردم جدا شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج