۹۳۰۴۵۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

استراماچونی فعلا لیست خرید نداده است

در ۲۴ ساعت گذشته استقلالی‌ها یک‌بار دیگر تمرینات خود را تعطیل کردند تا به این ترتیب این باشگاه روز آرامی را سپری کرده باشد.

فرهیختگان: در ۲۴ ساعت گذشته استقلالی‌ها یک‌بار دیگر تمرینات خود را تعطیل کردند تا به این ترتیب این باشگاه روز آرامی را سپری کرده باشد. این در حالی است که در این روز سرانجام وعده مالی مسئولان باشگاه محقق شده و آبی‌پوشان بخش اعظمی از مطالبات خود را دریافت کردند.

پرداختی‌ها به 30 درصد رسید

البته قرار بود این اتفاق هفته گذشته به‌وقوع بپیوندد، اما بدقولی اسپانسر این موضوع را به تاخیر انداخته تا واریز مطالبات با یک هفته تاخیر انجام شود. بر همین اساس باشگاه استقلال میزان پرداختی به اعضای تیم را به ۳۰ درصد قراردادهای امسال‌شان رساند تا علاوه‌بر یکسان‌سازی پرداختی‌ها، صدای اعتراض‌ها را خاموش کرده و در آستانه دیدار با نساجی از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را شارژ کرده باشد. مدیران استقلال همچنین قرارداد فصل گذشته بازیکنان خود را نیز تسویه کردند تا بخش عمده‌ای از مشکلات، حل شده باشد.

مخالفت سازمان لیگ به‌خاطر مخالفت نساجی

استقلالی‌ها در پنج روز باید دو دیدار سخت و حساس خارج از خانه را پشت سر بگذارند. آنها در ابتدا باید دوشنبه آینده چهارم آذر در ورزشگاه وطنی به مصاف نساجی بروند و در ادامه، شنبه بعد از آن یعنی ۹ آذر در دیداری فینال‌گونه به مصاف سپاهان ‌بروند.

بر همین اساس استقلالی‌ها برای اینکه فاصله دیدار خود با سپاهان را افزایش دهند تا بتوانند با یک روز بیشتر ریکاوری و آماده‌سازی به مصاف این تیم بروند، درخواست خود برای تعجیل در بازی با نساجی را به سازمان لیگ ارائه کردند که درنهایت این موضوع رد و مقرر شد دیدار استقلال و نساجی در موعد از پیش تعیین شده، یعنی در همان چهارم آذر برگزار شود.

در این خصوص شنیده می‌شود مسئولان سازمان لیگ بعد از درخواست باشگاه استقلال، برای تعیین‌تکلیف نهایی، نظر مسئولان نساجی را هم به‌عنوان میزبان این دیدار جویا شده که با مخالفت آنها مواجه شدند تا درنهایت درخواست استقلالی‌ها رد و بازی در همان موعد مقرر قبلی برگزار شود.

هنوز لیست خریدی در کار نیست

در روزهای گذشته برخی رسانه‌ها از لیست خرید جدید استراماچونی برای تقویت استقلال در نیم‌فصل دوم خبر دادند. نکته قابل توجه اینکه حتی جانشینان قطعی داریوش شجاعیان و محسن کریمی که در نیم‌فصل اول رباط پاره کرده و از لیست خارج شدند، نیز معرفی شدند.

این در حالی است که هنوز جلسه رسمی و خاصی بین سرمربی و مدیرعامل استقلال برگزار نشده و به‌نظر می‌رسد این خبرها بیشتر گمانه‌زنی رسانه‌ای باشد. البته استرا و فتحی پنجشنبه گذشته در حاشیه تمرین استقلال، دیدار گرم و صمیمی را پشت سر گذاشتند و درخصوص مسائل مختلف مرتبط با باشگاه به‌ویژه مباحث مالی با یکدیگر صحبت کردند، اما درباره بازیکنان مدنظر استراماچونی در این جلسه صحبت خاصی نشده و طرفین در‌این‌باره مذاکره‌ای انجام ندادند.

فرشید برمی‌گردد؟

تمرینات استقلال بعد از یک روز تعطیلی از امروز برای آماده‌سازی دیدار با نساجی پیگیری خواهد شد و این در حالی است که شنیده می‌شود قرار است فرشید باقری نیز با بهبود مصدومیتش در کارهای گروهی استقلال حاضر شود تا در‌صورت رسیدن به فرم مطلوب و صلاحدید کادرفنی، استقلالی‌ها را در دیدار با نساجی همراهی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      البته لیست خرید کیسه و روشور داده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج