۹۳۰۴۷۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کامیابی‌نیا از بازی نساجی بر می‌گردد

درست دو روز مانده به اولین بازی فصل جدید کمال کامیابی‌نیا کتف مصدومش را به دست جراحان سپرد تا از مشکلات متعددی که این مصدومیت نصیبش کرده بود رهایی یافته و تکلیفش با این مصدومیت را یکسره کند.

ایران ورزشی: درست دو روز مانده به اولین بازی فصل جدید کمال کامیابی‌نیا کتف مصدومش را به دست جراحان سپرد تا از مشکلات متعددی که این مصدومیت نصیبش کرده بود رهایی یافته و تکلیفش با این مصدومیت را یکسره کند.

مصدومیت این ناحیه حساس و در رفتگی کتف کمال که ۷ بار اتفاق افتاده بود آنقدر به این بازیکن فشار آورد تا مجبور شد دو روز مانده به دیدار افتتاحیه مقابل پارس جم زیر تیغ جراحی برود و دورماندگی چندماهه از میدان را به جان بخرد. این اتفاق در حالی رخ داد که کمال در تمام اردوها و بازی‌های تدارکاتی پیش فصل تیمش حضور داشت و به نظر می‌رسید کالدرون روی این هافبک دفاعی‌اش حساب ویژه‌ای باز کرده است.

بعد از جراحی کمال به نظر می‌رسید با توجه به اینکه او خیلی دیر اقدام کرده نیم فصل اول را از دست می‌دهد اما تعطیلی‌های مداوم لیگ به خاطر اردوها و مسابقات ملی باعث شد او به موقع آماده بازی شود و شاید حداقل در ۴ مسابقه باقیمانده از نیم فصل اول در کادر بازیکنان تیم کالدرون باشد.

حالا حدود یک هفته از حضور کمال در تمرینات گروهی پرسپولیس می‌گذرد و با وجود اینکه گفته می‌شود او در لیست بازی با نفت مسجدسلیمان نخواهد بود اما به نظر می‌رسد زمان بازگشت او دور نیست و همانگونه که قبلاً پیش‌بینی شده بود کمال از بازی با نساجی می‌تواند در اختیار کادر فنی باشد.

با بازگشت کامیابی‌نیا البته که خیال خط دفاع پرسپولیس راحت خواهد شد چرا که این بازیکن به عنوان تنها هافبک دفاعی پیش روی خط دفاعی کم‌نقص بازی می‌کرد و به هماهنگی بسیار بالایی با مدافعان سرخپوش رسیده بود. هر چند ربیع‌خواه نیز در هفته‌های اخیر بد کار نکرده اما به نظر می‌رسد با بازگشت کمال خط دفاع پرسپولیس هم شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج