۹۳۰۵۴۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

توضیح درباره عفو و تخفیف مجازات محکومان

سخنگوی قوه قضائیه تاکید کرد: یکی از اقدامات مهم دوره اخیر درخواست ریاست قوه از رهبر انقلاب برای عفو و تخفیف مجازات محکومان دادگاه‌های انقلاب و تعزیرات بود. این درخواست نسبت به سنوات گذشته تفاوت‌هایی داشت از جمله اینکه عدد افراد رشد زیادی داشت و ٣٥٥٢ نفر مشمول عفو قرار گرفتند.

خبرگزاری ایلنا: سخنگوی قوه قضائیه تاکید کرد: یکی از اقدامات مهم دوره اخیر درخواست ریاست قوه از رهبر انقلاب برای عفو و تخفیف مجازات محکومان دادگاه‌های انقلاب و تعزیرات بود. این درخواست نسبت به سنوات گذشته تفاوت‌هایی داشت از جمله اینکه عدد افراد رشد زیادی داشت و ٣٥٥٢ نفر مشمول عفو قرار گرفتند.

غلامحسین اسماعیلی در چهاردهمین نشست خود با خبرنگاران ضمن تبریک میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) گفت: ایام میلاد پیامبر رحمت از ناحیه قوه قضائیه با اخبار خوشایندی برای جامعه همراه بود اما تلخی حوادث روزهای اخیر بر این شیرینی سایه افکند. اکنون که به برکت کلام رهبر انقلاب و تلاش نیروهای امنیتی و هوشیاری مردم انقلابی که صف خود را از خشونت طلبان جدا کردند مناسب می‌دانم به برخی اقدامات قوه قضاییه اشاره کنم.

وی افزود: یکی از اقدامات مهم درخواست ریاست قوه از رهبر انقلاب برای عفو و تخفیف مجازات محکومان دادگاه‌های انقلاب و تعزیرات بود. این درخواست نسبت به سنوات گذشته تفاوت‌هایی داشت از جمله اینکه عدد افراد رشد زیادی داشت و ٣٥٥٢ نفر مشمول عفو قرار گرفتند و همچنین در این مرحله برای جمعی از محکومان امنیتی درخواست عفو شد و البته در فرآیند پیش از این خود فرد یا خانواده درخواست می‌نمودند اما این عفو با تقاضای دادستان‌ها و سازمان زندان‌ها صورت گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج