۹۳۰۵۷۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آذری: به دنبال شکست ذوب‌آهن هستیم

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: بازی با ذوب‌آهن برای ما مثل همه بازی‌ها است و امیدوارم این تیم را شکست دهیم.

خبرگزاری میزان: سعید آذری در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال فولاد خوستان اظهار داشت: خداراشکر همه چیز عالی است و تمرینات خوبی را برگزار کرده‌ایم. مدیران کارخانه بسیار به فوتبال و ورزش اهمیت می‌دهند و توجه ویژه‌ای به تیم فوتبال فولاد دارند.

وی در مورد اینکه تیم فولاد در نیم‌فصل نیاز به تقویت دارد یا خیر گفت: ما تمام بازیکنان‌مان را برای نیم فصل دوم لیگ برتر نیاز داریم و به احتمال خیلی زیاد هیچ بازیکنی از جمع ما جدا نمی‌شود. همچنین ما دو جای خالی در لیست می‌بینیم که با نظر جواد نکونام بازیکن جدید جذب می‌کنیم. از سوی دیگر، در تعطیلی لیگ تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تیم شرایط مطلوبی دارد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد اینکه در هفته یازدهم لیگ برتر، فولاد باید به مصاف ذوب‌آهن اصفهان برود؛ همان تیمی که خودش سال‌ها مدیرعامل این باشگاه بوده، تصریح کرد: ما قرار است در فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب‌آهن برویم، اما من حرفه‌ای هستم و هر جا باشم با قلبم کار می‌کنم. در حال حاضر تمام تلاش من بر این است تا فولاد بهترین شرایط را داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر انرژی، فکر، ذهن و تلاشم برای موفقیت ذوب‌آهن صرف شد تا مثمر ثمر باشم. به نظرم مردم بهترین قاضی در مورد عملکردم در ذوب‌آهن هستند و البته آمار هم گویای همه چیز است. مصاف با ذوب‌آهن برای ما مثل همه بازی‌ها است. امیدوارم یک دیدار زیبا ارائه کنیم و در نهایت با پیروزی فولاد کار را به پایان برسانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج