جاباما
۹۳۰۵۹۴
۱۲ نظر
۵۰۰۴
۱۲ نظر
۵۰۰۴
پ

نیکبخت: مدیران استقلال بدانند که محبوب نیستند

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال و استقلال بر این باور است که برخلاف سایر کشورها، تیم ملی کشورمان به جای پیشرفت در حال پسرفت است.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا نیکبخت واحدی درباره ناکامی تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین و عراق در مرحله انتخابی مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت: دلایل و مسائل زیادی وجود دارد و این احساس وجود دارد که در تیم ملی سلیقه‌ای کار می‌شود. اینکه نفرات قبلی تیم ملی نباشند یا فلان نفر باشد، تیم ملی را وارد چالش کرده است. نمی‌خواهم تعریفی از دوران کارلوس کی‌روش در تیم ملی داشته باشم، اما ما دوست نداریم راحت به جام جهانی برویم و همیشه با سختی کارمان را پیش برده‌ایم.

عدم هماهنگی کار دست تیم ملی داد

وی افزود: در این چند سال نتایج بهتری برابر تیم‌های عراق، بحرین و امثال اینها گرفته‌ایم و نمی‌دانم چرا الان نمی‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. آنچه مسلم است برای بازی‌های اخیر تیم ملی هماهنگی لازم بین فدراسیون، سرمربی و بازیکنان وجود نداشت و همین مسئله کار دست تیم ملی داد.

ایران در حال پسرفت است

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه گفته می‌شود مارک ویلموتس شناخت کافی روی بازیکنان ندارد، گفت: وحید هاشیمان به عنوان مربی ایرانی تجربه مربیگری در بوندس‌لیگا را دارد و کمک خوبی برای سرمربی تیم ملی است که شناخت خوبی پیدا کند.

در رابطه با چرایی عدم دعوت یا دعوت فلان بازیکن بهتر است سرمربی تیم ملی پاسخ دهد. در فوتبال ایران همیشه این بحث‌ها وجود داشته که چرا فلانی دعوت نشده یا فلانی دعوت شده است. ما مشکل داریم و باید هر چه زودتر مشکلات‌مان را حل کنیم. تیم‌های دیگر ننشسته‌اند که ببینند ایران چه کار می‌کند، همه با قدرت کار و پیشرفت می‌کنند و تنها تیمی که در حال پسرفت بوده، ایران است!

مدیریت باشگاه استقلال حاشیه‌سازی می‌کند

نیکبخت در ادامه گفت‌وگو با تسنیم درباره شرایط تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی حاشیه دست از سر استقلال برداشت، می‌توانیم حساب ویژه‌ای روی این تیم کنیم. مدیریت باشگاه باید قوی‌تر باشد. اخیرا صحبت‌هایی از زبان مدیریت باشگاه در خصوص ترانسفر بازیکنان شنیده شده است.

این حرف‌ها از جانب مدیریت خودش حاشیه‌سازی است. وقتی استقلال در حال نتیجه‌گیری است، چرا باید حاشیه باشد؟ برخی‌ها چون مدیریت بلد نیستند، این صحبت‌ها را انجام می‌دهند. همه می‌دانند منظورم چه کسی است و چرا این حرف‌ها را می‌زنم. آقایان متأسفانه سوء مدیریت دارند.

وقتی کل ورزشگاه علیه مدیرعامل شعار می‌دهد، چرا می‌گویند خط دهی است؟

وی در خصوص اینکه امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال در دفاع از خودش گفته که شعارها در ورزشگاه علیه او خطی است، گفت: وقتی ۲۰،۳۰ هزار نفر علیه مدیرعامل شعار سر می‌دهند، آیا همگی خط گرفته‌اند؟ قبلا می‌گفتند فلان جایگاه شعارهای خطی می‌دهند، اما وقتی کل ورزشگاه شعار می‌دهد، بحث خط دهی مطرح نیست.

بهتر است افراد، چشم‌های‌شان را باز کنند. شما محبوب نیستید و باید بروید. این آقایان کُرسی و صندلی مدیریت را دوست دارند و مردم نیز این چیزها را می‌فهمند. مردم به خوبی تحلیل کرده و می‌دانند چه اتفاقاتی در باشگاه استقلال می‌افتد. سرمربی تیم بدون بضاعت نتیجه گرفته، اما تا همین چند وقت پیش پول به تیم ترزیق نشده بود. این نتایج برای آقایان نبوده، بلکه برای کادر فنی و بازیکنان بوده است.

جلوی در باشگاه استقلال ننشستم که پُست بگیرم

بازیکن پیشین استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا دوری از فوتبال برای او سخت نیست، خاطرنشان کرد: دوری از فوتبال همیشه سخت است، اما خیلی خوشحالم که در این فوتبال نیستم. من دورانی که بازی می‌کردم، مثل برخی‌ها زندگی نکردم.

من آدمی نیستم که جلوی در باشگاه استقلال بنشینم تا پست و مقام بگیریم یا بروم فدراسیون فوتبال صحبت کنم. من مدارس فوتبالم را دارم و همین که خانواده‌ها از پیشرفت فوتبال فرزندان‌شان راضی هستند، برایم خوشحال کننده است. ابتدای فصل برای مربیگری در یکی از تیم‌های پایه پیشنهاد داشتم، اما نخواستم تحت هر شرایطی همکاری کنم.

اگر دنبال جایگاه بودم، از استقلال نمی‌رفتم

نیکبخت گفت: اگر دنبال پست و مقام بودم، زمانی که بحث کاپیتانی‌ام در استقلال مطرح بود، مقابل حرف زور نمی‌ایستادم و کاپیتانی‌ را می‌گرفتم. درست است که اشتباه کردم از استقلال رفتم، اما کسی نبودم که سرم را پایین بیندازم و حقم را نگیرم. اگر این کاره بودم، مثل آقایان می‌شدم. آدم‌هایی که فوتبالی هستند، من را دوست دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      اقای نیک بخت فتل نقد حساب میکنه یا چک مدت دار بهت داده؟!!!!!

    • بیتاالسادات

      این همون نیست که تواستادیوم آزادی جلوصدهزارنفر ومیلیون ها ببینده تلویزیونی بایک شال گردن قرمز گفت که گفته من کیسه کشم من یک پرسپولیسی تیرم خخخ لطفا چاپ کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من خودم استقلالیم اما ازامثال نیکبخت ومجیدی نفرت دارم چون دربدترین شرایط استقلالو رها کردن فقط بخاطر پول بیشتر

    • رضا کمالی

      نیکبخت استقلالی وما دوسش داریم و خودش میگه که اشتباه کرده ومن به عنوان یک استقلالی دوسش دارم و هنوز چپ بحد از خودش نیومده

    • منجزی

      درباره استقلال صحبت نکن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کل کیسه تنان منفورند

      • بدون نام

        کل کیسه تنان منفورند

      • بدون نام

        کل کیسه تنان منفورند

    • بدون نام

      لنگیا ساکت

    • ss

      عشقه میمیرم براش

    • ss

      عشقه میمیرم براش

    • بدون نام

      نیکبخت سر لج انداختن رفت پرسپولیس چون وقتی تو استقلال بود خیلی باتعصب بازی میکرد بهترین چپ استقلال پ تیم ملی بود فوتبالش با رفتن به پرسپولیس از سر لج بازی خراب کردن من نیکبخت دوستش دارم کاری به پرسپولیس یا ندارم چون اگه تو استقلال میموند خود پرسپولیسی‌ها میداند از فرهاد مجیدی محبوبتر میشد مثل مجتبی جباری محبوب میموند سلطان دربی ها مجتبی جباری هنوز تو قلب هوادار استقلال مونده نیکبخت دوست داشتنی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج