۹۳۰۶۴۷
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد؛

لزوم توجه به پایداری کسب و کار‌های اینترنتی

رئیس کمیته بودجه به نظارت مالی شورای شهر تهران، بر لزوم توجه به پایداری کسب و کار‌های اینترنتی تاکید کرد.

خبرگزاری مهر: مجید فراهانی، در جلسه روز سه شنبه شورای شهر تهران خطاب به وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات به لزوم توجه به پایداری کسب و کارهای اینترنتی و ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان تاکید کرد.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با اشاره به قطع اینترنت در جریان ۱۷۶ جلسه علنی شورای شهر تهران طی تذکری که تقدیم هیات رئیسه کرد، نوشت: بدون شک اخلال گری و ایجاد ناامنی و نا آرامی امری محکوم است که امنیت پایداری و تاب آوری زندگی شهروندان را هدف قرار داده است، اما این گونه اقدامات کور و بی اثر نباید زمینه ساز اختلال در کسب و کارهای اینترنتی و ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان گردد.

فراهانی افزود: بدون شک هر دقیقه اختلال در روند این گروه از خدمات زمینه زیان و عدم کسب درآمد بخش زیادی از شهروندان اعم از رانندگان تاکسی های اینترنتی تا دیگر ارائه دهندگان خدمات خواهد شد، بر همین اساس لازم است با تدبیر و تمهید مقدمات لازم زمینه توجه به پایداری کسب و کارهای اینترنتی و ارائه خدمات الکترونیک به عنوان یکی از ارکان اقتصاد شهری امروز فراهم شود.

وی تصریح کرد: برهمین اساس به عنوان نماینده مردم در اجرای بند ۲ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره «توجه به پایداری کسب و کارهای اینترنتی و ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان» به وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات تذکر می دهم.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با اقدام به موقع، موثر و اهتمام جهرمی، وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شاهد توجه بیش از پیش به تاب آوری کسب و کارهای اینترنتی و پایداری خدمات اینترنتی به شهروندان باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کدوم کار اینترنتی ؟تو کشوری که مسئولینش هروقت دلشون بخواد اینترنتشو قطع میکنند و هر سایت و شبکه اجتماعی که دوست نداشته باشندو فیلتر میکنند چه کسب و کار پایدار اینترنتی ؟تا وقتی مسئولین و مدیران از پایه تغییر نکنند وضع بدتر و بدتر میشه

    • ماشالله

      چه خدماتی چه کسب و کاری!! برادر محترم!؟ استفاده از اینترنت حق مشروع همه افراد مملکت است، شاید عده ایی از گاز سواستفاده کنن آیا باید گاز کشور قطع شود یا برق و یا تلفن

    • حمیده زاهدانی

      اینترنت وصل کنید

    • مصطفی

      قبلا که تلگرام فیلتر شد کلی ضرر کردیم . اینقدر ایندر و اوندر زدیم تا یکم جون گرفتیم . حالا هم با این وضع که معلوم نیست کی وصل بشه خدا به دادمون برسه . از حالا هم که تا ی جایی سر صدا بشه قرار باشه اینترنت قطع بشه که کارمون با کرام الکاتبینه

    • مصطفی

      قبلا که تلگرام فیلتر شد کلی ضرر کردیم . اینقدر ایندر و اوندر زدیم تا یکم جون گرفتیم . حالا هم با این وضع که معلوم نیست کی وصل بشه خدا به دادمون برسه . از حالا هم که تا ی جایی سر صدا بشه قرار باشه اینترنت قطع بشه که کارمون با کرام الکاتبینه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام ترو خدا اگه اطلاعی از این صحبت اینترنت ملی که میگن چبه؟ یعنی منی که با ی شرکت خارجی و اپلیکیشن خارجی که تو ایران نمایندگی داره کار میکنم ولی ای پی اپ خارجیه اگه این اتفاق بیفته من کارم رو از دست میدم و بدبخت میشم؟

    • بدون نام

      زودتر وصل کنید لطفا ماهم از اینترنت درامد در میاریم الان چندروزه قط شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج