۹۳۰۷۱۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

شهردار منطقه یک عنوان کرد:

افزودن ایستگاه‌های شن مخصوص در شمال تهران

شهردار منطقه یک خبر داد: ایستگاه‌های عرضه کیسه‌های شن مخصوص علاوه بر مخازن زرد رنگ، در مقابل ساختمان‌های اصلی منطقه و نواحی ده گانه راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: سید حمید موسوی، با بیان خبر فوق اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه یک و پیش بینی هواشناسی مبنی بر پاییز و زمستان پر بارش ستاد برف روبی این منطقه از ابتدای پاییز تشکیل و نسبت به تجهیز ملزومات برف روبی از جمله ماشین آلات سبک، سنگین، مکانیزه، نیروی انسانی، دپوی شن مخصوص، شارژ مخازن سطح منطقه و... اقدامات لازم انجام شده بود و اقدامات اجرا شده در برف روبی اخیر نیز بالاتر از میانگین سال های گذشته بود.

افزودن ایستگاه‌های شن مخصوص در شمال تهران

وی اظهارکرد: با انجام عملیات برف روبی در بارش اخیر، بار دیگر 400 مخزن زردرنگ در سطح معابر با کیسه های شن مخصوص شارژ مجدد شد و همچنین ایستگاه های عرضه این کیسه ها نیز در مقابل ساختمان‌های اصلی منطقه از جمله ساختمان مرکزی، معاونت ها، نواحی در حال راه اندازی است و نسبت به دپوی فله‌ای کیسه‌های شن مخصوص در نقاط پر اهمیت، پرتردد و برف گیر منطقه اقدام می شود.

موسوی افزود: پس از هر بار بارش و انجام عملیات برف روبی تمهیدات لازم به منظور ذخیره سازی و شارژ مجدد شن مخصوص در معابر انجام و ماشین آلات برف روب رصد و معاینه می شوند.

وی گفت: جهت انجام عملیات برف روبی در فصل پاییز و زمستان معاونین و مدیران ارشد شهرداری منطقه یک نیز به عنوان معین در نواحی حضور و بر عملیات خدمات رسانی نظارت مستمر خواهند داشت.

بنا براعلام روابط عمومی شهرداری منطقه یک، وی در خصوص تغییر در مدیریت نواحی 4و5 این منطقه افزود: هدف مدیریت شهری این منطقه جلب رضایت شهروندان است و بالطبع هر گونه اقدامی که این رضایت را ارتقاء دهد مورد توجه مدیریت شهری خواهد بود و برهمین اساس، با تغییرات انجام شده سعی شد سازمان پویا و تاثیر گذارتر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج