جاباما
۹۳۰۷۹۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هاجم نساجی هنوز مجوز بازی ندارد

کارت قاضی برای بازی استقلال صادر می‌شود؟

قبل از بازی نساجی و نفت مسجد سلیمان اعلام شده بود کارت بازی دو بازیکن نساجی صادر شده اما در واقع فقط علیرضا حقیقی مجوز بازی را گرفته بود.

ورزش سه: قبل از بازی نساجی و نفت مسجد سلیمان اعلام شده بود کارت بازی دو بازیکن نساجی صادر شده اما در واقع فقط علیرضا حقیقی مجوز بازی را گرفته بود.

کارت بازی محمد قاضی مهاجم تیم نساجی هنوز صادر نشده است هرچند مسئولان تیم نساجی سعی دارند مجوز بازی مهاجم تیمشان را تا قبل از بازی با استقلال به دست بیاورند.

نساجی از ابتدای فصل با مشکل صدور کارت ۴ بازیکنی که در نقل و انتقالات جذب کرده مواجه بود. بعد از انتقال علیرضا حقیقی دروازه بان سابق تیم ملی به این تیم ، مسئولان نساجی کارت بازی او را قبل از بازی هفته دهم گرفتند.

موضوع قابل توجه اینجا است که قبل از بازی نساجی برابر نفت مسجد سلیمان ، این خبر منتشر شد که سازمان لیگ از میان ۵ بازیکن مجوز دو بازیکن این تیم را صادر خواهد کرد و انتخاب این دو بازیکن را در اختیار نساجی قرار داده است. متعاقب این خبر اعلام شد که با نظر رضا مهاجری سازمان لیگ کارت بازی علیرضا حقیقی و محمد قاضی مهاجم این تیم صادر شده است.

با این وجود اکنون مشخص شده که کارت بازی محمد قاضی مهاجم باتجربه این تیم هنوز صادر نشده است هرچند مسئولان باشگاه درصدد هستند تا بتوانند مجوز بازی این بازیکن را برای بازی برابر استقلال بگیرند.

محمد قاضی مهاجم فصل گذشته پیکان در نقل و انتقالات تابستانی به نساجی پیوست اما به دلیل صادرنشدن کارت بازی اش نتوانسته برای این تیم به میدان برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج