۹۳۰۸۵۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

روس‌ها: خطر جدایی آزمون را تهدید نمی‌کند

سه هفته دیگر تعطیلات زمستانی لیگ روسیه آغاز می‌شود و تیم‌ها خود را برای حضور در بازار نقل و انتقالات ژانویه آماده خواهند کرد.

فرهیختگان: سه هفته دیگر تعطیلات زمستانی لیگ روسیه آغاز می‌شود و تیم‌ها خود را برای حضور در بازار نقل و انتقالات ژانویه آماده خواهند کرد. انتظار می‌رود تا باز هم زنیت با خریدهای خود جذابیت لیگ این کشور را بالا ببرد. سرگئی سماک، سرمربی این تیم برای دو پنجره پیش رو چالش‌هایی را درمقابل دارد و باید تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کند تا قوانینی که از فصل آینده در لیگ این کشور اعمال خواهد شد برای زنیت مشکل‌ساز نشود.

البته رسانه‌های روس مدعی هستند با توجه به درخششی که سردار آزمون از زمان پیوستنش به این تیم داشته بعید است جایگاهش در تیم به خطر افتاده و مجبور به ترک باشگاه شود. از فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ قرار است تعداد بازیکنان خارجی حاضر در تیم‌های لیگ روسیه به ۸ بازیکن کاهش یابد و به این ترتیب زنیت مجبور است از ۱۱ بازیکن خارجی خود حداقل با سه نفر خداحافظی کند.

البته بازیکنان خارجی که پاسپورت روسی دارند و همچنین شهروندان بلاروس و احتمالا ارمنستان، قزاقستان و قرقیزستان از این قانون مستثنی خواهند بود. در پایان این فصل از بین ۱۱ خارجی زنیت، قرارداد ایوانوویچ، روبرت ماک و یوردان اوسوریو به پایان می‌رسد و به احتمال فراوان از این باشگاه جدا خواهند شد. با این حال این تیم نیاز به خریدهای جدید هم خواهد داشت که در این شرایط به نظر می‌رسد حداقل یکی دو بازیکن دیگر نیز از این جمع مجبور به جدایی خواهند بود.

البته رسانه‌های روسی معتقدند در صورتی که آزمون پیشنهاد خوبی از دیگر تیم‌ها نداشته باشد یکی از نفراتی خواهد بود که سماک قطعا در تیمش نگه خواهد داشت و جزء خروجی‌ها نخواهد بود. با اجرای این قانون سختگیری تیم‌های روسی برای خرید بازیکنان خارجی نیز بیشتر خواهد شد و کمتر به سراغ بازیکنان درجه‌چندم خارجی خواهند رفت. از سوی دیگر قیمت بازیکنان روسی نیز افزایش می‌یابد و زنیت احتمالا در همین پنجره زمستانی پیش رو باید به سراغ خرید چند بازیکن بومی برود تا تعادل را در تیمش برقرار کند.

رقابت دشوار با ستاره کره‌ای

سردار در این فصل یکی از بهترین‌های تیمش بوده و هم در گلزنی و هم در پاس‌گل آمار قابل قبولی از خود به جا گذاشته است. تا جایی که توانست به فهرست سه نفره AFC برای بهترین بازیکن آسیایی شاغل در لیگ‌های خارجی راه یابد. البته او برای کسب این عنوان کار بسیار سختی پیش رو دارد چراکه هونگ میون‌سون، ستاره کره‌ای تاتنهام شانس بسیار بالایی برای کسب این عنوان دارد و بعید است بعد از انتخاب کنفدراسیون فوتبال آسیا کسی به جز او باشد.

هواداران تاتنهام از همین حالا او را فاتح این جایزه دانسته و معتقدند رقابتی در این زمینه شکل نخواهد گرفت و سون با اختلاف زیاد عنوان بهترین لژیونر آسیا در سال ۲۰۱۹ را در رقابت با ستاره ایرانی زنیت و همچنین ماکوتو هاسبه، هافبک ۳۵ ساله و ژاپنی اینتراخت فرانکفورت به دست خواهد آورد. حتی برخی هواداران این مهاجم کره‌ای از همین حالا و در فاصله کمتر از دو هفته مانده به مراسم انتخاب بهترین‌های سال فوتبال آسیا انتخاب او را در شبکه‌های اجتماعی تبریک می‌گویند.

البته با توجه به دیدارهای فشرده تاتنهام در ماه دسامبر بعید است سون بتواند شخصا در مراسم AFC شرکت کند و شاید تصمیم‌گیری‌های عجیب AFC که در سال‌های گذشته نیز اتفاق افتاده باعث شود تا آنها جایزه را به بازیکنی بدهند که در این مراسم حضور دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج