۹۳۰۸۵۹
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

معترضان به تاج: با ویلموتس به‌جایی نمی‌رسیم

بعد از شکست تیم‌ملی فوتبال ایران از عراق، شایعات زیادی این روزها پیرامون تیم‌ملی به‌وجود آمده و برخی از ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس بلژیکی، سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران خبر دادند و برخی دیگر مدعی شدند که قرار است این سرمربی به‌زودی برکنار شده و مربی دیگری برای هدایت تیم‌ملی انتخاب شود.

فرهیختگان: بعد از شکست تیم‌ملی فوتبال ایران از عراق، شایعات زیادی این روزها پیرامون تیم‌ملی به‌وجود آمده و برخی از ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس بلژیکی، سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران خبر دادند و برخی دیگر مدعی شدند که قرار است این سرمربی به‌زودی برکنار شده و مربی دیگری برای هدایت تیم‌ملی انتخاب شود. اتفاقی که بعید است فعلا رخ دهد.

درخواست از تاج

دو شب پیش و درست بعد از جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال و بعد از ابراز نگرانی اعضا نسبت به روند و نتایج تیم‌ملی در دو دیدار اخیر این تیم، امیر‌مهدی علوی، مدیر روابط‌عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال در برنامه فوتبال برتر صحبت از جلسه‌ای کرد که طی آن گروهی از علاقه‌مندان به فوتبال با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کرده و گلایه‌های خود نسبت به بازی‌های تیم‌ملی را به گوش وی رساندند و در این راستا خواستار تغییراتی شدند.

طبق پیگیری‌های ما در این جلسه دوستانه، تعداد زیادی از علاقه‌مندان به فوتبال که از اوضاع و احوال تیم‌ملی نگران بودند نسبت به این امر در رویارویی با تاج اعتراضات خود را مطرح کرده و ضمن مقایسه عملکرد دوران تیم‌ملی با هدایت کی‌روش با ویلموتس، به تفاوت فردی و شخصیتی دو سرمربی اشاره کرده و خواستار برکناری هرچه سریع‌تر سرمربی بلژیکی تیم‌ملی شدند و تاکید کردند تیم‌ملی با این مربی به‌جایی نخواهد رسید.

تاج سعی می‌کرد در این هماورد غیرفنی آرامش خود را حفظ کند و هواداران را نیز به آرامش دعوت کرد و از آنها خواست تا در این مقطع فقط به حمایت از تیم‌ملی فوتبال بپردازند تا این تیم درنهایت بتواند به خواسته خود یعنی صعود به دور بعدی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر برسد.

ویلموتس را چه می‌شود؟

علوی در همان شب در پاسخ به مجری برنامه درخصوص مرخصی‌های وقت و بی‌وقت ویلموتس نیز توضیحاتی را ارائه و اعلام کرد قرار است به‌زودی در تهران بین رئیس فدراسیون و سرمربی تیم‌ملی جلساتی در این خصوص تشکیل شود. اگر چه علوی از زمان دقیق این جلسه خبری نداد، اما به‌نظر می‌رسد همزمان با حضور تیم‌ملی امید در تایلند و تعطیلات نیم‌فصل فوتبال ایران، این جلسه برگزار خواهد شد و درصورتی‌که توافقات کلی برای ادامه همکاری حاصل شود، برنامه‌های بعدی برای آماده‌سازی تیم‌ملی تهیه، تنظیم و به‌سرعت عملیاتی شود.

در این بین البته احتمالات زیادی نیز وجود دارد که از جمله آنها حتی می‌توان به برکناری ویلموتس نیز اشاره کرد، اما از آنجایی که ظاهرا مربی بلژیکی به‌تازگی بخش قابل توجهی از قراردادش را دریافت کرده و حتی قرارداد ماه‌های بعدش را نیز گرفته است، احتمال ادامه همکاری این مربی با تیم‌ملی برای ماه‌های آینده بیشتر از هر زمان دیگر بوده و چه‌بسا در جلسات آتی، برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری یک مینی‌کمپ نیز تا قبل از فیفادی بعدی انجام شود. البته میزان اعتراض‌ها به حدی است که می‌توان پیش‌بینی کرد عمر حضور ویلموتس در فوتبال ایران قطعا به اندازه کی‌روش نخواهد بود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • afshin

      قدرشناس کیروش نبودیم حالا مانده هی مربی عوض کنیم وتنبیه اینه که جلم جهانی نخواهیم رفت

    • ایرانیه نگون بخت

      اتفاقا برعکس . با تاج به جایی نمیرسیم .

    • بدون نام

      مطمئن باشید با ویلموتس 100 سال هم گه بگذره به جایی نمیرسیم کیروش که خیلی خیلی بهتراز این بود مارو به جایی نرسوند ایران اگر میخاد به جایی برسه باید یه مربی درجه یک مثل گواردیولا یا کونته بیاره تا با نبوغشون در مواقع حساس به داد تیم برسن

      پاسخ ها

      • هوادار ملی

        ما که قبلا مقابل تیمهایی درجه یک دنیا خیالمون راحت ودلمون قرص بود حالا باید هنگام دیدن بازی مقابل تیمهای درجه دو اسیایی دلهره داشته باشیم وتنمون بلرزه که خدا کنه نبازیم، مثل تیم ملی والیبال مون که دیگه به ژاپن ومصر هم میبازه.

    • بدون نام

      خیلی ویلموتس ویلموتس میکردین
      تحویل بگیرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج