۹۳۰۹۴
۱ نظر
۵۰۱۹
۱ نظر
۵۰۱۹
پ

عکس: «ما فرشته نیستیم»

تهیه‌کننده «ما فرشته نیستیم» به کارگردانی فلورا سام اعلام کرد این سریال نوروزی اکنون در زندان قصر ادامه دارد و بازیگران تازه‌ای به پروژه پیوسته‌اند.

خبرگزاری مهر: تهیه‌کننده «ما فرشته نیستیم» به کارگردانی فلورا سام اعلام کرد این سریال نوروزی اکنون در زندان قصر ادامه دارد و بازیگران تازه‌ای به پروژه پیوسته‌اند.

مجید اوجی تهیه‌کننده «ما فرشته نیستیم» درباره آخرین وضعیت سریال نوروزی شبکه تهران گفت: این روزها تصویربرداری سریال از نیمه گذشته است. از جمله بازیگران جدیدی که به تازگی به پروژه پیوسته‌اند می‌توان از محمود عزیزی نام برد که نقش رییس زندان را بازی می‌کند. اکنون نیز عوامل در زندان قصر کارشان را ادامه می‌دهند.

عکس: «ما فرشته نیستیم»

وی افزود: احتمال دارد برای ادامه تصویربرداری به کیش برویم و دیگر لوکیشن‌های ما چند خانه و یک ویلا است.

این تهیه‌کننده باسابقه یادآور شد: ملیکا شریفی نیا دیگر در جمع بازیگران نیست و سولماز آقممانی، فاطمه گودرزی، محمود جعفری، محمود عزیزی، شهره لرستانی، صدیقه کیانفر و زهره صفوی بازیگرانی هستند که به تازگی به ما ملحق شده‌اند.

عکس: «ما فرشته نیستیم»

اوجی از تدوین سریال توسط روزبه کلباسی خبر داد و درباره قصه آن توضیح داد: این مجموعه دارای لایه‌های طنز اجتماعی است و روایتگر تعدادی از زندانیان است که برای رفتن به مرخصی در نوروز تلاش می‌کنند اما با مرخصی چهار نفر از آنها در حالی که استحقاق دارند موافقت نمی‌شود. در ادامه ماجراهایی برای این افراد در تعطیلات پیش می‌آید.

محمدرضا شریفی‌نیا، گوهر خیراندیش، علی صادقی، برزو ارجمند، غلامحسین لطفی، نادر سلیمانی و داریوش موفق از بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

عکس: «ما فرشته نیستیم»

شریفی‌نیا که نامش در سریال منصور است به‌ همراه خواهرش، پری که نقش او را خیراندیش بازی می‌کند، دو نفر از این زندانی‌ها هستند. علی صادقی هم نقش سعید زندانی دیگر را بازی می‌کند، در ایام عید به‌ مرخصی می‌آید. نقش زندانی چهارم را هم برزو ارجمند بازی می‌کند که نامش در سریال مجید است. نادر سلیمانی و داریوش موفق هم در این نقش آدم‌هایی را بازی می‌کنند که با ایجاد اتفاقاتی باعث می‌شوند این چهار زندانی در کنار هم قرار گیرند و اتفاقاتی را شکل دهند.

عکس: «ما فرشته نیستیم»

نویسنده این سریال آرش برهانی، مدیر تصویربرداری محسن فلاحی، صدابردار محمد علیزاده، طراحان گریم احسان رناسی، شیوا پاک نیت، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز مسعود حقی، طراح صحنه و لباس حدیث حسنوند، مدیر تولید عباس دقاقی و عکاس امیر صفری است.

عکس: «ما فرشته نیستیم»

سریال نوروزی «ما فرشته نیسیم» در ۱۳ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای به کارگردانی فلورا سام در ایام نوروز از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.

فلورا سام که پخش سریال «باغ سرهنگ» به کارگردانی او به تازگی از شبکه تهران به پایان رسیده، تاکنون سریال‌هایی مانند «بی‌قرار»، «ناز و نیاز» و «راز پنهان» را نوشته و کارگردانی کرده است و در «ما فرشته نیستیم» برای نخستین بار فیلمنامه‌ نویسنده دیگری را مقابل دوربین می‌برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آرش برهانی؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج