جاباما
۹۳۰۹۴۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گیگز: یکی از بهترین روز‌های عمرم را تجربه کردم

سرمربی تیم ملی فوتبال ولز از صعود شاگردانش به مرحله نهایی جام ملت‌های اروپا ابراز خرسندی کرد و آن را یکی از مهمترین دستاوردهای دوران کاری‌اش دانست.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی ولز به لطف پیروزی خانگی ۲ بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) مقابل مجارستان به عنوان دومین تیم از گروه E به مرحله نهایی یورو ۲۰۲۰ صعود کرد.

این اولین دستاورد مهم رایان گیگز سرمربی تیم ملی ولز بود، تیمی که با سه امتیار اختلاف نسبت به کرواسی صدرنشین، صعود کرد و در قرعه‌کشی مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ در سید چهارم قرار خواهد گرفت.

رایان گیگز که تیمش با دو گل آرون رمزی، هافبک یوونتوس موفق به کسب سه امتیاز این بازی خانگی شد پس از مسابقه به شبکه اسکای اسپورت گفت: بهتر از این نمی‌شد. حیرت‌آور است. از وضعیت بدی که به خاطر دو باخت‌مان مقابل کرواسی و مجارستان در تابستان داشتیم، حالا به لطف عملکرد خوب بازیکنان، توانستیم صعود کنیم. بازیکنان‌مان عطش، انگیزه و کیفیت بازی‌شان را نشان دادند. امروز یکی از بهترین روزهای زندگی من بود.

گیگز در تمجید از عملکرد رمزی هم گفت: او بار دیگر کیفیت و کلاس کاری‌اش را نشان داد. ضربات تمام کننده او عالی بود. در مدتی که به خاطر مصدومیت در جمع ما حضور نداشت، جای خالی‌اش احساس می‌شد. با این حال دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.

گیگز که در دوران بازیگری‌اش برای تیم ملی ولز هرگز شانس بازی در یک تورنمنت ملی بزرگ را نداشت، حالا به عنوان سرمربی می‌تواند چنین افتخاری را تجربه کند. او با اشاره به این موضوع تأکید کرد: راستش را بخواهید من هرگز به این موضوع فکر نکرده بودم. امروز یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام بود که برای رقم خوردن آن کلی کار و تلاش صورت گرفته است.

من نه تنها بابت داشتن گروهی از بازیکنان باکیفیت بلکه به خاطر داشتن دستیاران و تیم فنی ممکن خیلی خوش‌شانس هستم. جو بازی‌ها، هر بار که ما در کاردیف میزبان هستیم، عالی است. هواداران هم در این پیروزی سهم دارند. من یادم هست که در یورو ۲۰۱۶ هواداران‌مان چقدر هیجان زده بودند. کاملاً مشخص بود که آنها عاشق این تورنمنت هستند و این بار فکر می‌کنم که آنها حتی بیشتر عاشقش شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج